Auttakaa abia (ammatinvalinta-asiaa!)
Kirjoitukset alkaa olla ohi. Ensi viikolla vielä terveystieto ja lyhyt saksa. Aika paskasti on mennyt. Olen nyt neljättä vuotta lukiossa. Mulla on historia ja pitkä enkku b:t ja äidinkielestä saan ehkä b:t kanssa. Toivon et ruotsi on läpi.
En ole jaksanut paljon panostaa kouluun. Asutaan Helsingin keskustassa, ja täällä ois mahkuja vaikka mihin. Kaverit käy kirjastossa ja kaikki haluaa yliopistoon lukemaan.
Mikä olisi sellainen ala yliopistossa mihin pääsee b:n papereilla ilman pääsykoetta tai ei ainakaan tarvis lukea paljoa?
Minua ei kiinosta mikään, enkä ole oikein hyvä yhtään missään. Erityisen vaikeita mulle on matematiikka, kielet, kaikki abstraktit asiat kuten avaruus ja sellainen että täytyy soveltaa asioita käytäntöön. En ole yhtään käytännöllinen, enkä osaa tehdä käsilläni mitään.
Yksi asia mikä kiinnostaa minua on katsoa realityjä telkkarista ja seurata tyyppejä somessa kuten askissa ja instassa. Luen myös keskustelupalstoja melkein koko ajan.
Mutta ei sieltä taida löytyä ammattia.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä kiinnostaa minua on katsoa realityjä telkkarista ja seurata tyyppejä somessa kuten askissa ja instassa. Luen myös keskustelupalstoja melkein koko ajan.
Sen sijaan, että käyttäisit vaikka työkkärin ammatinvalintapalveluja, käytät aikaasi paskan seuraamiseen jokaisesta mahdollisesta lähteestä.
Vierailija kirjoitti:
Mene armeijaan.
Eiköhän ap:lla ole muiden ominaisuuksiensa lisäksi myös vaikeuksia auktoriteettien kanssa.
Ai niin, en myöskään pidä luonnosta ja eläimistä. Ne tuntuu vierailta. Ap
Oletko kokeillut tehdä ammatinvalintatestiä? Esim. http://www.te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/ammatinvalinta_koulutus/a…
Tuolta löydät paljon infoa aiheesta, ehkä etsimällä sinulle soveltuvia aloja joku tärppäisi?
Mene armeijaan.