Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suusyöpä hävettää

Vierailija
16.03.2017 |

Minulla on karmea ongelma. Kieleeni on ilmaantunut niin nopeasti kehittyvä kasvain, että sen täytyy olla pahanlaatuinen. Häpeän tätä niin paljon, että kiusaus on suuri salata se ainakin mieheltäni. Syöpä ei ole kielen kärjessä, joten sitä ei mitenkään väistämättä ulkopuolinen havaitse. Toisaalta tällöin syöpä voi päästä leviämään ikävästi. Olisiko kuitenkin parempi mennä lääkäriin, alistua hoitoihin ja samalla paljastaa koko kauheus miehellenikin? Hän edellyttää minulta täydellistä ulkonäköä, eikä syöpä ole kaunista katsottavaa. Pelkään kyllä kuolemaa, mutta edes sillä ei enää ole väliä, jos mies jättää minut rumaksi sairauden takia muututtuani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä just luin? Sulla on syöpä ja sä et mee lääkäriin koska sit mies ei ehk enää diggaa niiiih.

Kumpi sulle on tärkeämpää, sun terveys vai joku idiootti josta ilman syöpääkin eroaisit varmaan parin vuoden sisään.

Vierailija
2/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa... 4/5. Suusyöpä on muutes aika ärhäkkä tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä aika huono provo... 😒😒

Vierailija
4/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun luulotautisen kannattaa ihan eka hoidattaa pääkoppa kuntoon.

Vierailija
5/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri diagnisoin itselleni aivokasvaimen. Ajattelin kirjoitella tuntemuksistani tänne, lääkärin en todellakaan mene. Vatsaakin kivistä ja se on pallo, syöpä siis.

Vierailija
6/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani oli suusyöpä ja hoidoista ja parantumisesta huolimatta hän ei voi enää ikinä syödä mitään suun kautta vaan ravinto tulee letkusta

7/7 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on vähän lantio ja polvi kipeänä, joten taitaa olla luusyöpä nyt sitten. Yksi luomikin odottaa poistoa, joten melanoomahan se on. Voi olla, että perun tuon luomenpoistoajan, kun en kehtaa asiasta miehelle kertoa. Ja mitä ihmettä mä sille edes keksin kertoa tikeistä niskassa, en totuutta ainakaan kun hävettää ihan sikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme