Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku analysoida minua?

Vierailija
18.03.2017 |

minua ihmetyttää itsessäni halu auttaa muita. laitan muiden auttamisen itseni edelle. joskus perheeni. kun kuulen että jollain on ollut vaikeaa niin teen kaikkeni että saan tämän ihmisen onnelliseksi. käytän lähes kaiken vapaa aikani eri järjestöjen tapahtumissa ja pakotan jopa lapseni mukaani palvelutaloihin viettämään aikaa. olen opetellut viittomankieltä, pistekirjoitusta ja eri instrumentteja ja taiteen aloja, jotta voin olla mukana. yst'

en koe että teen mitään väärää mutta ystäväni kyseenalaistavat moteevejani. sanon että se tuntuu hyvältä auttaa mutta se ei riitä heille. on kuulema jotain muuta ja syvempi tarkoitus mitä en itse tiedosta. olen miettinyt pääni puhki mutta en läytänyt syytä.

voisiko joku jolla sama 'ongelma' hiukan avata mikä voisi olla 'väärin'. lapsuuteni ei ollut mahtava mutta silti ei mitenkään hirveä. minulla ei ole muutamien pienten mielenterveys ongelmien lisäksi ollut mitään elämää rajoittavaa. minulla on lasteni kanssa vakaa elämä mutta hankaloitan sitä sekoittamalla muiden ongelmia sisään.

kiitos ja anteeksi kun vein aikaanne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskivertoa älykkäämpi. Suurin osa ihmisistä miettii vain omaa napaansa, sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla