Takokaa mulle järkeä, etten pettäisi
Houkutus on aivan kamala, seksikäs mies työpaikalta iskee mua lujas. Olen aivan lääpälläni ja fantasioin seksistä hänen kanssaan. Hän painaa päälle niin, että olisi helppo antaa periksi. Ehdottaa parhaillaan sitkeästi jo salaista tapaamistakin. Tunnen olevani kaunis ja haluttu ja voisin itkeä siitä tunteesta.
Mutta. Kumpikin on naimisissa. Hänen suhteestaan en tiedä mitään enkä edes halua mitään oikeaa suhdetta. Omani on nykyään onnellinen. Välillä oli vaikeaa ja mietin eroa ja mies romutti itsetuntoni, mutta nyt menee loistavasti. Olemme selvittäneet tapahtuneen ja kaikki oli eräänlaista väärinymmärrystä.
Minulla on kuitenkin selvästi vaikea päästä eroon siitä tunteesta, joka silloin syntyi, että olen lihava ja ruma. Epäilen olevani siksi aivan päästä pyörälläni tämän komean vieraan miehen osoittamasta halusta ja aktiivisesta tavoittelusta. En halua pilata liittoani. Tunnen aivan sietämätöntä vetoa silti toiseen mieheen.
Puhukaa mulle järkeä, miten pääsen yli tästä. Olen tunnustanut tilanteen miehelleni ja hän on sanonut, että jos menen yhteenkin tapaamiseen ko miehen kanssa edes hänen tietensä ns keskellä kirkasta päivää, hän ottaa eron välittömästi. En jalua erota. Tämä on siis jo vakava paikka. Minussa on ilmeisesti jotain isoa vikaa, kun uskollisuus on näin vaikeaa. Auttakaa! Puhukaa mulle järkeä päähän! Oloni on epätoivoinen, tuntuu todelka vaikealta taistella houkutusta vastaan.
Kommentit (30)
Anna mennä vain, kerran täällä eletään! Pistelet menemään oikein täysin rinnoin ja nautit kaikesta unohtaen arjen ja huolet. Et kadu, mutta kadut jos et sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Jos petät, särjet oman ja läheistesi sydämen. Elämä ei palaa enää koskaan entiselleen, vaikka voit kuvitella palaavan.
Pettäminen voi olla tosi kaduttava hairahdus, jota harmisit lopun elämäsi ajan.Miten voisit tehdä jotain näin julmaa rakkaimmalle ihmiselle, omalle puolisollesi.
Mieti, kaikki yhteiset jutut miehesi kanssa. Ehkä teillä on yhteistä lainaa.
Koti, jossa nyt asutte.
Ero olisi valtava mylläkkä hyvin monella elämäsi alueella.Ole uskollinen omalle rakkaallesi 💛
Juuri näin!
Mun mielestä salainen polkaisu tuon miehen kanssa olisi ihan hyvä vastalause "rakastavan" miehesi tekosille. Herää sitten kysymys mitä itua on kostokierteisessä suhteessa on. Mutta et saisi valehdella itsellesi että olet nyt onnellinen nykyisen miehesi kanssa. Ei se siltä kuulosta. Ehkä alitajuisesti kuitenkin etsit jotain keinoa irroittautua miehestäsi? Siksi annat itsellesi tavallaan luvan ihastua ja toivoa että joku veisi mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on lyöty vetoa, koska annat tuolle tyypille.
Ja näyttää siltä että ne voittaa vedon kun olet jo toipumassa..
On niin helppoa langeta Loveen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä jos kokeilisit nyt ihan järjellä miettiä, MIKSI sinä niin kovasti olet ihastunut. Mitä se palvelee sinussa?
Tuo oli jo hyvä analyysi, että hän hivelee kolhiintunutta itsetuntoasi. Mutta jos miehesi ei oikeasti pidä sinua rumana, eikös sinun pitäisi saada mieheltäsikin hyvää palautetta? Seksi sujuu hänen kanssaan?
