Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto että oon hyvillä mielin. Vahingoniloinen.

Vierailija
18.03.2017 |

Mies jätti mut leuhkasti. Esitteli paikallisen missinsä mulle kapakassa. Pettymys oli silloin karvas. Vaan just kuulin että dokuhan siitä tuli ja oli ollu jossain srk avustustapahtumassa. Hampaattomana. Mä viel etin sen niin näkee mitä menetti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko oot tätä hautonut?

Vierailija
2/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en montaa päivää. Sattumalta kuulin. Mies piti itseään komeana täydellisenä unelma miehenä ja mä olin sitte ei mitään. Niin ne osat kääntyy. Toisaalta myönnän että kai mulla on tunteita vielä. Sitä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiä on sitten hampaat äijältä lähteneet.

Vierailija
4/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun jättämisestä on muutamii vuosia. Mutta kùulin ihan muussa yhteydessä miehestä nyt. Kuulema "ihan järkevä tyyppi" mutta.

Vierailija
5/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen ihminen ei stalkkaa vuosia vanhoja juttuja. En ymmärrä miten aikuinen ihminen voi olla noin henkisesti epäkypsä

Vierailija
6/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.Löiköhän se paikallinen missi siltä hampaat veks? No mut sun kannalta hyvä:se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Vierailija
7/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silmä silmästä ja hammas hampaasta ... tai no ei kai tässä tapauksessa. Parempi kun säälit ja ... jatkat elämääsi. Et sä oikeasti mitään voita kostamalla (mahdollisesti) ihmisrauniolle.

Vierailija
8/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun jättämisestä on muutamii vuosia. Mutta kùulin ihan muussa yhteydessä miehestä nyt. Kuulema "ihan järkevä tyyppi" mutta.

siitä on vuosia, kun mies jätti sinut? Ja edelleen märehdit asiaa? Kuule. Eikö ole rasittavaa olla noin s******n katkera?

Vierailija
9/9 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti ymmärtäneet aloitusta. Tekstin perusteella ei ole kyse vuosien stalkkauksesta, vaan paska tilanne vuosia sitten ja nyt kuullut jostain, kuinka exällä menee. Siinä vaiheessa muistunut se vuosien takainen tilanne mieleen ja tullut vahingonilo, koska oma elämä mennyt hyvin. Ymmärrän ap tunteet täysin.