Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään Etelä-Helsingin täydellisiä naisia? Kertokaa teidän luxus-elämästä, pliis!

Vierailija
18.03.2017 |

Täällä Pasilassa on niin harmaata ja ikävää, kaipaan piristystä päivääni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä marsimme gay pridessa ja peli poikki! tapahtumassa hädänalaisten  vuoksi.

Vierailija
2/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää, pliis! Miten pukeudutte ja mitä syötte ja juotte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit päällä, menossa lenkille, syön kevyesti nyt päivällä mutta illalla on täyteläistä pastaruokaa,  Veden kanssa syödään kun ei ole vieraita, jääkaapissa on pari kylmää kaljaa illaksi.  Juu, olen hyvätuloinen ja onnellinen ja minulla on hyvä työpaikka ja snygit vaatteet mutta entä sitten, samat jutut kun siellä Pasilassa.

Pasilassa on muuten mahti lenkkimaastot, rakastan Keskuspuistoa.

Vierailija
4/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muistaakseni hesarissa kuvailtiin semmoisten helsingin täykkäreiden elämää. Heillä on paljon aikaa ja kaikki aika käytetään itseen, minä minä ja minun hyvinvointi, minun ulkonäkö, minun arvostus, minun ystävät ja minun sosiaaliset piirini.

Ainakin ne käytti huomattavasti rahaa kaikenlaisiin hoitoihin. Kivahan se on hoitolissa pötkötellä, musa soi taustalla ja ilma tuoksuu hyvältä, hellät kädet hoitelevat kasvoja ja vartaloa.

Sitten pitää tavata toisia samanlaisia, jotka ovat periaatteessa ystäviä, mutta myöskin kilpailijoita. Kenellä on paremmat suhteet, rikkaampi mies, enemmän tekemistä ja tapaamisia, kenen lapset menestyy ja harrastaa eniten.

Jonkun verra suomessakin harrastetaan hyväntekeväisyyttä, mutta ei luojan kiitos vielä siinä määrin kuin usa:ssa. Muistan katsoneen jotain texasin täykkäreitä, joiden päivät täyttyi ihan täysin niistä "Hyväntekeväisyydestä"; mikä oli oikeesti vaan oman naaman näyttäimistä oikeissa paikoissa , akkojen kanssa juoruamista ja viinikännin vetämistä keskellä päivää. Karua touhua. Oikeita hampaattomia köyhiä ei siellä näkynyt mailla eikä halmeilla. Ehkä shekki lähti postissa vähimmällä vaivalla.

Tyhjältä ja pinnalliseslta se elämä näyttää minun silmissäni. Ei ole oikeestaan mitään todellista tekemistä. Mies tienaa ja tekee töitä 22h/vrk. Sitten vaan pitää saada päivät täytettyä ja aika kulumaan.

Yhden superjohtajan vaimon tunnen mutkan kautta; valtava lasiseinäinen omakotitalo parhaalla alueella, kelohvuila jtn 500 neliöö lapissa ja kaikilla paavoilla saarihuvila rannalla. Mies tekee niin paljon töitä ettei sitä paljon näy kotoa, saatika että ehtisi lomalle mökeilleen. Lapset kasvaneet jo omilleen. Vaimo syö lääkkeitä ahdistukseen, nukahtamiseen ja sekä käy kaiken maailma kivihoidoissa ja aromaterapiossa ja jaavalaisissa hieronnoissa. Sekä taistelee kovasti, ettei sitä viiniä menisi joka päivä.  En sano että kaikilla olisi näin, mutta yksinäiseltä elämä vaikuttaa. Tässä tapauksessa rouvan "pitäisi" tai "kuuluisi" olla suomenruotsalainen, mitä hän ei kuitenkaan ole. Todelisia ystäviä ei ole ankdammenista löytynyt ja suomalaisten kanssa taas ei kuulu liikaa seurustella. Yksinäistä on.

Vierailija
5/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pukeutunut legginseihin ja t-paitaan, syön ananasta ja juon kaakaota ja katselen ikkunasta merelle, harmaata täälläkin.

Vierailija
6/6 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan olohuoneen uutta sisustusta ystävättären kanssa, jolla on oma suunnittelubusiness.

Sitten laitetaan lounasta ja avataan Chablis.

Illalla leffaan lasten kanssa.