Onko 176cm mies liian lyhyt?
Kommentit (53)
Tykkään eniten itseni pituisista naisista ja hekin tykkäävät paljon minusta.
T: 172 cm
Mulle tuon pituinen mies olisi pitkä. Aviomieheni on 160cm ja itse olen 157cm. Meillä on yksi lapsi ja todennäköisesti hänestäkin tulee lyhyt, mutta entä sitten. Mieheni on komea ja lapseni kaunis, ei sillä pituudella ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 152 cm lyhyt nainen. Pituus ei ole ikinä elämääni haitannut. Ykskään mies ei ole ikinä irvaillu tai mitätöinyt minua. Joku nainen joskus maininnu kääpiöstä 😃 Työkseni ajan kaivinkonetta. Tykkään omasta duunista ja hyvin pärjään.
Mieheni on 184 cm ja pojat on 182 cm - 189 cm pitkiä. Eli en ole huonoja geenejä jakanut.
Mulle olis passannu lyhyempikin mies, mut tuo koljatti rakastui minuun ja viiden vuoden piirityksen jälkeen Suostuin vaimoksi.
Aika huonot geenit hyvän lihasmassan ja fysiikan saamiseen. Optimaalisempi pituus olisi 170-170cm.
On. En tekisi lapsia alle 185 cm pituisen miehen kanssa, en halua lyhyitä lapsia.
Jos 176cm on liian lyhyt, niin nainen on liian pitkä.
Mieheni pituinen ja aivan täydellisen pituinen siis :) Olen 159 pitkä itse ja olen seurustellut itseäni sentin lyhyemmän kanssa joskus. Myönnän tykkääväni itseäni pitemmistä enemmän, mutta ei se suhde pituuteen kaatunut tuolloin.
On ehdottomasti aivan liian lyhyt. Miehen mitta on ihan vähintään 180 cm!
Isäni ja mieheni on alle tuon. Kai ne sitten suoriutuu isän roolista jotenkin huonommin mutta minulla vain ei ole kunnon vertailukohtaa :(
On liian lyhyt yltämään kuusen latvaan.
Liian pitkä. 170cm on mun maksimi miehelle.
No onhan toi ihan järjettömän lyhyt!!!! Siis aivan karsee tappi!! Yööööök!!! 111!!!
Huoh... 😩
(minä 168, mies 169, yhdessä 17 vuotta)
Vierailija kirjoitti:
On ehdottomasti aivan liian lyhyt. Miehen mitta on ihan vähintään 180 cm!
Tästä syystä en laita pituuttani Tinderiin. Livenä olen sopiva, mutta en kelpaisi tinderissä jos kirjoittaisin pituuteni näkyviin. Naisten on helpompi kirjoittaa oma pituutensa, koska pitkiä miehiä ei juurikaan kiinnosta minkä pituinen nainen on. Jos nainen siis etsii pitkiä miehiä, niin oman pituuden kirjoittamisesta ei ole naiselle mitään haittaa.
Ei ole liian lyhyt.
Mutta mies, joka on niin epävarma itsestään, että ahdistelee ja vaivautuu itseään pidempien tai samanpituisten naisten seurassa, ei ole lainkaan puoleensavetävä.