Onko 176cm mies liian lyhyt?
Kommentit (53)
Yleisesti ottaen ei. Ihan normaalimittainen mies.
Mut tän palstan mukaan on liian lyhyt haaveilemaan minkäänasteisesta parisuhteesta minkään pituisen naisen kanssa.
Kyllä tuon pituisia näkee perheenisinä paljon :)
Jos itse olet 195 cm, niin ei mitään hätää.
Ei ole. Sentään pari senttiä pidempi kuin minä, se on jo hyvin.
Ei ole liian lyhyt vaan hyvänpituinen mies on hän
t,nainen 174cm
Joillekin on, mutta lyhyitä naisia kyllä löytyy. :)
Ei, yllättäen, seurustelin taannoin itseäni reilusti lyhyemmän 167-senttisen kaljun miehen kanssa. Se oli muuten kivan näköinen ja jäntevä, uhreilullinen, pärjäs elämässään ja itsentunto hyvä. Aluksi tuntui oudolta mutta sängyssä toimi hyvin, totuin sen lyhyyteen. En jättänyt, tulin jätetyksi. Sen nykyinen on noin saman pituinen kuin se, mutta en usko että sillä oli mitään tekemistä tämän vaihdon kanssa.
On ihan liian lyhyt esim. norsujen korvalääkäriksi.
Mitä väliä sillä pituudella on?
Jos mies on kaikin tavoin hyvä mies muuten ja ulkonäöltä miellyttävä niin mitä sillä on väliä jos mies on muutaman sentin 'liian lyhyt'?
Itse olen saman pituinen mieheni kanssa, 167cm
Pituus ei häiritse millään tavalla enkä edes vaivaudu murehtimaan noin mitätöntä asiaa.
Olen 152 cm lyhyt nainen. Pituus ei ole ikinä elämääni haitannut. Ykskään mies ei ole ikinä irvaillu tai mitätöinyt minua. Joku nainen joskus maininnu kääpiöstä 😃 Työkseni ajan kaivinkonetta. Tykkään omasta duunista ja hyvin pärjään.
Mieheni on 184 cm ja pojat on 182 cm - 189 cm pitkiä. Eli en ole huonoja geenejä jakanut.
Mulle olis passannu lyhyempikin mies, mut tuo koljatti rakastui minuun ja viiden vuoden piirityksen jälkeen Suostuin vaimoksi.
Mulle kävis hyvin tällainen 169-senttinenkin.
http://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_788,q_70/13-3-9259954.j…
On. Naiselle tuo olisi ihannepituus.
On