Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turhamainen?

Neuroottinen
18.03.2017 |

Olen aloittanut seurustelusuhteen miehen kanssa, jolla on melko erilaiset tavat liittyen hygieniaan. Itse käyn mm. suihkussa päivittäin. Hän käy joka toinen päivä, joka ei oikeastaan häiritse minua. Se minua häiritsee, ettei hän pese hampaita aamuin illoin. Eikö hampaiden pesu kuulu perushygieniaan? Se vielä menettelee, ettei pese aamulla, mutta kyllä joka ilta pitäisi minusta pestä hampaat. Olenko neuroottinen? Voisinko mainita asiasta hienovaraisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamppipesu aamuin illoin pitää suun pusunraikkaana. ja kyllä suihkussakin olisi hyvä päivitttin käydä..

Vierailija
2/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet neuroottinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on vaan jotenkin tosi kiusallista mainita... En oikein tiedä, miten ottaisin asian esille.

T. ap

Vierailija
4/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet itse esimerkiksi illalla peseen hampaita niin pyydä häntä tuleemaan mukaan.

Vierailija
5/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkussa voitte käydä yhdessä ja muistakaa siis peseytyä myös. suihku yhdessä on ihanaa

Vierailija
6/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että haisupylly on nyt hyvä ja menee pesulle, muuten ei ole mitään asiaa pimpulille.

Vierailija
7/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno varaisesti ostat hänelle luoksesi oman hammasharjan ja kun menette yhdessä suihkuun, länttäät tahnat molemmille ja ojennat hammasharjan :) Jos jää ihmettelee niin tokaiset, että puhdas suu on osa esileikkiä. Ei lämmitä jos hampaan välissä on salaattia 😂

Vierailija
8/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhamaisuus tähän liittyy? 

Ilmeisesti et ymmärrä koko sanan merkitystä. Katso sanakirjasta!

Vierailija
9/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aika nuori vielä? Ja äitee ei ole opettanut tapoja? Eikö mies pese edes alapäätään kuin joka toinen päivä...? Ihana Mies, oikea unelma! Pidä miehestä tiukasti kiinni.

Vierailija
10/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei se turhamaisuus liity asiaan. Se ei nyt kuitenkaan ollut se pointti. :D  

On vaan niin kummallista, miten aikuselle ihmiselle täytyy erikseen mainita hampaiden pesusta. Hyvä huomata, etten kuitenkin ilmeisesti ole mitenkään liian neuroottinen näissä asioissa. Olen aika tarkka omasta hygieniasta, niin arvostaisin, jos mieskin panostaisi puhtauteen.

/Ap

Vierailija
11/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 29-vuotias. Hänen äitensä ei ole koskaan ollut mukana kasvatuksessa ja isä kuoli nuorena. Hänen vaarinsa kasvatti hänet.

Ollaan me tosiaan todella erilaisia monessakin asiassa, mutta miehessä on niin paljon hyviäkin asioita. Hän on oikeasti todella hyvä mies. Kiltti ja huomaavainen - toisi vaikka kuun taivaalta, jos niin pyytäisin. Arvostan hänessä moniakin asioita. Enkä haluaisi jättää niin kultaista ihmistä loppujen lopuksi näin pienien asioiden takia, jotka on ehkä vieläpä korjattavissa. 

/AP

Vierailija
12/12 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 29-vuotias. Hänen äitensä ei ole koskaan ollut mukana kasvatuksessa ja isä kuoli nuorena. Hänen vaarinsa kasvatti hänet.

Ollaan me tosiaan todella erilaisia monessakin asiassa, mutta miehessä on niin paljon hyviäkin asioita. Hän on oikeasti todella hyvä mies. Kiltti ja huomaavainen - toisi vaikka kuun taivaalta, jos niin pyytäisin. Arvostan hänessä moniakin asioita. Enkä haluaisi jättää niin kultaista ihmistä loppujen lopuksi näin pienien asioiden takia, jotka on ehkä vieläpä korjattavissa. 

/AP

Oi, tämä selittää paljon! Miestä voi ohjata arvokkaasti oikeaan suuntaan. kerro että pidät hänestä vielä enemmän knun hygienia on kunnossa ja voitte nauttia toisistanne enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi