Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Voisitko yrittää joskus miellyttää silmääni etkä vain maata sohvalla "

Vierailija
16.03.2017 |

Noin tuo mies äsken tokaisi. Siis minun pitäisi laittautua iltayhdeksän aikaan hienoksi että miellyttäisin miestäni. On kyllä aika kohtuuton pyyntö! Mikä saa ihmisen laukomaan tuollaisia? Tuli vähän paha mielu ja riittämätön olo.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän parisuhteenne on selkeästi terveellä pohjalla.

Vierailija
22/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tuo mies äsken tokaisi. Siis minun pitäisi laittautua iltayhdeksän aikaan hienoksi että miellyttäisin miestäni. On kyllä aika kohtuuton pyyntö! Mikä saa ihmisen laukomaan tuollaisia? Tuli vähän paha mielu ja riittämätön olo.

Mitä ihmettä? Olet hänen naisensa! Jos sinua ei kauneus kiinnosta, painu muualle miehesi elämästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta varmasti sanoi. Olit varmasti maannut siinä koko illan, samoin kaikki illat tähänkin asti. Ei tullut nyt sympatiapisteitä täältä sinulle. Tottakai nyt alat selittelemään kuinka olet tehnyt koko illan kaikkea ja hetkeksi menit sohvalle, mutta tuskinpa. Toivottavasti miehesi löytää paremman.

Miksei kotonaan saisi sohvalla maata jossei parempaakaan tekemistä ole..?

Siiderivalaat tuohtuivat heti! Juu, voi kotonaan maata sohvalla vaikka 24/7 ja niinhän te valaat teettekin.

Voi luoja. Jos minun pitäisi kotonani varoa ettei mies näe kun olen sohvalla vaan koko ajan touhuta jotain hänen mielikseen, niin asuisin kyllä mieluummin yksin.

Vierailija
24/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte kutsua edes itseänne naisiksi, jos vain makoilette sohvalla rönttösen näköisinä? Älkää sitten itkekö jos mies pettää. Ei näin parisuhdetta hoideta. Läskiperse liikkumaan ja kaunista ylle siitä.

Vierailija
25/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan älytön keskustelu. Ja rönttösen näköinen... puolukkaa ruiskuoressa, nami!

Vierailija
26/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai oo syöny mitään?

Vierailija
27/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys: miltä mies näyttää ja miellyttääkö hän sinua?

Vierailija
28/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys?

Vierailija
29/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte kutsua edes itseänne naisiksi, jos vain makoilette sohvalla rönttösen näköisinä? Älkää sitten itkekö jos mies pettää. Ei näin parisuhdetta hoideta. Läskiperse liikkumaan ja kaunista ylle siitä.

Sitäpä täällä minäkin yritän pauhata, mutta mammat vain suuttuvat asiasta. Jos ap olisi maannut sohvalla vaikka kauniissa alusvaatteissa, niin mies olisi ollut taatusti tyytyväinen, mutta ap mitä todennäköisemmin makaili sohvalla skeidaisissa verrareissa jätti-iso muodoton t-paita päällään siideritölkki kädessään. Kun on miehen löytänyt ja ehkä kersan vääntänyt, niin siihen loppui kaikki yritys.

Vierailija
30/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa perusteellisen työpäivän jälkeen kuin juoda kupin kahvia ja yrittää toipua työpäivästä. olen pahoillani jos ei se riitä sinulle.

Vierailija
31/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä täällä minäkin yritän pauhata, mutta mammat vain suuttuvat asiasta. Jos ap olisi maannut sohvalla vaikka kauniissa alusvaatteissa, niin mies olisi ollut taatusti tyytyväinen, mutta ap mitä todennäköisemmin makaili sohvalla skeidaisissa verrareissa jätti-iso muodoton t-paita päällään siideritölkki kädessään. Kun on miehen löytänyt ja ehkä kersan vääntänyt, niin siihen loppui kaikki yritys.

Söi varmaan vielä karkkeja ja sipsejä, eikä seksikään kiinnostanut. Voi vittu näitä "naisia", siis ei helvetti oikeesti.

Menkää dildon kanssa naimisiin, kun ette kykene tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Vierailija
32/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta kyllä miehenä tympis jos kumppani ei yhtään yrittäis. Tosin ap: onko sillä miehellä varaa sanoa? Huolehtiiko hän ulkonäöstään?

Vierailija
33/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta kyllä miehenä tympis jos kumppani ei yhtään yrittäis. Tosin ap: onko sillä miehellä varaa sanoa? Huolehtiiko hän ulkonäöstään?

Mitä vittua tähän joku ulkonäkö liittyy, korreloiko se jotenkin suoraan vittumaiseen luonteeseen ja kusiseen asenteeseen?

Vierailija
34/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys?

Tärkein.

Kuka sitä kaljua, lihavaa ja haisevaa juopporumilusta varten kaunistuisi?

Vierailija
35/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys?

Tärkein.

Kuka sitä kaljua, lihavaa ja haisevaa juopporumilusta varten kaunistuisi?

Miehen ei tarvitse olla kaunis.

Vierailija
36/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua tähän joku ulkonäkö liittyy, korreloiko se jotenkin suoraan vittumaiseen luonteeseen ja kusiseen asenteeseen?

Vittu vittu vittu.

No sitä vittua, että siitähän tuossa on lopulta kyse: jos nainen röhnöttäisi täydessä tällingissä tuskin ongelmaa olisi. Ja sen äijän ulkonäkö liittyy tähän niin, että jollain kaljamahalla ei olisi varaa valittaa.

Vierailija
37/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2808618/olisiko-se-aivan-mahdoton-ajatus…

Ehkei tämä ole muistisairaan toistoa, vaan aloittajan miehellä on toinenkin komenneltava. Ehkä heidän pitäisi sanoa miehelle, että hankkii kolmannenkin röhnöttäjän, ehkä joku heistä sattumoisin on tälläytynyt juuri oikeana päivänä.

Vierailija
38/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ilo silmälle? Yleensä vain ne rumat ja läskit ukot vaatii kädet ojollaan naistansa pynttäytymään heitä varten. Käske se lihava ukkosi lenkille! :D

Vierailija
39/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu vittu vittu.

No sitä vittua, että siitähän tuossa on lopulta kyse: jos nainen röhnöttäisi täydessä tällingissä tuskin ongelmaa olisi. Ja sen äijän ulkonäkö liittyy tähän niin, että jollain kaljamahalla ei olisi varaa valittaa.

Eli luonteella ei mitään väliä pintaliitopissikselle, niin tyypillistä nykyaikana. Kunhan on tarpeeksi komea mies, niin ei sillä väliä vaikka se antaa vaimolleen turpiin aika-ajoin. Niinpä niin, ei kiinnosta sun jauhopään ideologiat enempää.

Ja ei, ei tarvii olla naisen missään tällingissä, kunhan edes hieman osottaisi arvostusta miehelle sen ainaisen nalkuttamisen ja vittuilun sijaa.

Vierailija
40/47 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksa perusteellisen työpäivän jälkeen kuin juoda kupin kahvia ja yrittää toipua työpäivästä. olen pahoillani jos ei se riitä sinulle.

Oletko joku raihnainen kuusikymppinen vai miksi olet olevinaan niin kamalan väsynyt työpäiväsi jälkeen? Veikkaanpa, että olet lähinnä laiska ja lihava. Ei minulla ole ainakaan mitään vaikeuksia lähteä työpäivän jälkeen vaikka 10 km:n kävelylle koiran kanssa tai lasten kanssa mennä fillaroimaan/hiihtämään. Työni keskiraskasta fyysistä työtä ja askelia saattaa päivän aikana tulla helposti 25 000. Ja avioliitto kukoistaa. Olemme miehen kanssa vieläkin kuin vastanaineet vaikka yhteisiä vuosia on liki 20.