Takokaa mulle järkeä, etten pettäisi
Houkutus on aivan kamala, seksikäs mies työpaikalta iskee mua lujas. Olen aivan lääpälläni ja fantasioin seksistä hänen kanssaan. Hän painaa päälle niin, että olisi helppo antaa periksi. Ehdottaa parhaillaan sitkeästi jo salaista tapaamistakin. Tunnen olevani kaunis ja haluttu ja voisin itkeä siitä tunteesta.
Mutta. Kumpikin on naimisissa. Hänen suhteestaan en tiedä mitään enkä edes halua mitään oikeaa suhdetta. Omani on nykyään onnellinen. Välillä oli vaikeaa ja mietin eroa ja mies romutti itsetuntoni, mutta nyt menee loistavasti. Olemme selvittäneet tapahtuneen ja kaikki oli eräänlaista väärinymmärrystä.
Minulla on kuitenkin selvästi vaikea päästä eroon siitä tunteesta, joka silloin syntyi, että olen lihava ja ruma. Epäilen olevani siksi aivan päästä pyörälläni tämän komean vieraan miehen osoittamasta halusta ja aktiivisesta tavoittelusta. En halua pilata liittoani. Tunnen aivan sietämätöntä vetoa silti toiseen mieheen.
Puhukaa mulle järkeä, miten pääsen yli tästä. Olen tunnustanut tilanteen miehelleni ja hän on sanonut, että jos menen yhteenkin tapaamiseen ko miehen kanssa edes hänen tietensä ns keskellä kirkasta päivää, hän ottaa eron välittömästi. En jalua erota. Tämä on siis jo vakava paikka. Minussa on ilmeisesti jotain isoa vikaa, kun uskollisuus on näin vaikeaa. Auttakaa! Puhukaa mulle järkeä päähän! Oloni on epätoivoinen, tuntuu todelka vaikealta taistella houkutusta vastaan.
Kommentit (30)
Ap, mitä jos kokeilisit nyt ihan järjellä miettiä, MIKSI sinä niin kovasti olet ihastunut. Mitä se palvelee sinussa?
Tuo oli jo hyvä analyysi, että hän hivelee kolhiintunutta itsetuntoasi. Mutta jos miehesi ei oikeasti pidä sinua rumana, eikös sinun pitäisi saada mieheltäsikin hyvää palautetta? Seksi sujuu hänen kanssaan?
Mutta koeta miettiä sitäkin, onko kyse jännityksen ja vaihtelun etsimisestä, Onko arki puuduttavaa? Ja mieti, voisitko miehesi kanssa nyt karkottaa sitä puuduttavuutta. Mennä vaikka yhdessä viikonloppumatkalle, lisätä seksiä, keksiä hyvän yhteisen harrastuksen?
Monesti noita ihastumisia tulee, kun on tylsää. Haet ikäänkuin alitajuisesti vipinää ja romantiikkaa elämään.
Mutta molempia voi kehittää myös turvallisesti, pettämättä.
Koeta myös muistaa, että se toinen mies on aika paska, kun yrittää sinua noin kovasti vietellä, vaikka on naimisissa hänkin. Se salaperäisyys ja "uutuudenviehätys" rapisisi aika pian. Ja mieti, minkä hinnan maksaisit hetken huumasta! Menettäisit nykyisen miehesi, jonka kanssa olet kumminkin saanut vaikeuksien kautta aikaan hyvän suhteen.
Moni ihastus hälvenee, kun hiukan purkaa sitä osiin ja miettii omia motiivejaan olla ihastunut.
Meillä kaikilla on tarpeita olla rakastettu, saada elämään romantiikkaa ja vaihtelua jne. Niitä voi hommata muilakin tavoin kuin ihastumalla ja pettämällä.
Mieti jos tilanne olis toisin päin,että miehelläsi olisi tuollaisia tuntemuksia jotain toista naista kohtaan kuin sua.
Mitä itse haluaisit silloin tapahtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä jos kokeilisit nyt ihan järjellä miettiä, MIKSI sinä niin kovasti olet ihastunut. Mitä se palvelee sinussa?
Tuo oli jo hyvä analyysi, että hän hivelee kolhiintunutta itsetuntoasi. Mutta jos miehesi ei oikeasti pidä sinua rumana, eikös sinun pitäisi saada mieheltäsikin hyvää palautetta? Seksi sujuu hänen kanssaan?
Mutta koeta miettiä sitäkin, onko kyse jännityksen ja vaihtelun etsimisestä, Onko arki puuduttavaa? Ja mieti, voisitko miehesi kanssa nyt karkottaa sitä puuduttavuutta. Mennä vaikka yhdessä viikonloppumatkalle, lisätä seksiä, keksiä hyvän yhteisen harrastuksen?
