Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opset oy

Vierailija
17.03.2017 |

mitä mieltä firmasta? lapseni pääsi työhaastatteluun ja haluaisin kuulla tästä firmasta? Lukenut vaan aika paljon negatiivisia juttuja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sitä ollaan. Mukava paikka täynnä mukavia työkavereita. Asiakasneuvojaksiko hakemassa? Puhelintyöhön jos hakeutuu, täytyy olla hermot kunnossa, sillä ainakin vakuutuspuolella tulee ihan suoraa kettuilua ja joskus uhkauksiakin. En siis halua pelotella, 99 % OPn asiakkaista on todella asiallisia, mutta nuo poikkeuksetkin pitää hoitaa asiallisesti.

Opsetilta on myös väylä OPlle vakituiseksi melko nopeastikin, jos on erityisen hyvä työssään.

Tsemppiä lapsellesi haastatteluun! :)

Vierailija
2/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opset on toisinpäin Tespo. Siinä onkin miettimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netiatä löytyvät haukut johtuvat pääosin siitä, että työ ei sovi kaikille. Itselläni ainoa ongelma yli vuoden aikana työnantajan kanssa on ollut, kun eivät meinanneet maksaa palkkaa työhöntulotarkastuksen ajalta, vaikka niin oli sovittu. Tämäkin korjaantui asiallisesti seikasta huomauttamalla.

2

Vierailija
4/17 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta maksavat HPL tessin mukaan, eivät rahoitusalan! Eli palkka huomattavasti huonompi, en suosittele!! Tämä ainakin asiakaspalvelu/taustatehtävissä...

Vierailija
5/17 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kävin ryhmähaastattelussa ja täytyy sanoa että paljon asioita jäi hämärän peittoon. Oli liikaa haastateltavia yhtä aikaa paikalla ja aika rajoitettua. Keskityttiin "ei olennaisiin" asioihin. Kun itse työ ja sen sisältö jäi ihan taka-alalle. Valitettavasti minulle jäi henkilökohtaisesti sellainen olo että mihinkähän olen oikein pääni pistänyt.

Uudelleen mietintään meni........

Vierailija
6/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Kävin ryhmähaastattelussa ja täytyy sanoa että paljon asioita jäi hämärän peittoon. Oli liikaa haastateltavia yhtä aikaa paikalla ja aika rajoitettua. Keskityttiin "ei olennaisiin" asioihin. Kun itse työ ja sen sisältö jäi ihan taka-alalle. Valitettavasti minulle jäi henkilökohtaisesti sellainen olo että mihinkähän olen oikein pääni pistänyt.

Olitkohan mun kanssa samassa haastatelussa... joo työstäja työtehtävistä ja asiakkaista ei saanut mitään selvää, pelkkää epäolennaista..

Vierailija
7/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pippelijuttuja

Vierailija
8/17 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Millainen ryhmähaastattelu oli? Olen menossa muutaman viikon päästä myös Optsetille ryhmähaastatteluun. Olisiko antaa vinkkejä miten valmistautua haastatteluun? Ja jos saa kysyä niin millä paikkakunnalla kävit haastattelussa?

Vierailija
9/17 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kaukana. Oma jaksaminen ja mielenterveys on arvokkaampaa. 

Vierailija
10/17 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pysykää kaukana, jos terveytenne teille kallis. Lupauksia ei pidetä ja tahti ja kontrolloiminen kiristyy niin, että huono omatunto vaivaa, jos vessareissu pitkittyy. Huono palkka, Kiinteistö alan työehtosopimusta noudatetaan ja turha luvattuja bonuksia odotella. Joudut työn kantapään kautta opettelemaan ja vastaat virheistäsi.

Vierailija
11/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauva.fi palstalla oli aiemmin keskustelu Opsetista työnantajana, jossa monet siellä olleet kertoivat kokemuksistaan mutta se on näköjään poistettu. Olin itse Opsetilla pari vuotta sitten ja voin sanoa, että en suosittele ainakaan pidemmän päälle. Työtahti on kohtuullisen kova ja tulosta seurataan tarkasti vähintään viikkotasolla ja saat heti palautetta jos et pääse tavoitteisiin. Teet täysin samaa työtä monien OP:n työntekijöiden kanssa ja teillä on samat vaatimukset, mutta sinulla on pidempi työaika ja huonompi palkka. Itse pääsin aina tavoitteisiin ja sain kehuja esimieheltä, mutta ei sillä ollut mitään muuta seurausta kuin se, että minulle annettiin vain lisää hommia ja vastuita. Ei puhettakaan palkan korotuksista tai vakituisesta sopimuksesta, vaikka työmäärä osastolla vain lisääntyi ja teimme usein ylitöitä viikonloppuisin. Minulla ehti olla kolme määräaikaista sopparia vaikka olin töissä siellä vain alle vuoden. No, olen kuitenkin tavallaan tyytyväinen että olin Opsetilla koska pääsin sen kokemuksen avulla kilpailevalle pankille töihin ja palkka nousi lähes tonnilla.

Vierailija
12/17 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
13/17 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opset on toisinpäin Tespo. Siinä onkin miettimistä.

Kyllä siinä jotain on. Ei nää jutut ilmasiks tuu.

Vierailija
14/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa

Vierailija
15/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opset on täysin paska huorafirma, joka pitäisi lopettaa välittömästi. Täysin ala-arvoista paskaa.

Vierailija
16/17 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opset on täysin paska huorafirma, joka pitäisi lopettaa välittömästi. Täysin ala-arvoista paskaa.

Opset nimistä firmaa ei ole olemassa enää.

Vierailija
17/17 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin opsetilla (nykyään tribedo) 2020 ja olin alkuun puhelinpalvelussa/käsittelytiimissä. Opsetista ei ole huonoa sanottavaa. Maksoivat palkan täysin ajallaan, mukavat esimiehet opsetin puolelta ja selkeä viesintä. Ainoa miinus oli että palkka tosiaan oli vähän pienempi kuin op:lla ollessa. Pääsin kuitenkin oplle jo puolen vuoden jälkeen ja olen edennyt jo talon sisällä asiantuntijan tehtäviin. Eli edistyminen talossa on mahdollista mutta tottakai se vaatii työtä ja tulee osoittaa motivaatiota ja osaamista.

Monethan alottaa täällä uransa tribedon kautta, mutta kyllä kaikki ketkä täällä tunnen on siirtyny jo talon kirjoille tosi nopeastikkin, mutta se on oikeesti vaan ihmisestä itsestään kiinni. Ei OP palkkaa huonoja tai laiskoja tekijöitä. Yleensä sen heti tietää miksi joku ihminen on esim ollut opsetilla useamman vuoden eikä ole päässy talon kirjoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi