Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seurustella, mutta olen liian ujo

Vierailija
17.03.2017 |

Missä kaikki muut ujot?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä huonolla menestyksellä.

Ujo sinkkumies

Vierailija
2/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaa kaikista löytyä se ujokin puoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo sinkkumies

Moi!

Vierailija
4/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? Itse olen liian ujo nainen, miesten kanssa ei koskaan tule mitään.

N27

Vierailija
5/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Mielestäni ihan nättikin vielä, mutta ujo luonteeni pilaa kaikki mahdollisuudet läheisempään kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.. ap

Vierailija
6/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinussa on sellaista, että se kiinnostaisi? Kaikkia ei tarvitse miellyttää, mutta edes jotakin täkyä pitäisi olla, eli mitä?

Vierailija
7/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo sinkkumies

Moi!

Moi! Minkä ikäinen olet ja mistä päin Suomea?

Vierailija
8/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama........ Ei-ujojen turha tulla haukkuu

Vierailija
9/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinussa on sellaista, että se kiinnostaisi? Kaikkia ei tarvitse miellyttää, mutta edes jotakin täkyä pitäisi olla, eli mitä?

Kiinnostavasta en tiedä, mutta positiivisiin piirteisiini kuuluu se että olen hyvä kuuntelija ja omaan hyvän huumorintajun. Olen ystävällinen ja iloinen kaikille ja tykkään levittää hyvää mieltä ympärilleni. Ap

Vierailija
10/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Mielestäni ihan nättikin vielä, mutta ujo luonteeni pilaa kaikki mahdollisuudet läheisempään kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.. ap

Tiedän tunteen. Joskus miehet lähestyvät mutta he häipyvät kun eivät jaksa odottaa, että saisin suuni auki. Ujous pilaa elämäni, koska se vaikeuttaa myös työelämää.  

N27

Vierailija
11/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Onneksi on alkoholi, se tekee mut rohkeammaksi ja sen avulla löysin poikaystävänkin. Mutta kyllä nekin ujot jotka ei alkoholista tykkää voi kumppanin löytää.

Vierailija
12/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo sinkkumies

Moi!

Helsingistä ja yli kolmekymppinen, silti iloinen :D

Vierailija
13/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miettiä kunnollisempaa vastausta mutta toivon teille (muille) ujoilijoille onnea rakkaudessa. Itse tapailen tällä hetkellä ujoa miestä joka tuskin on naisten keskuudessa kovinkaan suosittu. Jostain syystä (en ees itse oikein tiedä miksi) mä viihdyn hyvin sen seurassa, suhde vaan lähenee vähän hitaasti mutta jospa se tästä vielä...

Vierailija
14/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Joskus miehet lähestyvät mutta he häipyvät kun eivät jaksa odottaa, että saisin suuni auki. Ujous pilaa elämäni, koska se vaikeuttaa myös työelämää.  

N27

Jep, ei voi muuta kuin vain samaistua tuohon. Ap

Vierailija
15/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo sinkkumies

Moi!

Niinpä tietysti. Minä kaukana Helsingistä ja vähän nuorempi.

Vierailija
16/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tietty ujous on hyvin viehättävää. itse olen näennäisesti pälpättäjä, töissäni on pakko olla ,mutta oikeasti kiinnostavien ihmisten seurassa olen hyvin arka ja hiljainen. ja tykkään aika helposti ihmisistä, joten olenkin sitten usein hissunkissun viipulavissun

Vierailija
17/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavasta en tiedä, mutta positiivisiin piirteisiini kuuluu se että olen hyvä kuuntelija ja omaan hyvän huumorintajun. Olen ystävällinen ja iloinen kaikille ja tykkään levittää hyvää mieltä ympärilleni. Ap

Näin ap, juuri näin!! Tuo oli oikein hyvän kuuloinen esittely kunhan otat pois sen vähättelyn alusta. Oikeasti tuo kirjoittamasi "positiivisiin piirteisiini kuuluu..." alkuinen lause näytti hyvältä, joten jatka sillä tavoin ja mieti vastaavia asioita lisää. Niitä on varmasti. Hymyile, kulje selkä suorassa, katso ihmisiin päin edes pienen hetken ja näytä, että olet mukava, rauhallinen ja jalat maassa seisova nainen. Älä mainosta itseäsi ujona, vaan mielummin rauhallisena, ystävällisenä ja hyvänä ystävänä.

En minäkään nuorena ollut mikään älämölö tyyppi, vaan hyvin rauhallinen nuori nainen, joka harrasti lukemista. Olin jopa kirjastossa iltatöissä ja siellä tutustuin samanlaisiin lukeviin miehiin, joiden kanssa juttu alkoi sujumaan ihan huomaamatta. Löysin myös mieheni ja emme ole kumpikaan ekstroverttejä, mutta pärjäämme juuri tällaisina hyvin.

Vierailija
18/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ap, juuri näin!! Tuo oli oikein hyvän kuuloinen esittely kunhan otat pois sen vähättelyn alusta. Oikeasti tuo kirjoittamasi "positiivisiin piirteisiini kuuluu..." alkuinen lause näytti hyvältä, joten jatka sillä tavoin ja mieti vastaavia asioita lisää. Niitä on varmasti. Hymyile, kulje selkä suorassa, katso ihmisiin päin edes pienen hetken ja näytä, että olet mukava, rauhallinen ja jalat maassa seisova nainen. Älä mainosta itseäsi ujona, vaan mielummin rauhallisena, ystävällisenä ja hyvänä ystävänä.

En minäkään nuorena ollut mikään älämölö tyyppi, vaan hyvin rauhallinen nuori nainen, joka harrasti lukemista. Olin jopa kirjastossa iltatöissä ja siellä tutustuin samanlaisiin lukeviin miehiin, joiden kanssa juttu alkoi sujumaan ihan huomaamatta. Löysin myös mieheni ja emme ole kumpikaan ekstroverttejä, mutta pärjäämme juuri tällaisina hyvin.

Kiitos mukavasta viestistä ja rohkaisusta! Ap

Vierailija
19/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin yksi.

Vierailija
20/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo sinkkumies

Moi!

Niinpä tietysti. Minä kaukana Helsingistä ja vähän nuorempi.

Iloista kevättä sinulle kuitenkin ja törmäillään palstalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi