Kuinka monta desing-esinettä tai -huonekalua bongaat tästä asunnosta?
Katsoin ensimmäisesta kuvasta, että onpas kivan näköinen loftyksiö, mutta tarkempi tutkiskelu alkoi naurattamaan. Pieneen asuntoon on ahdettu joka ikinen mahdollinen tällä hetkellä pinnalla oleva desingesine tai -huonekalu. http://inlkv.fi/estate/tervahovinkatu-6-a/#all_images
Minkälainen ihminen sisustaa kotinsa näin? Ensimmäisenä tulee mieleen joku hyvin epävarma parikymppinen, mutta sellaisilla ei toisaalta yleensä ole vielä rahaa tuollaiseen asuntoon ja tuollaisiin esineisiin. Ei kai kukaan oikeasti aikuinen kuitenkaan ole noin arvostelukyvytön?
Kommentit (22)
Opettele ensin kirjoittamaan design ensin, jooko?
Voin vaan kuvitella miltä ap:n luukku näyttää:D
Pari lamppua löysin, ihan selkeästi sisustettu noin pieni tila.
"On ahdettu" :D Sisustushan on varsin kevyt ja ilmava, kelpais!
Sellainen, jolla on selkeä tyyli. Suihkuseinät olisi voinut kyllä pestä kunnolla, alhaalla aikamoiset kalkkisaostumat.
Cittarin kivituikkuja oli rivissä! Noita värejä on saanut omojen mukana. Mulla samoja.
Sorry, lukihäiriöni tekee temppujaan, kun pikaisesti näpyttelee. Tiedän toki, että kirjoitetaan desiGN.
Se, että takerruitte heti oleelliseen, kertonee siitä, että keskusteluun osallistui rakentavalla panoksellaan juurikin näitä mammoja, joilla ei ole minkäänlaista omaa makua.
Ja sille, joka kertoi voivansa kuvitella miltä minun luukkuni näyttää, niin voin todeta, että ei, et voi. Asun itsekin 70 m2 loft-asunnossa ja minulla myös on muutama desiGN-esine ja huonekalu, mutta ei tuollaista kliseesisustusta kuin linkkaamassani asunnossa.
AP
Kiva ja hienosti sisustettu asunto! Täytyy sanoa et oon kyllä kateellinen turkulaisille kun katsoo noita asuntojen hintoja!
Jos aikoo morkata muita, voi olettaa, että saa samaa lääkettä takaisin.
Block-valaisin, ne yöpöydät (en tiedä nimeä), ruokapöydän tuolit (en tiedä nimeä), Hayn tarjotinpöytä, se kello telkkarin vieressä (en tiedä nimeä).
kartellia, yki nummea, harri koskista, hayta ja vikassa kuvassa tekokukkia maljakossa? Niinpä.
Lokki-lamppu ja tuplakuplakin näköjään vielä. T. 13
Vierailija kirjoitti:
Pari lamppua löysin, ihan selkeästi sisustettu noin pieni tila.
Pari lamppua? Et siis bongaa Hayn ruokapöytää+tuoleja, Hayn tarjotinpöytää, Aalto-maljaa, Kivi-tuikkuja, Kartellin laatikostoja, Muuramen lipastoja, Block-valaisinta, Kartellin pöytälamppua, Lokkia ja Tuplakuplaa?
Jos ihminen saa noin pieneen asuntoon tuollaisen määrän ns. merkkikamaa, niin ei silloin oikeasti ole kauhean paljon omaa makua. Kukaan ammatti-ihminen ei tekisi tuollaista kotia :D
Lokki- kattovalaisin keittiössä, olisko Kartellin pöytälamppu nurkassa, Tray- sohvapöytä, Tripod- tyyppinen lattiavalaisin, Hay- keittiöntuolit, Kartellin Componibile- yöpöytä, Aarnion Tuplakupla.. Olisko muut sitten ihan bulkkikamaa.
Eikä nuo edellämainitutkaan ehkä mitään oikeaa design- kamaa oikeestaan ole.
Minulle ei ole harmainta aavistustakaan mistään designista joten bongaan 0 kipaletta.
Mä melkein luulen että ap haukkuu nyt katkerana väärää puuta.
Eiköhän tuota tuo asuntoa ole markkinointia varten stailattu. Siksi sinne on laitettu kaikkea viimeisten 20 vuoden aikana trendikkääksi tullutta kamaa.
Ei näytä kovinkaan asutulta tuo kämppä.
Isäntäväki peuhaa lakanoissa ja vieraat istuvat seslongilla, heh! Ei mene kauan, ennen kuin sohva löyhkää käristetylle sipulilla ynnä muulle, kun on ihan kyökin kupeessa.
design