Lue keskustelun säännöt.
Uusi ammatti - ei ihmisiä
Masentunutmaija
17.03.2017 |
Olen aivan täys nykyistä hommaa. Työ on vaativaa asiakaspalvelua face-to-face. Palkka n. 2700e/kk. Olen epäsosiaalinen ja ahdistaa mennä töihin joka päivä. Kulissia pidän töissä jeejee tykkään tästä. Voisin opiskella jonkin amis tai amk-tutkinnon. Palkanlaskenta ehkä sopisi, ohjelmointi kiinnosti nuorena.. nyt jo 30v en varmaan pärjäisi. Mikä olisi suht lyhyt tutkinto, missä ei tarttis tehdä asiakaspalvelua korkeintaan puhelimessa? Palkka 2500e? Omalta alalta sisähommia ei löydy.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiän tunteen. Olen itse ajautunut nykyisessä työpaikassani sellaiseen asiakaspalvelutyöhön, josta minun on pakko päästä pois. Mitään vapaata 'toimistorotan' hommaa ei yrityksessä kuitenkaan ole vapaana. Asiakkaan tykkäävät minusta, olen työssäni hyvä ja saan kiitosta esimiehiltä - mutta vihaan sitä. Ei voi mitään, mutta ahdistaa. En tietenkään töissä tätä näytä, mutta jo edellisenä iltana alan ahdistelemaan seuraavaa päivää. Samoin sunnuntait ovat ihan kamalia. Tällaista en ole ennen kokenut, ja pakko päästä pois ennen kuin sekoan lopullisesti. :/ kauhee avautuminen, sorry.