Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kosia naistani, mutta sopivan sormuksen etsintä on oma haasteensa. Auttakaa naiset!

Kosiva mies
17.03.2017 |

Naiseni pitää siroista, pienistä hopeakoruista, joten mikään iso ja painava sormus ei saa olla. En voi kysyä suositteluja häneltä, koska muuten aavistaa heti että olen kosimassa. Haluan yllättää hänet kosimalla. Kauan sitten puhui, että haluaisi sormuksen, jossa pieni timantti, väriltään sininen tai 'väritön'. Ehdottakaa siis sormuksia. Kiitän avusta! :)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen budjetti?

Vierailija
2/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen valita oma sormuksensa kosinnan jälkeen, tuo jenkkihöpötys ei vaan istu suomalaiseen makuun. Ja kyseessä on sentään koru jota kaiken toivon mukaan katselee ja käyttää lopun elämänsä on sen parasta olla ihan täydellisen mieluinen - toisin sanoen itse valittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy mennäänkö naimisiin ja sitten suuntaatte sormuskauppaan valitsemaan sopivaa rinkulaa? :)

Vierailija
4/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäit kiinni, parempi ostaa vaan sitä viinaa!

Vierailija
5/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sormuksen jossa menee timantteja rivi koko sormuksen ympäri ja värittömän. Se on tarpeeksi juhlava, kertoo sinun arvostavan naista ja siihen on helppo sitten joskus yhdistää vihkisormus. Pikkukivellä en lähtis kosimaan. Eli jos ei ole varma niin kannattaa ylittää odotukset, ei missään nimessä alittaa.

Vierailija
6/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhdistä hopeaa ja timanttia vaan mieluummin valkokultaa ja timanttia.

Mutta toisaalta, jos olet kovien epäileväinen sormuksen suhteen niin kosi ilman sormusta tai jonkun väliaikaisen sormuksen kanssa ja menette sitten yhdessä ostamaan/ teettämään sormukset.

Vierailija
7/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi kindersormuksella ja sitten yhdessä sormusostoksille, jos kaikki menee hyvin.

Vierailija
8/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku edullinen, ohut hopeasormus kosimistilannetta varten. Kumppanisi saa sitten itse valita sormuksen/sormukset myöhemmin.

Vierailija
9/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aina parempi antaa toisen valita koru, jota pitää sormessa 24/7/365, kosi vaikka kauniilla kukkakimpulla tai jollain somalla, pienellä hopeakorulla ja lupauksella mennä sormuskauppaan.

Vierailija
10/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!!! Älä kosi sormuksen kanssa vaan ilman ja sitten yhdessä sormusostoksille! Tämä on normaali tapa! Naiset haluavat valita sormuksen itse, heillä on tarkka maku. Sormuksen kanssa kosiminen tapahtuu oikeasti vain jenkkileffoissa.

Vierailija
11/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna naisen valita oma sormuksensa kosinnan jälkeen, tuo jenkkihöpötys ei vaan istu suomalaiseen makuun. Ja kyseessä on sentään koru jota kaiken toivon mukaan katselee ja käyttää lopun elämänsä on sen parasta olla ihan täydellisen mieluinen - toisin sanoen itse valittu.

Olen jo käynyt yksin katselemassa Suomen koruliikkeistä, mutta sopivaa ei näytä löytyvän. Ei kulttuurilla väliä, koska naiseni on britti ja olen itsekin puoleksi jenkki. :)

Vierailija
12/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku edullinen, ohut hopeasormus kosimistilannetta varten. Kumppanisi saa sitten itse valita sormuksen/sormukset myöhemmin.

Mielestäni lelusormus on parempi kuin aito. Tai siis kosiminen ilman sormusta vielä parempi, mutta jos väkisin pitää joku sormus olla, niin sellainen, jota nainen ei erehdy luulemaan kihlaksi. Ei ole kauhean kiva, jos naisen ilme menee ihan vakavaksi, kun hän siinä tilanteessa rupeaa tuijottamaan sormusta ja miettimään, että tuollaisenko se mies nyt meni ostamaan. Vaikka joo, voihan niin käydä lelusormuksenkin kanssa. Muutenkaan ei ole järkeä ostaa mitään turhaa ja käyttämättä jäävää aitoa sormusta.

Vierailija
13/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisen valita itse sormus.

Vierailija
14/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen budjetti?

Kunhan saisin ostettu sormuksen max 5000 eurolla. Tärkeintä, että sormus on mieleinen ja naiseni pitää siitä.

Vierailija
15/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä sanottu: anna naisen valita itse! Sulla on niin reilu budjetti ettei kannata ostaa kalliilla vääränlaista sormusta. Tuolla rahalla teetätte jo mittatilaussormuksen. Onnea kosintaan!

Vierailija
16/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten edellä sanottu: anna naisen valita itse! Sulla on niin reilu budjetti ettei kannata ostaa kalliilla vääränlaista sormusta. Tuolla rahalla teetätte jo mittatilaussormuksen. Onnea kosintaan!

Samaa mieltä :)

Tai sitten isket sormuskuvastoja naaman eteen ja pyydät ympyröimään kauneimmat, en keksi muuta keinoa saada täydellistä sormusta...

Voikunpa oma miekkoseni antaisi minun valita itse sitten joskus jos kosii :)

Vierailija
17/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.korupaja.fi/malmin-korupaja-precious-timanttisormus-vk-058-k…

Tällaisethan on nyt hottia. Voisi olla kyllä ilman noita reunatimantteja, eikä tarvitse olla noin korotettu malli. Kyllä tuollaiselle sormukselle aina käyttöä on, vaikka muutenkin kuin vasemmassa nimettömässä.

Vierailija
18/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Elämäsi huonoin päätös!

Vierailija
19/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella tässäkin tota naiseutta korostetaan? Omituista koska monet korumyyjät ja kultasepät on miehiä. 

Vierailija
20/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole suomalainen niin älä kuuntele näitä neuvoja. Pelkästään suomessa on tapana ilmsn sormusta kosiminen. Olen itse ulkosuomalainen ja voin luvata että brittinainen mieluummin haluaa perinteisen polvistut-sormuksen-kanssa -kosinnan. Jos kerran olet siinä vaiheessa hänen kanssaan, että olet valmis kosimaan, niin voit luottaa että tunnet hänet tarpeeksi hyvin valitaksesi mieluisan sormuksen :) tiedätkö muuten oikean ympärysmitan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme