Tinder-muija laittoi eilen viestiä, en ole vieläkään vastannut
Enkä vastaa. Siinähän ihmettelee. Oppiipahan miltä miehistä tuntuu, kun joka toisesta keskustelunavauksesta naisen kanssa seuraa radiohiljaisuus.
Kommentit (26)
:D mulle on vaikka kuinka moni mies jättänyt vastaamatta. Mitä siitä? Verkot vesille ja kohti uusia ihmisiä.
Kollektiivisessa kostossa on aina jotain hyvin nyrjähtänyttä ja epäloogista.
Miksi ihmeessä olet seuranhakupalvelussa jos tarkoituksesi on vain saada olla ilkeä? Jos tuo tuottaa sinulle suurinta nautintoa, kannattaisiko nyt pysähtyä katsomaan elämäänsä ja asennettaan ihan kriittisesti?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jos se toimii intissä, niin miksei myös sen ulkopuolella?
Voi hellanlettas sentään. Ihanko oikeasti uskot, että sitä naista tippaakaan hetkauttaa vastaamatta jättämisesi? Todennäköisesti hänellä on varaa valita ja muitakin ehdokkaita varmaan jonoksi asti. Pikku kiukuttelusi ja oi niin hurja kostosi jää huomaamatta.
Vaikka kuinka monta miestä jättänyt vastaamatta. En minä niillä vaivaa päätä kun moni vastaa ja luonnollisesti niitä miehiä tapaan ja niiden kanssa juttelen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet seuranhakupalvelussa jos tarkoituksesi on vain saada olla ilkeä? Jos tuo tuottaa sinulle suurinta nautintoa, kannattaisiko nyt pysähtyä katsomaan elämäänsä ja asennettaan ihan kriittisesti?
No alkuperäinen tarkoitus olikin saada seuraa, mutta sitten kun huomasin minkälaisia tuppisuita täällä päivystää, niin ajattelin että paskat koko touhusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas sentään. Ihanko oikeasti uskot, että sitä naista tippaakaan hetkauttaa vastaamatta jättämisesi? Todennäköisesti hänellä on varaa valita ja muitakin ehdokkaita varmaan jonoksi asti. Pikku kiukuttelusi ja oi niin hurja kostosi jää huomaamatta.
Juuri näin. Keräät vain sisääsi sitä negatiivisuutta. Ei kukaan muu sitä huomaa.
Mä en varmaan edes tajuaisi, että et ole vastannut, kun viestittelen aktiivisesti myös muiden kanssa. Joten teet tuossa vain itsellesi hallaa. :)
Itselleen se sika kiusan tekee, kun purtilonsa kaataa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alkuperäinen tarkoitus olikin saada seuraa, mutta sitten kun huomasin minkälaisia tuppisuita täällä päivystää, niin ajattelin että paskat koko touhusta.
-ap
Minulle ainakin viestejä tuli paljon. Jätin vastaamatta moimitäkuuluumitäteet mitättömiin aloituksiin koska ei riitä aika kaikille, teen muutakin kuin olen puhelin kädessä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
no yhden miehen kiukkuaminen ei täytä kollektiivisuuden tunnurmerkkejä sinällään.
Ap luulee olevansa jokin taivaan lahja naisille :)
Mitä järkeä tuossa nyt on? Kun sinä et naiselle vastaa, niin silloinhan nainen jatkaa jutustelua jonkun sellaisen miehen kanssa, joka vastaa. Sinä sen sijaan jäät todennäköisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuossa nyt on? Kun sinä et naiselle vastaa, niin silloinhan nainen jatkaa jutustelua jonkun sellaisen miehen kanssa, joka vastaa. Sinä sen sijaan jäät todennäköisesti yksin.
Katsos kun nyt puhutaan periaatteesta, poeka!
Palstamiehen logiikkaa parhaimmillaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Minulle ainakin viestejä tuli paljon. Jätin vastaamatta moimitäkuuluumitäteet mitättömiin aloituksiin koska ei riitä aika kaikille, teen muutakin kuin olen puhelin kädessä.
Juuri näin. Ei se pelkkä kuvien katsominen riitä, pitää osata myös jutella.
Tottakai se hetkauttaa jos joku ei vastaa. Eihän se mikään kovin iso takaisku ole ainakaan useamman takaiskun jälkeen, mutta typerää, väittää ettei se tuntuisi missään.
Aluksi ärsytti enemmän, mutta nykyään en jaksa enää välittää. On keskusteluja, joihin minä en ole vastannut ja keskusteluja, joihin nainen ei ole vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin oletat?
No tuskinpa hän sinussa mitään menettääkään.