Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuka helvetti on niin tyhmä että tömistelee kuin norsu yöaikaan edestakaisin useamman tunnin?? Tietää varmasti että se häiritsee muita

• ylös 52
  • alas 5

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Sori, sain jalkaan äkillisen suonenvedon joka ei ottanut asettuakseen millään niin jouduin kävelemään pitempään että se asettuisi.

• ylös 16
  • alas 24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori, sain jalkaan äkillisen suonenvedon joka ei ottanut asettuakseen millään niin jouduin kävelemään pitempään että se asettuisi.

Ilmeisesti useampana yönä vetää suonta? Nauti varoituksista.

• ylös 24
  • alas 6

Mulla alkaa naapurit jonkun ihme huonekalutetriksen, töminän, huudon ja paukkeen joka ilta 10-11 maissa. Eilen itse asiassa aikaisemmin. Mentiin nukkumaan 9:15 ja melkein samantien alkoi taas. Ja tällä kertaa kuului myös joltain parvekkeelta älytöntä räminää. Ei tätä jaksa ymmärtää. No, eipähän tarvii itsekään olla kuin kirkossa.;D Tänään ollaan illalla miehen ja sen kaverin kanssa aikeissa istua iltaa olusten ja mahdollisesti hyvän musan merkeissä. Tietysti tietyssä vaiheessa hiljennetään musiikin ja keskustelun tasoa, mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, mun on helpompi käsittää perjantai-illanistujaisten aiheuttamaa hälyä kuin joka pirun ilta toistuvaa huonekalujen hiissausta, kolistelua ja huutoa. Siis joskus tosi vihaista huutoa. Joko siellä on oikeasti joku hätä, tai sitten siellä harrastetaan astetta rajumpia aikuisten leikkejä...

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Mikä siinä on, että metelöinti alkaa aina myöhään illalla, kymmeneltä tai sen jälkeen. Mölinää, tömistelyä, kolistelua ja aina huonekalujen siirtelyä. Kokemusta useammasta eri talosta ja naapurista. Epäilen että ovat porukkaa, joka on laitoksissa tottunut ottamaan lääkkeet samoihin aikoihin ja lääkityksen vaikutus loppuu tai alkaa suunnilleen samalla kellonlyömällä. Päivisin saattaa olla aivan hiiren hiljaista.

• ylös 45
  • alas 3
Vierailija

Minun yläkerrassani Tampereen Haapalinnankylässä asui aikoinaan eräs Marjukka (ja miehensä Tuomas).

Marjukka oli iso tyttö, ja jostain syystä kävellä jyskytti öisin tuntikausia pitkää eteisen käytävää asunnossaan edestakaisin. Oikeasti, tuntikausia. Ei silloin tällöin, vaan ravasi tauotta. Kanta-astunnalla.

Tästä on aikaa noin viisitoista vuotta, mutta edelleen asia minua vaivaa. Mikä ihme sai Marjukan jumpsuttamaan tuntitolkulla öisin? Marjukka, jos olet kuulolla, niin kerro! (Vai oliko se Tuomas?)

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Ystäväni asui tömistelijän alakerrassa. Menetti terveytensä tömistelijän takia, ei saanut enää nukuttua. Teki valituksen, pääsi vähäksi aikaa eroon mutta tietyn ajan kuluttua yläkerran tömistelijä palasi kotiinsa.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että metelöinti alkaa aina myöhään illalla, kymmeneltä tai sen jälkeen. Mölinää, tömistelyä, kolistelua ja aina huonekalujen siirtelyä. Kokemusta useammasta eri talosta ja naapurista. Epäilen että ovat porukkaa, joka on laitoksissa tottunut ottamaan lääkkeet samoihin aikoihin ja lääkityksen vaikutus loppuu tai alkaa suunnilleen samalla kellonlyömällä. Päivisin saattaa olla aivan hiiren hiljaista.

Mä olen miettinyt tuota samaa. Miksi se tömistely ja kolina alkaa aina ihan samalla kellon lyömällä ja nimenomaan yöaikaan. Ihan kuin niitä huonekalujakin ei voisi siirrellä päiväsaikaan tai vaikka alkuillasta? Ja samoin se kantapääkävelyn kliimaksi alkaa aina yöaikaan. Jotenkin sairasta että pienessä asunnossa vedetään tunti tolkulla rallia ympäriinsä. Mitä ne siellä tekee? Ja mistä tätä porukkaa riittää joka ikiseen kerrostaloon?

