Tinder-muija laittoi eilen viestiä, en ole vieläkään vastannut
Enkä vastaa. Siinähän ihmettelee. Oppiipahan miltä miehistä tuntuu, kun joka toisesta keskustelunavauksesta naisen kanssa seuraa radiohiljaisuus.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.
no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään.
Tarkoitin pikemminkin kostoa kollektiiville.
Moi, mitä kuuluu, on ihan hyvä aloitus. Ainakin minä vastasi yleensä niin silloin, kun käytin deittipalveluja. Ja seuraa riitti! Sitten löysin tämän seuralaisen, joka nyt asustaa kotonani...
Siinähän sulla meneekin lauantai ihanassa kutkutuksessa: Voi kyllä se nyt varmaan ihmettelee, koska vastaan vai vastaanko ollenkaan, siitäpäs sai, one for all the boys! Hauskaa iltaa!
et sillä enää tänään mitään teekkään.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.
no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään.
Tarkoitin pikemminkin kostoa kollektiiville.
ai jahas , auts
Tosiaankin tuollainen toiminta ainoastaan edesauttaa sitä, että kyseinen nainen ei vastaa myöskään miesten viesteihin. Itse vastasin aluksi kaikille naisille. Kun huomasin, että kaikki naiset eivät vastaa minulle, niin en jaksanut enää potea huonoa omaatuntoa jos lopetin keskustelun jonkun naisen kanssa. Ehkä parempi kuitenkin vain lopettaa keskustelu ja jättää tämä epätietoisuuteen kuin antaa konkreettisesti pakit. Olen pakkejakin antanut tuolla, mutta vaikea sanoa miten ovat reagoineet.