Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee järki yöllä tömistelevään naapuriin

Vierailija
17.03.2017 |

Kuka helvetti on niin tyhmä että tömistelee kuin norsu yöaikaan edestakaisin useamman tunnin?? Tietää varmasti että se häiritsee muita

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan pahin naapurihäirikkö oli yksi bilettävä nuori pariskunta. Joka perjantai alkoi känninen älämölö jatkuen toiselle vuorokaudelle. Kova jumputus ja pahinta oli laulaminen vielä musiikin päälle... Mutta jossain vaiheessa muuttivat pois. Thank God!

Yks pitkäksi venähtänyt perjantai viikossa ei kyllä tuntuisi missään verrattuna siihen kun Norsu terrorisoi 24/7.

Vierailija
22/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti ihmiset, jos joku häiriköi vaikka tömistelemällä hiljaisuuden aikana toistuvasti niin ilmoitusta vaan tekemään isännöitsijälle! ei tarvitse alistua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis toi on noin yleistä =O Meillä muutti kolmisen vuotta sitten yläkertaan erittäin hento ja pienikokoinen nainen teini-ikäisen tyttärensä (vielä pienempi) kanssa ja asunnosta kuuluu sekä päivällä että yöllä ihan mieletön tamppaus. Meillä oikeesti helisee astiat kaapissa ja kellot seinillä. Ne ei ilmeisesti nuku koskaan, itse lähden töihin aina yöllä/aamuyöllä ja aina kun olen tekemässä lähtöä töihin, yläkerrassa tampataan pitkin kämppää. Ja nimenomaan hemmetin nopein askelin.

Siellä myös vedetään röökiä kaksin käsin, myös teini polttaa ja kaikki käry tulee meidän asuntoon. Lisänä on tietty vielä tuo huonekalutetris (kuulostaa ihan kuin ne keilaisi siellä) ja painavien tavaroiden tiputtelu. Olen monta kertaa miettinyt, millainen on tuollaisen ihmisen ajatusmaailma/elämä, joka metelöi, riekkuu ja tamppaa 24/7....

Mun hermot on menneet ihan täysin ja kun nuo ei koskaan tuosta näköjään muuta, hommasin uuden kämpän, enkä enää ikinä palaa takaisin kerrostaloon.  Sääliksi vaan käy tämän asunnon seuraavia asukkaita, mutta meidän ei tarvitse enää kärsiä kuin muutama viikko.

Vierailija
24/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan oikeasti ihmiset, jos joku häiriköi vaikka tömistelemällä hiljaisuuden aikana toistuvasti niin ilmoitusta vaan tekemään isännöitsijälle! ei tarvitse alistua

Ei auta. Isännöitsijän sanoin: "Jokainen saa tehdä omassa asunnossaan mitä haluaa."

Vierailija
25/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Isännöitsijän sanoin: "Jokainen saa tehdä omassa asunnossaan mitä haluaa."

Toi kantapää töminä on just semmoista häirintää, jolle kukaan ei voi mitään ja isännöitsijän asenne "ei voida kieltää ihmisiä kävelemästä omassa asunnossaan".

Vierailija
26/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sille kantapäätöminälle voi jotain. kenenkään ei ole mikään pakko kävellä niin että kantapäät iskeytyy ekana lattiaan. voi käyttää huopatossuja tai astua hiljempaa esim päkiällä.

Vierailija
27/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan harkinneet hakevanne asuntoa jossa yläkerrassa ei asu ketään?

Muuten, nauratti makeasti.

Vierailija
28/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sille kantapäätöminälle voi jotain. kenenkään ei ole mikään pakko kävellä niin että kantapäät iskeytyy ekana lattiaan. voi käyttää huopatossuja tai astua hiljempaa esim päkiällä.

Toki voi. Esimerkiksi paksut matotkin auttaa. Mutta nämä kaikki toimenpiteet ovat sellaisia, että ne on siitä kantapääkävelijästä kiinni. Isännöitsijä ei lähde ostamaan huopatossuja eikä edes neuvomaan niiden hankkimiseen. Kantapääkävelijät ovat vielä itsekkäitäkin, koska täytyyhän heidän huomata ja kuulla aiheuttamansa töminä, mutta eivät välitä siitä ja muutenkaan eivät noudata klo 22 alkavaa hiljaisuutta. Muussa tapauksessa laittaisivat edes yökävelynsä ajaksi sisätossut, mutta kun ei...

Vierailija
29/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja paljonpa se harkinta auttoi. Alapuolen asunnossa kantapää astuja, jonka töminä kantautuu tänne yläpuolelle tosi voimakkaasti. Varmaan lystikästä olla se asukas siinä yhtä kerrosta vielä alempana. Norsut vaan jatkaa terrorisointiaan.