Monesti noita ihastumisia tulee, kun on tylsää. Haet ikäänkuin alitajuisesti vipinää ja romantiikkaa elämään.
Mutta molempia voi kehittää myös turvallisesti, pettämättä.
Koeta myös muistaa, että se toinen mies on aika paska, kun yrittää sinua noin kovasti vietellä, vaikka on naimisissa hänkin. Se salaperäisyys ja "uutuudenviehätys" rapisisi aika pian. Ja mieti, minkä hinnan maksaisit hetken huumasta! Menettäisit nykyisen miehesi, jonka kanssa olet kumminkin saanut vaikeuksien kautta aikaan hyvän suhteen.
Moni ihastus hälvenee, kun hiukan purkaa sitä osiin ja miettii omia motiivejaan olla ihastunut.
Meillä kaikilla on tarpeita olla rakastettu, saada elämään romantiikkaa ja vaihtelua jne. Niitä voi hommata muilakin tavoin kuin ihastumalla ja pettämällä.
Tämä on hyvä.
Olen yrittänyt analysoida, mutten oikein keksi muita syitä. Se mikä vetoaa siinä vieraassa on, että hän saa mut tuntemaan itseni halutuksi.
Ja vaikka oma mies nykyään kehuu, niin en enää pysty uskomaan sitä. Itsetuntoni ehti painua niin alas, hän sen verran paljon yhden vuoden ajan haukkui mua rumaksi ja lihavaksi. Kai musta tuntuu, että pystyn korjaamaan mielikuvan vain vieraiden huomion avulla nyt.
Lisäksi, yksi kommentoija voi olla oikeassa myös, se joka epäili miehen lyönern vetoa. Ainakin jossain mielessä. Hän on aikaisemmin yrittänyt iskeä yhtä toista naista ja he viettivät paljon aikaa yhdessä, nykyään eivät enää yhyään, eivät ole edes istuneet saman pöydän ääressä sittemmin. Olen miettimyt, että jotain tapahtui heidän välillään. Mies taitaa pelailla naisilla siis. Ja baikka käsitän sen, en meinaa kyetä vastustamaan sitä määrätietoisuutta. Olen pari kertaa selittänyt hänelle, että koen asetelman vaikeaksi, eikä se hillinnyt häntä vaan tuntui pikemminkin kannustavan.
Eli ihan kuin menisin kohti tuhoa silmät apposen avoimina voimatta sille mitään.
Ap
Se on jännämies!
Älä rupia tuomoselle sulaksi hattuun...
Aikunen ihimimen...
Kamoon....
Mies nai sua kerran eikä halua enempää kun sai jo voittonsa. Puoliso saa tietää, ja ottaa eron. Jäät yksin.
Oletko sittenkään antanut miehellesi anteeksi? Onko hän oikeasti muuttunut? Jos on, luotatko?
Jos halut ja mahdollista, lähtekää "lemmenlomalle" yhdessä. Paljon seksiä.
Ei ei ei, ihan selvä peluri, yrittää saada susta vaan yhden valloituksen lisää. Älä sorru! Mieti mikä paskiainen se mies on, jos on naimisissa ja aiemmin iskenyt jotain toista naista työmaalla ja nyt sinua? Mitä jos sun oma mies käyttäytyis omalla työpaikallaan niin? Kyllä mulla arvostus rapisis tollasta kattelessa.
Siis oma miehesi sanonut että välitön ero jos petät mutta silti kohdellut sinua noin? Anteeksi mutta rakastava mies ei hauku rumaksi ja lihavaksi! En yhtään ihmettele että haluat vierasta!
Vierailija kirjoitti:
Se on jännämies!
Älä rupia tuomoselle sulaksi hattuun...
Aikunen ihimimen...
Kamoon....
Se on kyllä varmasti jännämies. En olekaan kirjoittanut sitä sanaa aikaisemmin, mutta tähän se sopii...
Ikävä kyllä ikä ei tuo järkeä, vaikka nuorena niin luulisi.
Ap
Nyt olen kyllä aika äimänä. Miten teillä omien sanojesi mukaan menee loistavasti, vaikka miehesi on haukkunut sinua lihavaksi ja rumaksi? Kuvasit jopa, että tuo kriisi oli "väärinymmärrys"?
Minusta tuollainen ei ole väärinymmärrys, vaan käytöstä, jota ainakaan minä en antaisi anteeksi.
Mutta ihan riippumatta siitä: haluatko siltikään tuollaisen vesselin vieteltäväksi? Mieti, miten se retostelisi seksiänne jälkeenpäin kavereilleen ja mahdollisesti jopa miespuolisille työkavereillesi! Ei, ei...
3
Onko niin, että oikeasti haluatkin eroon miehestäsi (koska tämä on kohdellut sinua huonosti, pitkään), mutta et pysty sitä tekemään, koska kaikki on muka "hyvin' nyt. Et silti voi hyvin etkä luota mieheen. Ehkä pelkäät hänen kumminkin jättävän sinut.Heittäytymällä päättömään suhteeseen et ikäänkuin voi mitään sille että teidän suhde päättyy, ja se on mies joka päättää suhteen, et sinä.
Mietipä tätä!
Jos petät, särjet oman ja läheistesi sydämen. Elämä ei palaa enää koskaan entiselleen, vaikka voit kuvitella palaavan.
Pettäminen voi olla tosi kaduttava hairahdus, jota harmisit lopun elämäsi ajan.
Miten voisit tehdä jotain näin julmaa rakkaimmalle ihmiselle, omalle puolisollesi.
Mieti, kaikki yhteiset jutut miehesi kanssa. Ehkä teillä on yhteistä lainaa.
Koti, jossa nyt asutte.
Ero olisi valtava mylläkkä hyvin monella elämäsi alueella.
Ole uskollinen omalle rakkaallesi 💛
Älä ruoki kiinnostustasi tuohon toiseen mieheen! Lakkaa fantasioimasta seksistä hänen kanssaan. Jos huomaat kuin varkain fantasioivasi seksistä hänen kanssaan, ala keskittyä johonkin muuhun, vaikka se olisi vaikeaa. Yritä vaikka tehdä jotakin keskittymistä vaativaa tai miettiä kaikkea omassa avioliitossasi olevaa hyvää.
Komppaan paria aiemmin ketjussa ollutta juttua: Mies tuskin on mikään kovin hyvä tyyppi, kun olisi valmis pettämään. Ei kannata hetken huuman takia heittää hukkaan onnellista avioliittoasi.
Älä petä. Pystyt vastustamaan, vaikka se ei olisikaan helppoa. Voimia sinulle! :)
HERÄTYYYS...
Seksi tuon häntäheikin kans ois tyhjää rytkytystä.kun ei se sua arvosta.ei arvosta itteään.eikä vaimoaan.eikä niitä muita ketä paneslellu.
Eikä tuu arvostamaankaan koko porukkaa.
Iki-vitun-nä.
Heh, täällä kohtalotoveri. Tai siis minulla oli ihan samanlainen tilanne tässä aiemmin tänä vuonna. Mies, johon olin ihan mielettömän ihastunut, jopa rakastunut, hän ainakin väitti tuntevansa samoin. Hän on vapaa, minä naimisissa. Saatoimme puhua tunteja. Nähdessämme oli vaikea olla koskematta. En ole koskaan pettänyt, eikä niin ole käynyt nytkään. Päätin valita kuitenkin mieheni, jonka kanssa tätä asiaa on nyt viimeiset viikot puitu ja ottanut etäisyyttä tähän toiseen mieheen.
Minä hairahduin kerran yhteen tyyppiin joka jahtasi mua ja vei jalat alta, eiois kannattanut edetä pidemmälle, sillä oli niin pieni muna ettei hommasta tullut mitään :D nauratti ja hävetti...
Vierailija kirjoitti:
Minä hairahduin kerran yhteen tyyppiin joka jahtasi mua ja vei jalat alta, eiois kannattanut edetä pidemmälle, sillä oli niin pieni muna ettei hommasta tullut mitään :D nauratti ja hävetti...
Hahahaha:)
Tämä on muuten eka kommentti, joka vaikutti niin, että se vähensi kiinnostustani ko mieheen :) ehkä mun pitää alkaa kuvitella hänessä tuollaisia epämiellytyäviä pikku omimaisuuksia, jotta lumous vähenee.
Meillä menee mieheni kanssa nyt hyvin ja on enää vaikea analysoida ja muistaa niitä huonoja aikoja. Välillä olen ajatellut, ettei häänkään aina ole kunnioittanut mua. Mulla lienee joku vika päässä, että lakoan heti sellaisen miehen edessä, joka ei kunnipita mua yhtään ja se muuten voi selittää tätä tumtemaani vetovoimaa. Musta tuntuu kuin sellainen ihminen voisi tehdä mulle mitä vaan ilman, että voin estää sitä, että se ei ole mun käsissäni.
Ap
Älä mene.