Miten pystyn kohtaamaan ihastukseni?
Olem ihastunut yhteen terveydenhuollossa työskentelevään henkilöön. Mietin tässä juuri, että miten ihmeessä voin kohdata hänet jälleen, jos sellainen tilanne tulisi vastaan. Osaan kyllä peittää tunteeni, mutta kerran paljastin jo hänelle tunteistani hieman ja siis hän ei voi alkaa suhteeseen kanssani. Elättelen vieläkin toiveita hieman, sillä en ole eläissäni ihastunut keneenkään näin paljon ja ainakin alkuvaiheessa siinä oli jotain molemminpuolistakin mahdollisesti.
Tekisi mieli taas alkaa tsempata ja treenata kamalasti ja muuttaa ulkoista olemustani, mutta tiedän sen olevan turhaa ja hän jopa suhtautui muhun kaikkein parhaiten ns. omana itsenäni. Mitä mun kannattaisi tehdä?
Kommentit (14)
Kyllä edelleen terapiaa tarvitset.
Mistä tiedät että on molemminpuolista? Miksette pysty aloittamaan suhdetta? Voisitteko olla ystäviä?
Älä jaksa jauhaa tätä enää. Ole kohtaamatta. Mene muualle kerjäämään huomiota.Alkaa jo kyllästyttää nää sun aloitukset- oisit rajoittanu siihen yhteen ketjuun vaan.
osta sille vaikka mignon munia ja rusupuska ja mene kotiovelle soittamaan !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä edelleen terapiaa tarvitset.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on molemminpuolista? Miksette pysty aloittamaan suhdetta? Voisitteko olla ystäviä?
En voi kertoa tässä liian tarkkaan. Jos hänet joskus jossain näen, voihan tuokin selvitä. Tosin olen itse todella skeptinen. :/
Vierailija kirjoitti:
osta sille vaikka mignon munia ja rusupuska ja mene kotiovelle soittamaan !
Juu ei tällaista. :D Rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa tätä enää. Ole kohtaamatta. Mene muualle kerjäämään huomiota.Alkaa jo kyllästyttää nää sun aloitukset- oisit rajoittanu siihen yhteen ketjuun vaan.
Täällä on pari hengenheimolaistani linjoilla, joille on käynyt sama juttu kuin mulle. En ole itse kirjoittanut tästä juurikaan muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kertoa tässä liian tarkkaan. Jos hänet joskus jossain näen, voihan tuokin selvitä. Tosin olen itse todella skeptinen. :/
Mikset kirjoita anonyymia kirjettä ihastuksellesi. Jos tunteet ovat molemminpuoliset teet hänet onnelliseksi.
Nolottaa lähinnä se, kun paljastin fiiliksiäni hieman. Olisi pitänyt pitää ne omana tietonani tai ilmaista ne jollain hienovaraisemmalla tavalla, kuten juuri anonyymillä ja asiallisesti kirjoitetulla kirjeellä tms. tai sitten olisi pitänyt pysytellä vain ystävä-/kaveriakselilla korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa lähinnä se, kun paljastin fiiliksiäni hieman. Olisi pitänyt pitää ne omana tietonani tai ilmaista ne jollain hienovaraisemmalla tavalla, kuten juuri anonyymillä ja asiallisesti kirjoitetulla kirjeellä tms. tai sitten olisi pitänyt pysytellä vain ystävä-/kaveriakselilla korkeintaan.
Jokin tarkoitus silläkin oli, älä nolostele. Ehkä se, että paljastit tunteesi oli tärkeää ihastuksellesi. Vaikkei hän sitä tilanteestanne (?) johtuen ilmaisisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tarkoitus silläkin oli, älä nolostele. Ehkä se, että paljastit tunteesi oli tärkeää ihastuksellesi. Vaikkei hän sitä tilanteestanne (?) johtuen ilmaisisikaan.
Suuri kiitos tästä vastauksesta. Voi, kunpa hän ajattelisikin tuolla tavalla.
Pahoittelut typoista. Kirjoitan nopeasti kännykän kosketusnäytöltä. :)