Löysin 17-vuotiaan poikani huoneesta kondomeita!
Tyhjensin tänään poikani huoneen roskakorin ja samalla huomasin kaksi yhden kondomin pakkausta hänen huoneensa pöydällä. Tulisiko minun ottaa asia puheeksi pojan kanssa?
Kommentit (16)
Ei. Tuon ikäisellä pojalla on oikeus yksityisyyteen. Hyvä vain jos opettelee käyttämään kondomia.
Voithan sen verran sanoa, että jos tarvitsee lisää ostaa niin sinä kustannat aivan kuten muutkin hygieniatuotteet, jos lapsesi ei siis käy töissä.
Ei tulisi. Mitä pojan kondomit sinulle kuuluu? Ja lopeta se hyysääminen, poika siivotkoon itse huoneensa.
Mä ostaisin paketin ja antaisin pojalle (tai tytölle) ja sanoisin, että ei tartte omia vähiä rahoja moiseen käyttää niin kauan ku kotona asuu. Saattaisin kehaista, että fiksu homma, että niitä on jo olemassa. Muuten en asiaan puuttuisi, ei ole mun asia.
Poika oli saanut kondomit ammattikoulusta, lähihoitajaopiskelijat kuulemma olivat niitä jakaneet :)
Kyllä ehdottomasti. Ton ikäisen pojan pitää painaa vanteilla.
No eikö sun mamma pitäis olla onnellinen? Että noin nuorena ymmärtää jo noin viisaan asian, kuin ehkäisy!
Miksi ihmeessä passaat poikaasi tyhjentämällä hänen roskakorinsa? Jos on jo tarvetta käyttää kondomeja niin pitää osata myös siivota itse. Ei naisiakaan pidemmän päälle mammojen piloillepassaamat pojat kiinnosta.
Voithan ottaa puheeksi. Hyvähän se on, että poika huolehtii ehkäisystä. Kuuluu nimittäin velvollisuuteen, kun aloittaa seksielämän!
Hieno poika sulla joka ottaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä passaat poikaasi tyhjentämällä hänen roskakorinsa? Jos on jo tarvetta käyttää kondomeja niin pitää osata myös siivota itse. Ei naisiakaan pidemmän päälle mammojen piloillepassaamat pojat kiinnosta.
Nyt se selvisi, mistä joillekin miehille syntyy se käsitys, että niille sijoilleen jätetyt roskat jotenkin mystisesti häviävät itsekseen.
Samoin kuin lattialle lojumaan jätetyt käytetyt sukat ja kalsarit, nehän ennen pitkää ymmärtävät peseytyä ja kuivateltuaan siirtyä takaisin vaatekaappiin.
Ota ne pois, se varmaan lopettaa seksin harrastamisen siihen... Tai sitten ei.
Herrane aeka kohta varmasti siirtyy tuosta vielä huumeisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sen verran sanoa, että jos tarvitsee lisää ostaa niin sinä kustannat aivan kuten muutkin hygieniatuotteet, jos lapsesi ei siis käy töissä.
Ottamalla asian puheeksi kertoo samalla nuorelle, että on käynyt penkomassa hänen huonettaan. Herättääkö se luottamusta? Ei. Siksi kaikista parasta on olla ihan hiljaa tällaisista löydöistä ja varmistaa, ettei tee niitä jatkossa.
Miksi pitäisi? Hyvähän se on, että hän nimenomaan käyttää/aikoo käyttää kondomia. Sitten pitäisi ottaa puheeksi, jos ei käyttäisi vaikka harrastaa seksiä.