Vierailija
30/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantapääkävelyn aiheuttama töminä voi kuulua myös alakerrasta. Tuli todettua kun asuin itse ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
31/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ainakin yläkerran narko pettersson on vähentänyt töminää kun sai häätöuhkauksen. Taitaa narkkailla nykyään jossain muualla ja käy kämpässään vain nukkumassa. Tänään tosin kuului pitkästä aikaa taas älämölöä, joten seurataan tilannetta.

Vierailija
32/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten hokannut että se ääni voi tulla myös alapuolelta, siis töminä. onkohan sekin mahdollista että se kantautuu esim viereisestä kämpästä?

Vierailija
33/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten työssäkäyvien tai opiskelijoiden etkot perjantai-iltaisin ei haittaa mitään, jos eivät ole kovia riitelemään. Päinvastoin sitä on mukava kuunnella kun nuorilla on kivaa. Ne on nuo wt:t ja elämänkoululaiset ketkä sitä ärsyttävää melua pitää.

Vierailija
34/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seinänaapurissa asuu norsuperhe joka aloittaa joka aamu puoli kuusi jytinänsä. Ei mua norsut niin haittaa, koska ovat hiljaa yöt, mutta mua rasittaa mun alapuolella asuva mt-sosiaalitapaus-jonne, joka rymistelee, ryskää, vetelee huonekalujaan pitkin kämppää ja ramppaa röökillä (tosi kiva herätä tupakankäryyn ja parvekkeen oven rääkymiseen ja paukkeeseen) joka hiton yö klo 22 - 08. Olen kahdesti valittanut isännöitsijälle tästä mölyapinasta, mutta poitsua ei saa mikään lopettamaan. Toissa yönä meteli kuulosti siltä kuin jätkä olis yrittänyt hajottaa kämppäänsä. 

Vierailija
35/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun yläkerrassani Tampereen Haapalinnankylässä asui aikoinaan eräs Marjukka (ja miehensä Tuomas).

Marjukka oli iso tyttö, ja jostain syystä kävellä jyskytti öisin tuntikausia pitkää eteisen käytävää asunnossaan edestakaisin. Oikeasti, tuntikausia. Ei silloin tällöin, vaan ravasi tauotta. Kanta-astunnalla.

Tästä on aikaa noin viisitoista vuotta, mutta edelleen asia minua vaivaa. Mikä ihme sai Marjukan jumpsuttamaan tuntitolkulla öisin? Marjukka, jos olet kuulolla, niin kerro! (Vai oliko se Tuomas?)

Sori, täytyi jumpata että laihtuisin, ja yöllä oli ainoa aika jolloin se oli mahdollista, siinä seksin harrastamisen jälkeen, laihduin 50 kg että kyllä se kannatti, mut sori vielä hei t: Marjukka

Vierailija
36/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestini poistettiin. Ilmeisesti yläkerran ylilihava nainen on palstalla. Terkkuja vaan täältä alakerrasta! Katto tömisee ja pelkään rakenteiden puolesta, kun sinä valtavan elopainosi kanssa askellat lattioillasi. Laihduta hyvä ihminen, ennenkuin rakenteet hajoavat. Tulee halvemmaksi. Hissinkin kuormitus helpottuu. Taloyhtiö säästää, jos laihdut. Parasta olisi, jos muuttaisit pois, jonnekin alimpaan kerrokseen, koska olet liian lihava asumaan ylimmässä kerroksessa. Joudut kuitenkin pian kotihoidon piiriin, sääli edes hoitajia, jotka joutuvat sinua siirtelemään.

Kyllä tuntuu siltä, että sulla on jotain mielenterveyden häikkää ja aika pahasti.

Vierailija
37/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantapääastuja tajua että metelöi. Mies on kantapääastuja, ja asunut koko elämänsä omakotitalossa ennen kuin muutimme yhteen. Useamman vuoden yritin selittää, miten kerrostalossa kävellään alakerran naapureita häiritsemättä. Ei mennyt perille. Mies oli vakaasti sitä mieltä että kävelee täysin normaalisti, eikä voi mitenkään häiritä naapureita kävelemällä, eikä pysty kävelemään muulla tavalla. Ei vaan jotenkin osannut "kuulla" sitä töminää. Muutettiin sitten rivitaloon. Nyt mies häiritsee vain minua, kun tömistelee yläkerrassa.

Vierailija
38/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ärsyttävää! Nuo ihmiset eivät monesti tajua edes itse tömistelevänsä. Eikä askel tai paino kevene, vaikka asiasta huomauttaisi. Opetelkaa voimistelemaan tai tanssimaan ja sitä kautta kevyempi päkiäaskellus.

Vierailija
39/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet heräävät eloon jostakin syystä myöhään iltaisin mökötettyään ensin koko päivän aamusta iltaan. Iltayöstä he voivat olla hyvinkin touhukkaita ja tehdä huushollihommat kaikki samalla kertaa juuri ennen puolta yötä.

Vierailija
40/53 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yhtälöön kun liittää vielä läskin tömistelijän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi