Minkä ikäisenä ja missä tilanteessa päädyit viettämään ensimmäisen yhden yön suhteen?
Kommentit (37)
Sitä odotellessa.
34-vuotiaana. Seksiä olin alkanut harrastaa 25-vuotiaana ja olin suhteiden välissä. Vapaa sinkku siis. Jostain syystä olin hyvällä fiiliksellä ja halusin lähteä iltaan ulos, mutta päätin mennä yksin, koska sopivia kavereita ei ollut. Kävin baarissa ja koitin etsiä sopivaa yökerhoa, minne mennä, kunnes päädyin haahuilemaan ulkona, kun eräs mies bongasi minut. Minua pari vuotta vanhempi. En kiinnostunut hänestä, mutta minua imarteli kun hän tuntui tykkäävän minusta.
Päädyimme jonkin paikan jälkeen hänen luokseen, ja vaikka olen seksikielteinen päädyimme harrastamaan seksiä. Oli ihan jees. Seuraavan aamuna lisää.
Mutta en halua mitään seksibuddyja, ja mies ei vaikuttanut pitkäaikaiseen suhteeseen itselleni sopivalta.
17-vuotiaana. Itsellä takana vuoden suhde kyvykkään, samanikäisen pojan kanssa. Tällä kertaa poika oli 19 ja varmaankin neitsyt. Yö oli hirveää räpeltämistä, enkä tykännyt ollenkaan. Samoin kävi pari kertaa muiden poikien kanssa, jotka olivat aivan onnettomia niissä hommissa. Kunnes sitten löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa kaikki täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaana, olin eronnut 5 vuoden suhteesta puoli vuotta aiemmin. Ensimmäisen kerran eron jälkeen tunsin halua olla jonkun lähellä, kun baarissa pari vuotta vanhempi todella mukavan oloinen ja kohtelias luutnantti tuli tekemään tuttavuutta. Pyysin hänet luokseni yöksi ja seksiinhän se tietty päätyi.
Todella lämmöllä muistelen tuota iltaa, yötä ja aamua. En edes halunnut nukahtaa kun hän piteli minua lusikassa ja kainalossaan koko yön ja seksi oli todella hyvää, ei ole parempaa ollut ennen eikä jälkeen tuon yön.
Piti mainita että oli luutnantti? Jos olisi ollut mukavan oloinen ja kohtelias varaosamyyjä niin olisiko edes tapahtunut koko ikimuistoista yötä?
Oijoi kuulen internetin läpi kuinka siellä kolisee. Onhan luutnantit ja muutkin puolustusvoimien nuoret upseerit aika kuumaa tavaraa nuorille (ja ehkä vanhemmillekin) naisille. Sellainen ryhdikäs, hyvin käyttäytyvä ja itsevarma olemus vetoaa. Kokeile joskus! ;)
26-vuotiaana, kun olin juuri eronnut avovaimostani.
Eka yhdenillan juttuni oli kun neitsyyteni menetin. Saan varmaan rehellisyydestäni alapeukutuksia, mutta kerronpahan nyt. Seksuaalisuuteni löysin jo ennen ala-asteikää, eli todella nuorena. Menkat n. 10v ja pituuskasvuni loppui jo 13 vuotiaana. Siitä sitten vuosien aikana sentin tai kaks. Samoissa naisen mitoissa olin jo silloin kun mitä nykyäänkin parikymppisenä. Tietty kasvojenpiirteiden sun muiden muuttumiset erikseen. Aikaisen seksuaalisuuden löytämisen myötä pitkään olin halunnut seksiä ja kun sitä tiedossa oli niin tietty tartuin tilaisuuteen. Olin siis 14v., fyysisesti olin samalla tasolla kuin mieskin. Itse en näe mitää väärää asiassa vaikka nuorena seksielämäni aloitinkin. Aina oli molempien haluama asia, eikä kehityksessä ollut eroja.
11-vuotiaana menetin neitsyyden sen aikasen "tyttöystävän" kans. Siitä lähtien sitten 18-vuotiaaksi asti yhen illan juttuja, seksisuihteita ym. Sitten asetuin aloilleen 🤘 M22
Olen 29v, eikä yhtään yhden illan juttua takana. Ei ole minun... juttuni. Tiedän, että mulle tulisi sellaisesta vain hirvittävä ahdistus, joten miksi tökkiä kepillä muurahaispesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaana, olin eronnut 5 vuoden suhteesta puoli vuotta aiemmin. Ensimmäisen kerran eron jälkeen tunsin halua olla jonkun lähellä, kun baarissa pari vuotta vanhempi todella mukavan oloinen ja kohtelias luutnantti tuli tekemään tuttavuutta. Pyysin hänet luokseni yöksi ja seksiinhän se tietty päätyi.
Todella lämmöllä muistelen tuota iltaa, yötä ja aamua. En edes halunnut nukahtaa kun hän piteli minua lusikassa ja kainalossaan koko yön ja seksi oli todella hyvää, ei ole parempaa ollut ennen eikä jälkeen tuon yön.
Piti mainita että oli luutnantti? Jos olisi ollut mukavan oloinen ja kohtelias varaosamyyjä niin olisiko edes tapahtunut koko ikimuistoista yötä?
No mun eksä oli mukava varaosamyyjä, mutta valitettavasti ihan kuutamolla sängyssä. Mutta en ole tajunnutkaan, että se aseksuaalisuus johtuikin ammatista.
En kyllä huolisi vaimoksi naista jolla on ollut yhden yön juttuja ja kaltaisiani miehiä on paljon.
Kyllä se kertoo paljon suomalaisten naisten tasosta kun sekstailevat ilman tunteita ja sitoumuksia. Ei nyt silleen kuitenkaan etten minä myös tuollaisia naisia kävisi panemassa. En ole niin hölmö ole että jäisin pillusta paitsi kun sitä on tarjolla, vaikka se skeidaa onkin.
Varmaan sitten vanhempana käyn hakemaan nuoren neitsyen vaimoksi maasta jossa voi huoletta seurustella alaikäisten kanssa.
En ole kokenut moista. Eronnut vuosi sitten, 44v
15 vuotiaana. Tuntematon 18 vuotias miehenalku. Piti neitsyydestä päästä.
Taisin olla 20. Silloisen poikaystävän kanssa seksielämämme ei toiminut, koska molemmat olimme top. Kun tämä nykyinen ex matkusti Euroopan kaupunkeja, niin tapasin toisen jätkän. En kuitenkaan koskaan suunnitellut, että tapaaminen johtaisi seksiin. Teknisesti kyseessä ei kai ollut yhden yön juttu, sillä tapasimme kahdesti.
Olen melko varma, että ex petti minua Euroopan matkallaan, joten en potenut erityisen huonoa omatuntoa asiasta.
32 vuotiaana, irakilaisen miehen kanssa. Oma miesystäväni ei antanut seksiä eikä huomiota tarpeeksi. Irakilaiselta mieheltä sain kumpaakin. Hän palautti itseluottamukseni naisena.