Miten voin tietää jos autooni on asennettu jäljityslaite?
Epäilen että mieheni on asentanut sellaisen (eikä todellakaan mitään syytä). Sehän voi olla missä vain autossa piilossa, joten voiko sitä mitenkään miuten saada selville kuin penkomalla katosta lattiaan/pohjaan ym.?
Kommentit (19)
Jos puhelu autossa rätisee (aivan kuin radio kännykästä), niin silloin autossa on satavarmasti jäljitin.
Katsoin kristallipallostani, niin kyllä siellä autossa on jäljityslaite asennettuna.
Mitä väliä sillä on, onko jäljityslaitetta vai ei, ellet tee mitään luvatonta..? ;)
Ei ole mitään poppakonstia jäljityslaitteen havaitsemiseen.
Itse koittaisin purkaa takaluukun verhoilua; jos vaikka joku maton kulma lähtisi irti ja sieltä löytyisi ylimääräistä elkektroniikkaa.
Miksi epäilet miehesi sellaisen asentaneen?
Vierailija kirjoitti:
Itse koittaisin purkaa takaluukun verhoilua; jos vaikka joku maton kulma lähtisi irti ja sieltä löytyisi ylimääräistä elkektroniikkaa.
Laita kostoksi miehesi vaatteet, auto jne. täyteen jäljityslaitteita tai käytä foliohattua.
Et mitenkään saa selville sellaisilla menetelmillä, jotka sinulla on käytettävissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäilet miehesi sellaisen asentaneen?
Ehkä hän on liikenne- ja viestintäministeriön virkamies. Sillä porukalla on kiinnostusta kyttäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koittaisin purkaa takaluukun verhoilua; jos vaikka joku maton kulma lähtisi irti ja sieltä löytyisi ylimääräistä elkektroniikkaa.Laita kostoksi miehesi vaatteet, auto jne. täyteen jäljityslaitteita tai käytä foliohattua.
Jos epäilet foliohattujutuiksi sitä että mustasukkainen parisuhteen osapuoli laittaa autoon jäljityslaitteen niin morjens...
Ne vehkeet eivät ole enää mitään James Bond -kamaa vaan muutaman kympin laitteita.
Jäähdytyslaite sijaitsee auton edessä. Jos se on asennettu taakse on luultavasti sama kuin sinullakin, eli huohotuslaite. Tätä ei pidä sekoittaa vapaasti hengittäviin malleihin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koittaisin purkaa takaluukun verhoilua; jos vaikka joku maton kulma lähtisi irti ja sieltä löytyisi ylimääräistä elkektroniikkaa.Laita kostoksi miehesi vaatteet, auto jne. täyteen jäljityslaitteita tai käytä foliohattua.
Jos epäilet foliohattujutuiksi sitä että mustasukkainen parisuhteen osapuoli laittaa autoon jäljityslaitteen niin morjens...
Ne vehkeet eivät ole enää mitään James Bond -kamaa vaan muutaman kympin laitteita.
Ja parin vuoden kuluttua lakisääteisiä!
Provo? Jollei, niin olisin huolissani mielenterveydestä, kumman - en osaa sanoa...
Lääkärille tai pariterapiaan, mars mars.
(Näin puolentoistavuoden viiveellä ;) )
Jaa tää oli vanha ketju. Olisin halunut tietää, oliko siellä AP:n autossa jäljityslaitetta vai ei.
Aja jonnekin sellaiseen paikkaan, mistä takuulla tulee spontaania kysymystä mieheltä. Vaikka laivaterminaalille useamman kerran viikossa. Siellä ollessasi lähetät itsellesi viestin, että olen täällä terminaalilla käymässä, koska tiedän että kyttäät. Kun miehen suu aukeaa, näytät viestit hänelle. Keksi joku hyvä paikka, mistä se ei malta pitää suutaan kiinni.
Ala jättämään autosi aina tiettyyn paikkaan pariksi tunniksi, esim. aina saman kadun varteen ilmaispaikalle. Jos mies kommentoi asiaa kuukauden sisään niin se seuraa, jos ei niin ei.
Onhan laitteita, joilla jäljityslaite voidaan paljastaa, hinta noin 15 euroa, netissä on useampia myyjiä. Mutta jos sellainen sitten on jossain, niin sen löytäminen autosta on kovan työn takana.
vuoraa auto foliolla.