Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa mielipide päivän syömisistä

Vierailija
17.03.2017 |

Aamulla : smoothie jossa banaani, desi rasvatonta maustamatonta jukurttia, kaksi desiä sokeritonta mehukeittoa

Lounas: n. 3desiä salaattia (tonnikala vedessä, ananasrenkaat ananasmehussa, kurkku,tomaatti,paprika,salaatinlehti)

Välipalaksi ajattelin ottaa piltin tai väsätä smoothien siitä piltistä
(Piltti, pari pakastemansikkaa, desi sokeritonta mehukeittoa)

Illallinen: yksi paistettu kananmuna, kaksi desiä keitettyjä kasviksia (kukkakaali,parsakaali,porkkana)

Ja illalla desi kaurapuuroa jos vielä on nälkä.

Osaisiko joku suunnilleen arvioida kuinka paljon kaloreita tuosta tulee? Tuleeko paljolti yli tuhat?
Tässä nyt tarkoituksena keventää ruokavalitota parisen viikkoa ja aloittaa liikunta.
Kiitoksia jos jaksatte vaivautua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihan fine

Vierailija
2/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt pahin mahdollinen ole mutta ei paraskaan. Ainakin korvaisin nuo mehukeitot smoothiessa vaikka marjoilla. Vaikka onkin sokeriton mehukeitto, niin ei se tarkoita, että ne olisivat varsinaisesti terveellisiä. Marjoista saat kuitua ja vitamiineja. Myös nuo ananasrenkaat vaihtaisin johonkin tuoreeseen hedelmään, noista säilykehedelmistä tulee vaan turhaan sokeria. Illallinen kuulostaa aika köykäiseltä, mulle kyllä jäisi nälkä noin pienestä illallisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassahan toi on sokeria, mitä syöt. Rasvaa ei ollenkaan.  Et jaksa noilla syömisillä.

Vierailija
4/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuon rasvattoma jogurtin vaihtaisin sellaiseen, jossa olisi edes vähän rasvaa mukana. Pitää kylläisempänä paremmin. Muutenkin rasvoja lisää! Ne on keventäessäkin tosi tärkeitä. Vaikka salaatin joukkoon vähän oliiviöljyä, smothieen puolikas avokado ja kourallinen pähkinöitä tai siemeniä päivässä.

Vierailija
5/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-aineet ok, mutta ei kai tuosta tule edes tuhatta kaloria. Ihan kamala nälkäkuuri, itse en jaksaisi! Rasva puuttuu kokonaan! Eli laita vähän isommat annokset ja öljypohjaista kastiketta salaattiin, niin jaksat noudattaakin tuota ja aivosi eivät ala kuihtua rasvan puutteeseen.

Vierailija
6/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa pilteissäkin on monissa lisättyä sokeria. Mikset vaihtais niitä ihan oikeeseen hedelmään tai marjoihin.

Vierailija
7/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko itse vaikka katsoa niistä purnukoista paljonko niissä on kaloreita ja googlata netistä muiden kalorimäärät, saatanan avuton?

Vierailija
8/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky nälkäkuuri tosiaan. Saatat laihtua tuolla alkuun 10 kg ja seuraavaksi lihoa 20 kg. Mutta jatka toki tuota syömishäiriöistä käyttäytymistäsi.

Vierailija
9/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa pilteissäkin on monissa lisättyä sokeria. Mikset vaihtais niitä ihan oikeeseen hedelmään tai marjoihin.

No ei kyllä ole. Ja on aika vaivalloista jatkuvasti pitää jotain marjoja hollilla tai kuoria oikeita hedelmiä. Voi olla kiireisikäin ihmiset.

Vierailija
10/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän. Missä oikea ruoka?

Vierailija
11/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kiloklubi.fi/

Tuolla on laskuri, joka laskee paitsi kaloritm myöskin tarpeellisten ruoka-aineiden osuuden. Pystyt myös laittamaan tavoitepainon, ja saat kalorimäärän, jota noudattamalla laihdut terveellisesti. Syöt nykyisellään ihan liian vähän.

Vierailija
12/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole. Ja on aika vaivalloista jatkuvasti pitää jotain marjoja hollilla tai kuoria oikeita hedelmiä. Voi olla kiireisikäin ihmiset.

Jaa vaivalloista pitää marjoja hollilla? :D Miten se on vaivalloista, eihän niitä ole pakko edes itse kerätä jos ei jaksa. Samallahan niitä pari pussia ostaa kun muutenkin kaupassa käy. Smoothieta tehdessä mikroon sulatukselle vaan muutamaksi minuutiksi, sillä aikaa laittaa muut smoothien ainekset valmiiksi. Ja sen aamun smoothien voi vaikka tehdä illalla jo valmiiksi jääkaappiin.

Vierailija
13/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki näissä on?

Vierailija
14/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki näissä on?

No onhan se nyt kätevämpää teettää kaikki palstalaisilla kuin itse opetella laskemaan niitä kaloreita. Ne on yhdyslaskuja sentään, ihan helvetin vaikeaa!

Vierailija
15/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki näissä on?

No onhan se nyt kätevämpää teettää kaikki palstalaisilla kuin itse opetella laskemaan niitä kaloreita. Ne on yhdyslaskuja sentään, ihan helvetin vaikeaa!

Itse olen elänyt yli 50 vuotta normaalipainoisena enkä vielä koskaan ole laskenut mitään kaloreita,ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
16/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo on. Tai anoreksiaan sairastumassa olevan ruokavalio.

Laihtumisennuste pitkällä aikavälillä huono. Tiedossa päänsärkyä, ärtyneisyyttä, palelua, väsymystä.

Vierailija
17/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkky nälkäkuuri tosiaan. Saatat laihtua tuolla alkuun 10 kg ja seuraavaksi lihoa 20 kg. Mutta jatka toki tuota syömishäiriöistä käyttäytymistäsi.

Ei laihdu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän