Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-muija laittoi eilen viestiä, en ole vieläkään vastannut

Vierailija
18.03.2017 |

Enkä vastaa. Siinähän ihmettelee. Oppiipahan miltä miehistä tuntuu, kun joka toisesta keskustelunavauksesta naisen kanssa seuraa radiohiljaisuus.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa hän sinussa mitään menettääkään.

Vierailija
2/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mulle on vaikka kuinka moni mies jättänyt vastaamatta. Mitä siitä? Verkot vesille ja kohti uusia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.

Vierailija
4/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet seuranhakupalvelussa jos tarkoituksesi on vain saada olla ilkeä? Jos tuo tuottaa sinulle suurinta nautintoa, kannattaisiko nyt pysähtyä katsomaan elämäänsä ja asennettaan ihan kriittisesti?

Vierailija
5/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jos se toimii intissä, niin miksei myös sen ulkopuolella?

Vierailija
6/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas sentään. Ihanko oikeasti uskot, että sitä naista tippaakaan hetkauttaa vastaamatta jättämisesi? Todennäköisesti hänellä on varaa valita ja muitakin ehdokkaita varmaan jonoksi asti. Pikku kiukuttelusi ja oi niin hurja kostosi jää huomaamatta.

Vierailija
7/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta miestä jättänyt vastaamatta. En minä niillä vaivaa päätä kun moni vastaa ja luonnollisesti niitä miehiä tapaan ja niiden kanssa juttelen.

Vierailija
8/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet seuranhakupalvelussa jos tarkoituksesi on vain saada olla ilkeä? Jos tuo tuottaa sinulle suurinta nautintoa, kannattaisiko nyt pysähtyä katsomaan elämäänsä ja asennettaan ihan kriittisesti?

No alkuperäinen tarkoitus olikin saada seuraa, mutta sitten kun huomasin minkälaisia tuppisuita täällä päivystää, niin ajattelin että paskat koko touhusta.

-ap

Vierailija
9/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas sentään. Ihanko oikeasti uskot, että sitä naista tippaakaan hetkauttaa vastaamatta jättämisesi? Todennäköisesti hänellä on varaa valita ja muitakin ehdokkaita varmaan jonoksi asti. Pikku kiukuttelusi ja oi niin hurja kostosi jää huomaamatta.

Juuri näin. Keräät vain sisääsi sitä negatiivisuutta. Ei kukaan muu sitä huomaa.

Vierailija
10/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan edes tajuaisi, että et ole vastannut, kun viestittelen aktiivisesti myös muiden kanssa. Joten teet tuossa vain itsellesi hallaa. :)

Vierailija
11/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen se sika kiusan tekee, kun purtilonsa kaataa :D

Vierailija
12/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No alkuperäinen tarkoitus olikin saada seuraa, mutta sitten kun huomasin minkälaisia tuppisuita täällä päivystää, niin ajattelin että paskat koko touhusta.

-ap

Minulle ainakin viestejä tuli paljon. Jätin vastaamatta moimitäkuuluumitäteet mitättömiin aloituksiin koska ei riitä aika kaikille, teen muutakin kuin olen puhelin kädessä.

Vierailija
13/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään. 

Vierailija
14/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee olevansa jokin taivaan lahja naisille :)

Vierailija
15/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuossa nyt on? Kun sinä et naiselle vastaa, niin silloinhan nainen jatkaa jutustelua jonkun sellaisen miehen kanssa, joka vastaa. Sinä sen sijaan jäät todennäköisesti yksin.

Vierailija
16/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa nyt on? Kun sinä et naiselle vastaa, niin silloinhan nainen jatkaa jutustelua jonkun sellaisen miehen kanssa, joka vastaa. Sinä sen sijaan jäät todennäköisesti yksin.

Katsos kun nyt puhutaan periaatteesta, poeka!

Vierailija
17/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehen logiikkaa parhaimmillaan 😂

Vierailija
18/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minulle ainakin viestejä tuli paljon. Jätin vastaamatta moimitäkuuluumitäteet mitättömiin aloituksiin koska ei riitä aika kaikille, teen muutakin kuin olen puhelin kädessä.

Juuri näin. Ei se pelkkä kuvien katsominen riitä, pitää osata myös jutella.

Vierailija
19/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se hetkauttaa jos joku ei vastaa. Eihän se mikään kovin iso takaisku ole ainakaan useamman takaiskun jälkeen, mutta typerää, väittää ettei se tuntuisi missään. 

Aluksi ärsytti enemmän, mutta nykyään en jaksa enää välittää. On keskusteluja, joihin minä en ole vastannut ja keskusteluja, joihin nainen ei ole vastannut.

Vierailija
20/26 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin oletat? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi