Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Voisitko yrittää joskus miellyttää silmääni etkä vain maata sohvalla "

Vierailija
16.03.2017 |

Noin tuo mies äsken tokaisi. Siis minun pitäisi laittautua iltayhdeksän aikaan hienoksi että miellyttäisin miestäni. On kyllä aika kohtuuton pyyntö! Mikä saa ihmisen laukomaan tuollaisia? Tuli vähän paha mielu ja riittämätön olo.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys: miltä mies näyttää ja miellyttääkö hän sinua?

Tärkein kysymys?

Tärkein.

Kuka sitä kaljua, lihavaa ja haisevaa juopporumilusta varten kaunistuisi?

Itsehän sinä olet helmesi ja rakkaasi valinnut vai ovatko vanhempasi sinut naittaneet?

Vierailija
42/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys?

Tärkein.

Miehen ei tarvitse olla kaunis.

Eivät todellakaan, miesten tulee olla miehiä, ei mitään kaunokaisia Håkaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys?

Tärkein.

Kuka mies sitä nalkuttavaa, vittumaisen luonteen omaavaa, tunnekylmäää, seksiä pihtaavaa ämmää varten tekisi yhtään mitään?

* I´m so sarcastic right now =D

Ps. Mä olen elämässäni pistäny yhden tommosen kusipää-ämmän lopullisesti pihalle.

Vierailija
44/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta kyllä miehenä tympis jos kumppani ei yhtään yrittäis. Tosin ap: onko sillä miehellä varaa sanoa? Huolehtiiko hän ulkonäöstään?

Mitä vittua tähän joku ulkonäkö liittyy, korreloiko se jotenkin suoraan vittumaiseen luonteeseen ja kusiseen asenteeseen?

Vittu vittu vittu.

No sitä vittua, että siitähän tuossa on lopulta kyse: jos nainen röhnöttäisi täydessä tällingissä tuskin ongelmaa olisi. Ja sen äijän ulkonäkö liittyy tähän niin, että jollain kaljamahalla ei olisi varaa valittaa.

Eli luonteella ei mitään väliä pintaliitopissikselle, niin tyypillistä nykyaikana. Kunhan on tarpeeksi komea mies, niin ei sillä väliä vaikka se antaa vaimolleen turpiin aika-ajoin. Niinpä niin, ei kiinnosta sun jauhopään ideologiat enempää.

Ja ei, ei tarvii olla naisen missään tällingissä, kunhan edes hieman osottaisi arvostusta miehelle sen ainaisen nalkuttamisen ja vittuilun sijaa.

Jotenkin vaikuttaa, ettet itse ole arvostamisen asiantuntija. Itse asiassa, miksi teet kaikkesi vähentääksesi kanssakeskustelijoittesi arvostusta miehiä kohtaan? Etkö saa rauhaa, ennenkuin maailma on yhtä sekopäinen paikka kuin miltä pääsi sisällä tuntuu?

Vierailija
45/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta kyllä miehenä tympis jos kumppani ei yhtään yrittäis. Tosin ap: onko sillä miehellä varaa sanoa? Huolehtiiko hän ulkonäöstään?

Mitä vittua tähän joku ulkonäkö liittyy, korreloiko se jotenkin suoraan vittumaiseen luonteeseen ja kusiseen asenteeseen?

Vittu vittu vittu.

No sitä vittua, että siitähän tuossa on lopulta kyse: jos nainen röhnöttäisi täydessä tällingissä tuskin ongelmaa olisi. Ja sen äijän ulkonäkö liittyy tähän niin, että jollain kaljamahalla ei olisi varaa valittaa.

Eli luonteella ei mitään väliä pintaliitopissikselle, niin tyypillistä nykyaikana. Kunhan on tarpeeksi komea mies, niin ei sillä väliä vaikka se antaa vaimolleen turpiin aika-ajoin. Niinpä niin, ei kiinnosta sun jauhopään ideologiat enempää.

Ja ei, ei tarvii olla naisen missään tällingissä, kunhan edes hieman osottaisi arvostusta miehelle sen ainaisen nalkuttamisen ja vittuilun sijaa.

Jotenkin vaikuttaa, ettet itse ole arvostamisen asiantuntija. Itse asiassa, miksi teet kaikkesi vähentääksesi kanssakeskustelijoittesi arvostusta miehiä kohtaan? Etkö saa rauhaa, ennenkuin maailma on yhtä sekopäinen paikka kuin miltä pääsi sisällä tuntuu?

Miksi sä et esitä tuota syytöstäsi jollekkin miesvihaa harrastavalle naisylivaltaa kannattavalle feministille, joka ei itsekkään ymmärrä edes feminismin pohjimmaista filosofiaa?

Kukaan mies ei halua parisuhdetta eikä lapsia nalkuttavan ja vittumaisen "naisen" kanssa. Parisuhde ei ole mikään kilpailu tai valtataisteluareena, ymmärrätkö?

Vierailija
46/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu vittu vittu.

Miksi sä et esitä tuota syytöstäsi jollekkin miesvihaa harrastavalle naisylivaltaa kannattavalle feministille, joka ei itsekkään ymmärrä edes feminismin pohjimmaista filosofiaa?

Kukaan mies ei halua parisuhdetta eikä lapsia nalkuttavan ja vittumaisen "naisen" kanssa. Parisuhde ei ole mikään kilpailu tai valtataisteluareena, ymmärrätkö?

Kissa kielen vei, niinkö?

Vierailija
47/47 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu vittu vittu.

Ymmärränhän minä. Kaltaisesi miehen kanssa parisuhde ei ole kilpailu tai valtataistelu, kun antaa kaikessa periksi jo etukäteen, ja lähettää antautumissignaalia varmemmaksi vakuudeksi perään. Jos toinen on kanssasi eri mieltä, niin miten hän on määritelmän nojalla nalkuttaja ja vittuilija? No siten, että vain toisella teistä on oikeus nähdä parisuhde valtataisteluna. Eikä se oikeutettu osapuoli ole se, jota nimitetään nalkuttajaksi.

Aika moni mies muuten ei halua elää superneuvottelijan, laimean tai nöyrän naisen kanssa. Sellainen on monelle liian mietoa tai äidillistä. Tämä vain unohtuu valtataistelumaanikolta, jonka mielestä kukaan nainen ei saisi häntä haastaa, koskaan. Tai siis ketään miestä. Ja siinähän se tuli, arkkisovinistin uskontunnustus. Jokaisen miehen pitäisi määrätä jokaista naista, muuten heitä on huijattu. Tosimaailmassa useimmat miehet eivät ole niin hauraita, etteivät lainkaan kaipaisi äitihahmoltakaan haastetta. Pojan äitinä voin kertoa tämän. Jos joku poika on kasvanut epäluotettavan äidin varjossa ja suhde on vihamielinen ja ymmärtämätön, se ei koske kaikkia, vaikka miten yrittäisi haalia kaikkia tuekseen.