Tinder-miehen kommentti seksin aikana "sä olet niin pehmeä" ottaisitteko kohteliaisuutena vai loukkauksena?
Olen normaalipainoinen, mutta mieleeni tuli väkisinkin, että tarkoittiko hän "sä olet niin lihava" ?
Kommentit (25)
Mua on varmaan kaikki miehet kehuneet pehmeäksi, kehuksi tiedän kun selvästi tykkäävät ja ihailevat pehmeää ihoa. Ja olen myös hoikka.
Onko todella kokematon vai ulkomaalainen mies, kun ei ole vielä oppinut että naisten kanssa pidetään turpa kiinni, sillä ne kuitenkin aina yrittää vääntää miehen sanomisista negatiivisia kiertomerkityksiä.
Tuskin tarkoitti vaan tarkoitti sitä että hän nauttii paljon läheisyydestänne. Olkaa armollisia miehille.
Ihoa ja vartaloa kehutaan pehmeäksi ja seksissä ollaan ihokontaktissa, sehän on ihana asia molemmille
Minustakin ihana kohteliaisuus " Sä olet niin pehmeä" toki kun nainen usein ajattelee tuntikaupalla päivittäin kelpaako ja onko riittävä ulkonäkönsä puolesta, saattaa se vääntyäkin mahdolliseksi moitteeksi mielessä jos vertaa itseään johonkin pyykkilautavatsamalliin. Ei verrata. Olemme ihania juuri omina itsenämme. ja miehet olette ihania kun kehaisette meitä, se valaisee taivaan!
Todella törkeä mies jos alkaisi haukku kun pääsee pukille. Hyvin harvalla miehelleä on varaa sellaiseen. Vaikea sanoa kummasta kyse kun en ollut paikalla. Jos mies ei ole sinusta superhaluttu supertörkimys, niin oletan että oli tarkoitus olla kohteliaisuus... Todella kovat naistenmiehet voivat tosin hallita naisia niitä loukkaamalla ja silti riittää tarjokkaita jonoksi, mutta heidän tyylissään tuskin jää arvuuttelun varaa että oliko kyseessä loukkaus vai ei.
t.mies
Ilmankos en saa ikinä pillua kun olen tuonkin virheen tehnyt ja kehunut naista lämpimäksi ja pehmeäksi.
on ilmeisesti paras olla vaan ihan turpa kiinni.
M41v kirjoitti:
Ilmankos en saa ikinä pillua kun olen tuonkin virheen tehnyt ja kehunut naista lämpimäksi ja pehmeäksi.
on ilmeisesti paras olla vaan ihan turpa kiinni.
Muistathan kehua jatkossakin jos siltä tuntuu, kyllä me sitä kaivataan kovasti
Kuka nyt haluaa hyväillä jotain kivenmurikkaa?
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
on ilmeisesti paras olla vaan ihan turpa kiinni.Muistathan kehua jatkossakin jos siltä tuntuu, kyllä me sitä kaivataan kovasti
Niin hyvää kehua ei olekkaan etteikö suominainen saa käännettyä sitä haukkumiseksi. Ei se ole sattumaa että suomalainen mies ei puhu, sen on empiirisen oppisen tulos.
Vastakohdat täydentää toisiaan. Mies kehuu naista pehmeäksi ja nainen miestä kovaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vastakohdat täydentää toisiaan. Mies kehuu naista pehmeäksi ja nainen miestä kovaksi :D
heh, hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielenrauha pelastettu 😂
Vauva.fi palveluksessanne! :D
Minkä kokoiset tissit aapeella on?
Ällöttävä mies! Loukkaavaa! Jätä se sika!
Haluan etta nainen on pehmea , tuoksuu hyvalle ja sileaihoinen. En tykkaa lihavista. M42
Ota vaan loukkauksena, niin on sekin pois alta, ja oppii mieskin olemaan kehumatta turhanpäiten.