Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että näin. Tuttavien "kiltti" teinityttö raskaana

Vierailija
17.03.2017 |

Ja vielä melkoisen pitkällä, Kuulemma jo kunnon maha! Ei ilm. sauno äitinsä kanssa ja käyttää löysiä paitoja, joten onnistui salaamaan asiaa pitkään.. tyttöparka vasta 15 v .(

Ja niin kuin on äitinsä hehkuttanut miten heillä on kunnolllinen ja luotettava tyttö! Tässä se taas nähdään, miten hyvin vanhemmat tuntevat lapsensa..

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai mitä tässä mielestäsi hyssytellään; sitä että tämä yksi 15-vuotias tyttö tai äitinsä on niin epäonnistunut että sinua huvittaa?

En ole se, jolle vastaat, mutta mua ainakin huvittaa tyhmät ihmiset. Siinäpähän sitten elävät seuraamusten kanssa, kun eivät kyenneet tekojansa harkitsemaankaan.

Ja minua huvittaa (inhottaa) ihmiset jotka saavat "voimansa" toisten epäonnesta.

Vierailija
42/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aikuiset hyssyttelevät, vaikka fakta on että seksi EI KUULU 14-15-vuotiaiden elämään. Eikä etenkään raskaus.

Yhyy, sinäkö sen määräät? Tilastojen mukaan aika iso 15-vuotiaista on jo seksiä harrastanut.

Sanoo itse alle 15-vuotiaana sekstaillut bimbo.

Ja sinä olet varmasti joku nelikymppinen katkera neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai mitä tässä mielestäsi hyssytellään; sitä että tämä yksi 15-vuotias tyttö tai äitinsä on niin epäonnistunut että sinua huvittaa?

En ole se, jolle vastaat, mutta mua ainakin huvittaa tyhmät ihmiset. Siinäpähän sitten elävät seuraamusten kanssa, kun eivät kyenneet tekojansa harkitsemaankaan.

Ja minua huvittaa (inhottaa) ihmiset jotka saavat "voimansa" toisten epäonnesta.

En mä mitään voimaa saa toisten epäonnesta, mutta kieltämättä pudistelen vähän päätäni ja jatkan sitten ihan elämääni.

Vierailija
44/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä melkoisen pitkällä, Kuulemma jo kunnon maha! Ei ilm. sauno äitinsä kanssa ja käyttää löysiä paitoja, joten onnistui salaamaan asiaa pitkään.. tyttöparka vasta 15 v .(

Ja niin kuin on äitinsä hehkuttanut miten heillä on kunnolllinen ja luotettava tyttö! Tässä se taas nähdään, miten hyvin vanhemmat tuntevat lapsensa..

Naapurin tuhmemmat lapset osaa käyttää ehkäisyä ja eivät pamahda paksuksi tai osaavat hakea abortin

Vierailija
45/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti  mainostanut kovaan ääneen tytön fiksuutta ja luottavuutta , kuulemma saattoi jättää viikonlopuksi yksin jne.  Eikä kuulemma ole poikakaveria !  

Aloittaja

46/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti kiva tulla isovanhemmaksi nelikymppisenä. Nyt vaan jännätään, minkä värinen pershedelmä sieltä pullahtaa. Ullatuuuus! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
47/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään voimaa saa toisten epäonnesta, mutta kieltämättä pudistelen vähän päätäni ja jatkan sitten ihan elämääni.

Eli pudistelet huvittuneena päätäsi 15-vuotiaan lapsen huonolle harkinnalle, kun itse olet oletettavasti aikuinen.

Vierailija
48/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vissiin kuulunee johonki talibaaniklaaniin ajatustensa perusteella... Tyttö on siveetön likainen (kunnoton)yms seksiä harrastettuaan mutta pojulle pisteet ku sai pesää....eks nii???

Vierailija
49/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se tulos, kun seksileikit pitää aloittaa lapsena. Huoh..

Juu, aikuisten seksileikithän ei voi koskaan johtaa raskauteen.

Tottakai voivat johtaa, mutta aikuiset pystyvät ihan eri tavalla ottamaan lapsia vastaan kuin lapset.

Pienten vauvojen äidit on ryhmä, joille tehdään yhä enenevässä määrin abortteja. Teinien abortit taas ovat laskusuunnassa. Eli voimme todeta, että kyllä ne aikuisetkin osaa mokata eivätkä kykene ottamaan lapsia vastaan. Siellä istutaan lääkärin pakeilla ja parutaan, että en mä voi toista lasta saada vuoden ikäerolla kun ei se imetys toiminutkaan ehkäisynä.

Vierailija
50/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aikuiset hyssyttelevät, vaikka fakta on että seksi EI KUULU 14-15-vuotiaiden elämään. Eikä etenkään raskaus.

Yhyy, sinäkö sen määräät? Tilastojen mukaan aika iso 15-vuotiaista on jo seksiä harrastanut.

Yhyy, se ei tee siitä siltikään sen ikäisille kuuluvaa. Seksiä voi harrastaa sitten kun pystyy kertomaan omille vanhemmilleen, jos sattuu tulemaan raskaaksi ja pystyy myös menemään neuvolaan/hankkimaan abortti.

Se että sinä olet jakanut persettä alle suojaikärajan ei tee siitä oikeutettua.

Vierailija
51/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaiset panee jännämiehiä siinä missä normaalitkin naiset. Vain kilttimiehet runkkaa kotona.

Vierailija
52/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö parempaa keksinyt? Itse asiassa olen kyllä 30-vuotias, joka menetti neitsyytensä 22-vuotiaana ensimmäiselle ja ainoalle kumppanilleen eli nykyiselle avopuolisolleen. :) En tiedä, ehkä sulla on sitten niin kovat vietit, että et ole saanut niitä hallintaan ja on pitänyt sekstailla jo teininä 50 miehen kanssa, mutta itselläni ei kyllä tuo breedaaminen ole ollut mikään ykkösprioriteetti elämässä. 

Vierailija
53/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se jolle alun perin vastasit, ja mielestäni tuo kommenttisi oli typerä. Vetää nyt joku nelikymppinen neitsyt -ääripää tähän.

Ei tarvitse olle nelikymppinen, katkera tai neitsytkään että aloittaa seksielämän sitten kun pystyy ottamaan vastuun kaikesta ja huolehtimaan ehkäisystä (15-vuotias ei ole sellainen) ja on muuten fiksu.

Vierailija
54/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä ainakaan hyssyttelemällä muuksi muuteta, että todellisuudessa suuri osa sen ikäisistä on jo harrastanut seksiä. Siitäkö pitäisi olla hiljaa?

Hyssyttelevät että LASTEN seksielämä olisi ok.

Vierailija
55/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, jos meillä kävisi noin, niin olisi useampikin sukulainen tukemassa ja auttamassa. Kyllä se vauva saataisiin hoidettua ja äiti koulunsa käytyä useamman ihmisen auttaessa. Menisi se isäkin siinä, jos haluaisi olla mukana. Saisivat jopa elää villiä nuoruuttaan ja bilettää ainakin silloin tällöin :)

Vierailija
56/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä kunnollisia ja kunnottomia ihmisiä, mutta jos 14-vuotias on raskaana, on vanhempien oltava aika käsittämättömän tyhmiä tai suorastaan pahoja ihmisiä. Eikä seuraavat 18 vuotta tule vaikuttamaan pelkästään positiivisesti teininkään kehitykseen.

Vierailija
57/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pudistelet huvittuneena päätäsi 15-vuotiaan lapsen huonolle harkinnalle, kun itse olet oletettavasti aikuinen.

So? Ja kaltaisesi hyssyttelevät ja puolustelevat tuota huonoa harkintakykyä "vahingoksi", jolle ei vaan voinut yhtään mitään? Ymmärrätkö nyt ollenkaan, että FIKSU ihminen, olipa hän 15 tai 35-vuotias, ymmärtää kyllä tulevansa raskaaksi suojaamattomasta seksistä? Minäkin ymmärsin. Ei olisi tullut mieleenkään hankkiutua raskaaksi teini-iässä! En ollut edes kiinnostunut seksistä toisen ihmisen kanssa ja jos olisinkin ollut, olisin TODELLAKIN ottanut käyttöön varmaan kaikki mahdolliset ehkäisymenetelmät ennen sänkyyn hyppäämistä. 

Vierailija
58/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, se ei tee siitä siltikään sen ikäisille kuuluvaa. Seksiä voi harrastaa sitten kun pystyy kertomaan omille vanhemmilleen, jos sattuu tulemaan raskaaksi ja pystyy myös menemään neuvolaan/hankkimaan abortti.

Se että sinä olet jakanut persettä alle suojaikärajan ei tee siitä oikeutettua.

Tuon alimman lauseen perusteella vaikutat upealta, vastuulliselta aikuiselta. Toivon mukaan omia lapsia ei ole, kun äiti/isä tuollainen psyko.

Vierailija
59/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, jos meillä kävisi noin, niin olisi useampikin sukulainen tukemassa ja auttamassa. Kyllä se vauva saataisiin hoidettua ja äiti koulunsa käytyä useamman ihmisen auttaessa. Menisi se isäkin siinä, jos haluaisi olla mukana. Saisivat jopa elää villiä nuoruuttaan ja bilettää ainakin silloin tällöin :)

Ei liity välttämättä käsiteltävään asiaan.

Aihe liittyy sen sijaan mm. tähän: olisiko sinusta OK, jos kaikki saisivat lapsensa alaikäisenä, ja jos ei, niin miksi ei?

Vierailija
60/75 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kunnollisuutta pois sulje, että tyttö harrastaa seksiä. Immenkalvollako naisen arvon mittaat?

No kyllä se tiettyä lisäarvoa tuo, kuten itsekin hyvin tiedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän