Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat! Kuinka yleistä on vehtaus työkaverin kanssa?

Vierailija
17.03.2017 |

Taustaa: mieheni uudelleenkouluttautui sairaanhoitajaksi kolmekymppisenä. On siis töissä isossa sairaalassa. Myönnän että olen mustasukkainen; pitkät (yö)vuorot ja sirpakat työkaverit.. huono yhdistelmä. Mieheni on muutenkin seurallinen ja facessa työkavereiden määrä kavereissa triplaantunut kun työt aloitti.

Mies itse vakuuttaa ettei mitään vispilänkauppaa ole meneillään ja naureskelee (hyväntahtoisesti kai?) vain mustasukkaisuudelleni. Sitten esim. työporukkansa whatsup-ryhmään piippaa kokoajan viestiä ja mies niille jutuille naureskelee. Kun kysyn mille nauraa, sanoo etten kumminkaan ymmärtäisi. Niin enhän minä, markkinoissa uraa tekevä, ymmärrä.. mutta voisin yrittää. Kertokaa nyt oonko turhaan huolissani?

Meillä ei siis lapsia, naimisissa 5 vuotta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ yhdistää kyllä työporukan aika tiiviiksi, on omanlaistaan huumoria varsinkin hoitoalalla jne.

Ja täytyy myöntää, kyllä sitä on, siis sitä vehtaamista .. en minä mutta muut :D

Vierailija
2/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jotain tapahtuu se on tapahtuakseen etkä sinä voi sitä olemalla etukäteen huolissasi estää. Elä päivä kerrallaan. Vaikea tuohon on nyt muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja en ikinä ole kuullut tai nähnyt työkavereiden välistä flirttailua, saati suhteita.

Vierailija
4/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä jonkinverran, yleensä aina joku suhde menossa joillain.

Viimeksi sairaanhoitaja - lääkäri. Väki alkoi töissä ihmettelemaan kyseisen sairaanhoitajan liian useita vierailuja lääkärin luokse sen toimistoon. Ja näkihän sen sitten ihan naamoista.

Vierailija
5/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pitkän kokemuksen mukaan hoitajilla on hyvin korkea työmoraali, ja se on välttämätöntäkin potilaiden huolehtimisen kannalta. Sairaalasarjat ja romskut sitten erikseen ja fantasiat. Todellisuus hoitoalla on kovaa työtä.

Terveiset hoitoalalta

Vierailija
6/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lääkärin kanssa katos aika ja paikka ja pantiin milloin missäkin. Hän on nyt mieheni. Ei se kovin yleistä ole meillä ainakaan. LKS.

Vierailija
7/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä.. työporukka hitsautuu tiiviiksi. Ja olen kyllä kiinnittänyt huomiota kun eräät kollegani ovat vuoronsa suunnitelleet identtisiksi.. ja aina yhdessä työpareina.. koskettelua ohimennen. Ja mies on naimisissa.. eihän tuo tietysti minulle kuulu :)

Vierailija
8/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se yksi kermapersebloggaajakin ollut tavannut lääkärimiehensä työpaikalla?

Vierailija
9/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samassa isossa sairaalassa kuin Kaikkonen?

Vierailija
10/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näitä hoitoalan kirjoittamattoja sisäpiirisääntöjä.. pitää vähän vehdata töissä niin ansaitsee porukan kunnioituksen ja mukaan työyhteisöön.

Vierailija
11/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näitä hoitoalan kirjoittamattoja sisäpiirisääntöjä.. pitää vähän vehdata töissä niin ansaitsee porukan kunnioituksen ja mukaan työyhteisöön.

Meillä ainakin naisvaltaisella osastolla hitsaudutaan ihan kaveripohjalta vaan :D

Vierailija
12/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään sen enempää ole kuin muillakaan työpaikoilla. Aivan myytti tuoki, että kaikki hoitajat ovat sirpakoita :D.  Havaintojeni mukaan  sairaalassa miestyöntekijä saa olla rauhassa, ellei hän itse tee sitä selväksi että on saatavilla ja kiinnostunut.

