Lääkärilehti: Anaboliset steroidit kutistavat voimailijoiden aivoja
No nyt se on todistettu miksi niin monet bodarit käyvät vähän hitaalla.
"Lääkärilehti: Anaboliset steroidit kutistavat voimailijoiden aivoja"
http://www.iltalehti.fi/terveys/201703172200087405_tr.shtml
Kommentit (33)
Rich Piana oli vakuuttunut että steroideja pitää vaan osata käyttää oikein. Kuoli itse sydänkohtaukseen vähän myöhemmin.
Hullun lehmän tauti ja laittomat anaboliset, siitä oli takavuosina artikkeleita ja keskustelua.
Usein semmoiset lihaskimput on vähän hölmöjä ja aggressiivisia. Lisäksi aina kiimaisina naisten perässä, on jopa käsiksi käyty, eli mitään alkeellista kykyä hallita tekojaan ei ole.
Moni portsari pitäisi itse pistää pihalle viilentymään :D
voivoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoniapinoista kannattaa pysyä visusti kaukana. Sellainen, joka rupeaa itseensä hormoneja työntämään, on jo lähtökohtaisesti vinksahtanut, ja hormonit tekevät heistä aggressiivisia ja arvaamattomia. Varsinkin, jos ottavat vähänkin viinaa, saattavat pimahtaa ja rai5kata tai pahoinpidellä viattoman sivullisen tuosta vaan.
Kuvailitko nyt ehkä ovivahteja, kun sopii niin samaan.
Ymmärtääkseni hormoniapinoita työskentelee aika paljon portsareina.
Apinoita kirjoitti:
Usein semmoiset lihaskimput on vähän hölmöjä ja aggressiivisia. Lisäksi aina kiimaisina naisten perässä, on jopa käsiksi käyty, eli mitään alkeellista kykyä hallita tekojaan ei ole.
Hormonipellet tykkäävät portsarin hommista. Niissä hommissa pääsee helposti komentelemaan känniläisiä ja joskus portsari saa muka aiheenkin käyttää voimaa humalaisia kohtaan. Silloin tällöin saa lukea lehdistä, että jollain portsarilla on lähtenyt homma käsistä ja on syyllistynyt humalaisen pahoinpitelyyn ja liialliseen voimankäyttöön. Humalaisia naisia pääsevät kanssa vonkaamaan ja varmaan panemaankin.
Apinoita kirjoitti:
Lihaskimput on keinotekoisesti kasvatettu, mutta noillahan aivot ovat pähkinän kokoluokkaa enää.
Apinoita kirjoitti:
Ei kai aikuinen mies kaljabaarin portsariksi ryhdy, jos muuhunkin pystyy.
Voisi luulla että aivoja EI ole edes kun tommosta kamaa naamaansa vetää!!!
Ne aivot ovat jo valmiiksi helvetin pienet.
Onkohan Ano Turtiaisella enää aivoja ollenkaan.
Onkohan lääkäri anna karrila tutkinut asiaa itsellään, kirjoittaisiko enää 11l vai enää 9.
Vierailija kirjoitti:
Hullun lehmän tauti ja laittomat anaboliset, siitä oli takavuosina artikkeleita ja keskustelua.
Lienee liittynyt ruumiista eristettyyn kasvuhormoniin, ei niinkään siihen onko aine "laillista". Suomessahan anaboliset on aina laillisia.
Kutistaa myös palleja.