Mutta koeta miettiä sitäkin, onko kyse jännityksen ja vaihtelun etsimisestä, Onko arki puuduttavaa? Ja mieti, voisitko miehesi kanssa nyt karkottaa sitä puuduttavuutta. Mennä vaikka yhdessä viikonloppumatkalle, lisätä seksiä, keksiä hyvän yhteisen harrastuksen?
Monesti noita ihastumisia tulee, kun on tylsää. Haet ikäänkuin alitajuisesti vipinää ja romantiikkaa elämään.
Mutta molempia voi kehittää myös turvallisesti, pettämättä.
Koeta myös muistaa, että se toinen mies on aika paska, kun yrittää sinua noin kovasti vietellä, vaikka on naimisissa hänkin. Se salaperäisyys ja "uutuudenviehätys" rapisisi aika pian. Ja mieti, minkä hinnan maksaisit hetken huumasta! Menettäisit nykyisen miehesi, jonka kanssa olet kumminkin saanut vaikeuksien kautta aikaan hyvän suhteen.
Moni ihastus hälvenee, kun hiukan purkaa sitä osiin ja miettii omia motiivejaan olla ihastunut.
Meillä kaikilla on tarpeita olla rakastettu, saada elämään romantiikkaa ja vaihtelua jne. Niitä voi hommata muilakin tavoin kuin ihastumalla ja pettämällä.
Hyvä analyysi ja kuulostaa siltä, että kokemuksesta.
Miten olette saaneet tylsään arkeen uutuudenviehätystä ja jännitystä oman puolison kanssa, vai onko se edes mahdollista pitkässä suhteessa?
Ap tässä.
Taisin sittenkin ymmärtää sen toisen miehen tarkoitukset väärin.
Sanoin hänelle tänään, etten halua lähteä mihinkään yhdessä hänen kanssaan enkä pettää miestäni. Tämä toinen mies oli ihan ihmeissään, että mitä ihmettä tarkoitan ja ettei hän ole ehdotellut tai vihjaillut mitään.
Tuli ihan nolo olo, kun tuntui, että olin tulkinnut kaiken väärin. No, mitä väliä, mitä hän ajattelee. Nyt on itselläni kevyempi olo kaiken kaikkiaan, kun asia ratkesi, vaikkakin näin hieman kummasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Sanoin hänelle tänään, etten halua lähteä mihinkään yhdessä hänen kanssaan enkä pettää miestäni. Tämä toinen mies oli ihan ihmeissään, että mitä ihmettä tarkoitan ja ettei hän ole ehdotellut tai vihjaillut mitään.
Tuli ihan nolo olo, kun tuntui, että olin tulkinnut kaiken väärin. No, mitä väliä, mitä hän ajattelee. Nyt on itselläni kevyempi olo kaiken kaikkiaan, kun asia ratkesi, vaikkakin näin hieman kummasti.
Ap
Se ei ole pelimies.
Se on enemmän. Se on ammattimainen pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
ApSe ei ole pelimies.
Se on enemmän. Se on ammattimainen pelimies.
Paskat.tavallinen säälittävä jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että oikeasti haluatkin eroon miehestäsi (koska tämä on kohdellut sinua huonosti, pitkään), mutta et pysty sitä tekemään, koska kaikki on muka "hyvin' nyt. Et silti voi hyvin etkä luota mieheen. Ehkä pelkäät hänen kumminkin jättävän sinut.Heittäytymällä päättömään suhteeseen et ikäänkuin voi mitään sille että teidän suhde päättyy, ja se on mies joka päättää suhteen, et sinä.
Mietipä tätä!
Loistava kommentti! Juurikin näin veikkaan myös!
Siis miehesi on haukkunut sinua vuoden lihavaksi ja rumaksi ja nyt olette onnellisia!? Mielestäni jos olisit tosi onnellinen niin et edes tuntisi houkutusta.Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta pyörää.