Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (16)
Eilistä parsakeittoa lämmitetään (tein jopa ihan itse) ja sämpylöitä ja omenapiirakkaa suunnittelin tekeväni. Kalaakin ois pakkasessa, jospa siitä pihvejä yrittäisi vääntää päivälliseksi ja muusia oheen.
Pitkään kypsytettyä possun paistia, bataattia sekä salaattia
Varmaan tummaa makaroonia ja jauheliha-koskenlaskija kastiketta.
Tomaattista herkkusieni-tonnikalapastaa.
Hernekeittoa.
Tajuttiin yks päivä ettei olla koskaan tehty tätä ja ajateltiin nyt tehdä heti 10l kattilallinen. Pienimmät lapset oo koskaan maistanut.
Ja jottei tästä ihan surkea kuva tule niin tehdään itse enkä tarkoita purkkihernaria.
(Kauhee selittely, hieno ruoka!)
Makkaraperunoita, lohkon potut itse. Ei mitään pakastehöttöä.
Makaroonilaatikkoa, tein eilen ja sitä riittää vielä täksi päiväksi
Eilisen jämät; riisiä ja kastiketta jossa paprikaa, porkkanaa ja possusuikaleita.
Lohimedaljonkeja ja lohkoperunoita.
Varmaan noita mun leipomuksia, eli pesto-juustosämpylöitä, feta-tomaattipiirakkaa, pätkismokkapaloja ja suklaakakkua. Juomaksi vissyä ja kaljaa (ei sekoitettuna:D).
Ah lauantai.
Silakat oli tarjouksessa, siken sinappiset silakkapihvit, puikulavoita ja punajuuria
Täysjyvätortilloja + kanaa ja salaattia siihen lisäksi päivällä aattelin tehdä ja lasagnettea sellaisesta valmiista pakkauksesta (lisätään jauheliha jne.) iltapäivällä.
Jauhelihakeittoa alan laittaa. Teinit nukkuu vielä, joten siksi myöhäinen lounas.
Olen päästänyt mielikuvitukseni valloilleen ja syömme siis tänään jauhelihaspagettia!