• ylös 52
  • alas 1
Vierailija

Mua ihmetyttää se, miten mun yläkerran mammuttiastuja kykenee kiihdyttämään nollasta sataan n 5 metrin kiihdytyskaistalla. Tyhjästä alkaa kuulua yhtäkkiä sellainen 2x sekunnissa tumtumtumtum.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Miks näillä norsuilla ei oo mattoja? Oon ihan varma, että se järkyttävä TUM TUM TUM ei voisi kuulua niin voimakkaana jos olisi mattoja. Miksi ne ei käytä mattoja?  Ehkä koska on kivempaa laiduntaa paljaalla parketilla tai laminaatilla?

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Mulla sama, Tampereen Hatanäässä. Jyskystys ja kolistelu kestää aamusta iltaan mutta pahenee aina iltaisin. Vuonna 2001 rakennettu talo, jossa luulin olevan hyvä äänieristys. Eikä mitä, tuolta kuuluu ihan kaikki kuin vettä vaan aina valokatkaisijan painamisesta askelääniin.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Jotain mt-ongelmaisia, jotka nukkuvat päivisin, öisin levottomina hosuvat kämpissään. Tätä se avohoito teettää.

• ylös 27
  • alas 9
Vierailija

Meillä asuu virtahepo alakerrassa. Ymmärrän että töminä kuuluu yläkerrasta herkemmin, mutta tämän kantapäät on varmaan jotain betonia kun meillä lasit helisee yläpuolella.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Käyttäjä2351 kirjoitti:
Mulla alkaa naapurit jonkun ihme huonekalutetriksen, töminän, huudon ja paukkeen joka ilta 10-11 maissa. Eilen itse asiassa aikaisemmin. Mentiin nukkumaan 9:15 ja melkein samantien alkoi taas. Ja tällä kertaa kuului myös joltain parvekkeelta älytöntä räminää. Ei tätä jaksa ymmärtää. No, eipähän tarvii itsekään olla kuin kirkossa.;D Tänään ollaan illalla miehen ja sen kaverin kanssa aikeissa istua iltaa olusten ja mahdollisesti hyvän musan merkeissä. Tietysti tietyssä vaiheessa hiljennetään musiikin ja keskustelun tasoa, mutta niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, mun on helpompi käsittää perjantai-illanistujaisten aiheuttamaa hälyä kuin joka pirun ilta toistuvaa huonekalujen hiissausta, kolistelua ja huutoa. Siis joskus tosi vihaista huutoa. Joko siellä on oikeasti joku hätä, tai sitten siellä harrastetaan astetta rajumpia aikuisten leikkejä...

Aahhahhaa, päivän paras sana bongattu eli huonekalutetris. :D

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Mulla on itselläni ollu jos vaikka minkälaisia meluavia naapureita. Useampikin bilettäjä, itkeviä vauvoja jne. Silti kaikista pahin naapuri on oman kokemuksen mukaan juuri kantapää tömistelijä. Ihan sillä perusteella, että meteli on A) jatkuvaa ja B) erityisesti keskittyen yöaikaan. Nämä bilettäjät kun yleensä lähtevät jossain vaiheessa yöelämään tai sammuvat ja hiljentyvät tai rauhoittuvat kun rahatkin loppuu. Ja pikkulapsetkin nukkuu aina välillä, mutta norsun paukutus on JATKUVAA ja AINAISTA. Lähes poikkeuksetta ovat jotain mielenterveystapauksia, jotka ei juurikaan poistu asunnosta vaan ravaavat kämpässään kellon ympäri. Ihan oikeasti jos pitäisi valita ottaisinko bilettäjän naapuriini vaiko norsun, niin ei tarvitsisi paljoa harkita.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Meillä naapurin työtön nuoripari nussii kello 3 yöllä. Kiva herätä kesken unien.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Onko teillä tömistelijöistä kärsivillä lapsia? Jos on, oletteko näitä "lapsista nyt vaan lähtee ääntä ja se on kestettävä" tyyppejä? Jos olette, naapuri on vihdoinkin päättänyt antaa samalla mitalla takaisin.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Oikeastaan pahin naapurihäirikkö oli yksi bilettävä nuori pariskunta. Joka perjantai alkoi känninen älämölö jatkuen toiselle vuorokaudelle. Kova jumputus ja pahinta oli laulaminen vielä musiikin päälle... Mutta jossain vaiheessa muuttivat pois. Thank God!

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Ei ole kerrostaloelämä ihmiselle tarkoitettu :( toinen molottaa akkansa kanssa aamusta yöhön niin lujaa että saan sanoista välillä selvää ja yläkerran muuten hissukka (vieraita ei taida käydä koskaan) aloittaa hirveän töminärallin YÖLLÄ. Kantapäät edellä hirveää vauhtia edestakaisin.

• ylös 20
  • alas 0

Sivut