Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-muija laittoi eilen viestiä, en ole vieläkään vastannut

Vierailija
18.03.2017 |

Enkä vastaa. Siinähän ihmettelee. Oppiipahan miltä miehistä tuntuu, kun joka toisesta keskustelunavauksesta naisen kanssa seuraa radiohiljaisuus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin tuollainen toiminta ainoastaan edesauttaa sitä, että kyseinen nainen ei vastaa myöskään miesten viesteihin. Itse vastasin aluksi kaikille naisille. Kun huomasin, että kaikki naiset eivät vastaa minulle, niin en jaksanut enää potea huonoa omaatuntoa jos lopetin keskustelun jonkun naisen kanssa. Ehkä parempi kuitenkin vain lopettaa keskustelu ja jättää tämä epätietoisuuteen kuin antaa konkreettisesti pakit. Olen pakkejakin antanut tuolla, mutta vaikea sanoa miten ovat reagoineet. 

Vierailija
22/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.

no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään. 

Tarkoitin pikemminkin kostoa kollektiiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mitä kuuluu, on ihan hyvä aloitus. Ainakin minä vastasi yleensä niin silloin,  kun käytin deittipalveluja. Ja seuraa riitti! Sitten löysin tämän seuralaisen, joka nyt asustaa kotonani...

Vierailija
24/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sulla meneekin lauantai ihanassa kutkutuksessa: Voi kyllä se nyt varmaan ihmettelee, koska vastaan vai vastaanko ollenkaan, siitäpäs sai, one for all the boys! Hauskaa iltaa!

Vierailija
25/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sillä enää tänään mitään teekkään.

Vierailija
26/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.

no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään. 

Tarkoitin pikemminkin kostoa kollektiiville.

ai jahas , auts

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän