Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa, kun tyttö sanoo söpöksi?

17.03.2017 |

Nonii, elikkä mua o hämmentäny et mitä tää tosiaa meinaa. Diggaaks tää tyttöne mu ulkonäöst sillo, vai voiks mu ulkonäkö olla sit toiselt puolelt avaruutta?:--D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu aisaa.

Vierailija
2/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä, että olet ihana tytön mielestä ja hän ainakin kaverimielessä tykkää ehkä sinusta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö taitaa olla yli 6-kypänen ja siksi pitää sua poikasena eli söpönä.

Vierailija
4/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se tarkoittaa kun kadulla kerran sellainen juopunut vanhempi nainen sanoi minua makupalaksi. 

Vierailija
5/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä itse oon laitellu viestiä yhden samanikäsen äijän kanssa ja muutama päivä sit sanoin sitä söpöksi. En tiiä sanon miehiä söpöksi sillon kun  ehkä on jonkin sortin ihastumista ilmassa sen takia nään sen söpönä. Söpöksi saatan sanoa vaikka mies ei olis komea tai ees kovin hyvännäkönen, mut jos tykkään ihmisestä niin se mun silmissä saattaa muuttua söpöksi. Tai sit jos se vaan sopii tilanteeseen :D

Vierailija
6/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että olet söpö. Mä sanon mun poikaystävää yleensä söpöksi koska se on ennemmin söpö kuin sellainen peruskomea. Musta söpöys on hyvä juttu.

Vierailija
7/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tapana ihastuneena sanoa nimenomaan söpöksi. :) muistan miten joskus eräs mies sanoi että "en oo mikään söpö" ja ilmeisesti "komea" olisi ollut imartelevampi nimitys mutta minä tarkoitan sillä söpöllä vain pelkkää hyvää ja todennäköisesti sitä että olen ihan lääpällääni vaan. Eli miehet, hyvää se vain tarkoittaa. Ehkä se kuulostaa epämaskuliiniselta jonkun korvaan ja siksi siihen saattaa takertua, mene ja tiedä

Vierailija
8/8 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että olet söpö hänestä.