Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pillerit pois..

21.03.2006 |

Galluppi entisille pillerin syöjille, lopetitteks listan syönnin kesken, vai söittekö loppuun asti? jos kesken mitä vaikutuksia on ilmennyt.. miten helposti tullut raskaaksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit n. 5kk syönnin jälkeen. ei sopinut mulle, enkä halunnut sitten muitakaan merkkejä kokeilla. Itse en halunnut lopettaa niitä kesken liuskan, joten söin sen paketin loppuun jonka olin saanut. mitään oireita ei niiden jälkeen ole ollut.. Nyt on meneillään ensimmäinen luomukierto ja ensimmäistä kertaa tunsin alavatsassa ovismaisia tuntemuksia (en ollut koskaan aikaisemmin pillereitä ennen tuntenut) ja sitten testasinkin ovistestillä ja plussaa se näytti et en varmaan ihan kuvitellut tuntevani ovista.

Itse haluaisin myös tietää muiden kokemuksia et onko ollut jotain oireita kun on lopettanut pillerit ja kuinka kauan kesti että tuli raskaaksi?

Vierailija
2/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerien lopettaminen voi heittää kiertoa suuntaan tai toiseen, joten ainakin varmaan kannattaa syödä liuska loppuun ettei siitä tule mitään lisämurhetta puseroon.

Tuosta että kuinka nopeasti pillerien jälkeen tuli raskaaksi löytyy monta ketjua viikottain, selailemalla taaksepäin löytyy paljon infoa! Itsellä onnistui esikoisen kanssa heti ekasta kierrosta.

Coe rv 9+1 (toista odotellessa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti saa erilaisia vastauksia tähänkin kysymykseen =) moni on lopettanut kesken listan, moni syönyt listan loppuun.. taitaa olla aika paljon vaan ihmisestä kiinni, siis ihmiskohtaista tuokin että miten kierto sitten lähtee käyntiin.. normaalisti vai meneeks täysin sekaisin..

Yhdellä nettisivulla yksi kertoi että oli lopettanut listan kesken, ja tullut pian sen jälkeen raskaaksi.. olisi se kyllä ihanaa =)

Vierailija
4/4 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin liuskan loppuun.Elikkä toinen luomukierto menossa=)Olo on mahtava!Kun söin pillereitä niin olin kuin peehen ammuttu karhu=)