Kyllähän hoitoalalta löytyy myös miehiä jotka haluavat naisilta ihailua, ja heille sitä piisaa. Jo opiskeluaikana nämä kiitoksenkipeät taivaanlahjat paistattelevat naisopejen erityisessä suosiossa ja siitä se ura etenee sairaalaan paapottavaksi ... Mutta edelleen, väitän että hoitoalalla mies antaa ensin luvan ja merkin siihen että saa lähestyä, jonka jälkeen naishoitsut lähtevät massoina kisaamaan hänestä.   

No, sitten pikkujoulut ja tällaiset saattavat tietysti tuoda esiin peitettyjä tunteita vaikkei töissä olisi mitään suhteilua ollut, mutta niinhän joka paikassa muuallakin. 

Vierailija
13/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päivystysosastolla lääkärinä töissä. Ja kyllä ne tyttöset keimailee.. onhan hän komea, menestynyt ja.. minun mieheni :) en ole mustis, naureskelemme mieheni kanssa epätoivoisille iskuyrityksille :) Saa sitä yrittää, mies on kuitenkin sitoutunut minuun.

Näin sivusta seuranneena saikkareilla on löyhempi moraali...

Vierailija
14/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä mitään sen enempää ole kuin muillakaan työpaikoilla. Aivan myytti tuoki, että kaikki hoitajat ovat sirpakoita :D.  Havaintojeni mukaan  sairaalassa miestyöntekijä saa olla rauhassa, ellei hän itse tee sitä selväksi että on saatavilla ja kiinnostunut.

Kyllähän hoitoalalta löytyy myös miehiä jotka haluavat naisilta ihailua, ja heille sitä piisaa. Jo opiskeluaikana nämä kiitoksenkipeät taivaanlahjat paistattelevat naisopejen erityisessä suosiossa ja siitä se ura etenee sairaalaan paapottavaksi ... Mutta edelleen, väitän että hoitoalalla mies antaa ensin luvan ja merkin siihen että saa lähestyä, jonka jälkeen naishoitsut lähtevät massoina kisaamaan hänestä.   

No, sitten pikkujoulut ja tällaiset saattavat tietysti tuoda esiin peitettyjä tunteita vaikkei töissä olisi mitään suhteilua ollut, mutta niinhän joka paikassa muuallakin. 

Heh, bingo! :D

Vierailija
15/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on päivystysosastolla lääkärinä töissä. Ja kyllä ne tyttöset keimailee.. onhan hän komea, menestynyt ja.. minun mieheni :) en ole mustis, naureskelemme mieheni kanssa epätoivoisille iskuyrityksille :) Saa sitä yrittää, mies on kuitenkin sitoutunut minuun.

Onko kevyt päivää piristävä flirtti silloin tällöin sinusta moraalitonta? MIstäs tiedät miten miehesi ruokkii näitä sirkuttelijoita, eli vähän flirttailee raskaan työn vastapainoksi itsekin että pysyy tunnelma hyvänä ja positiivisena että jaksetaan tehdä töitä... Flirtti on vain flirttia, ei johda mihinkään työpaikoilla.

Vierailija
16/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä suhteita tapahtuu mutta niinhän tapahtuu muillakin työpaikoilla (mm. toimistoissa eri aloilla). Et voi muuta kuin luottaa tai olla luottamatta.

Vierailija
17/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin naisvaltaisella osastolla hitsaudutaan ihan kaveripohjalta vaan :D

Hyvä, että ette sentään telakoidu. :D Sori, oli pakko päästä kuittaamaan. :D

Vierailija
18/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ette sentään telakoidu. :D Sori, oli pakko päästä kuittaamaan. :D

Haha, no ei sentään :D

Vierailija
19/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi sinua raukkkaa. jossain vaiheessa se ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, paras totutella siihen ajatukseen.

Vierailija
20/30 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä on. Varsinkin jos uusi mies tulee ympyröihin 😁

Useimmilla on sutinaa keskenään, myös oma avioliitto kaatui kun löysin mieheni työharjoittelussa, itse olin siis opiskelija.

Hoitoala on vähän sellainen että sitä parhaiten ymmärtää toinen samanlainen, työvuoroja ja kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi