Blogin nimi?
Hei! Olen lestadiolainen, ja olen aloittamassa lifestyle-blogia. Ongelmana tässä vainon nyt se nimi. Itse olisin halunnut sen nimeksi "lumienkeleitä", mutta kyseinen nimi on jo varattu. Ehdotuksia? (^^)
Kommentit (22)
Onko lestadiolaisuus ja uskonnollisuus ylipäätää osa blogiasi? Pitääkö sen näkyä nimessä?
Ymmärrän kyllä että teilläjoillakin on jotain meitä vastaan, mutta toivoisin kuitenkin oikeita vastauksia :)
Vierailija kirjoitti:
Onko lestadiolaisuus ja uskonnollisuus ylipäätää osa blogiasi? Pitääkö sen näkyä nimessä?
Sen ei ole pakko nimessä näkyä, mutta lestadiolainen arki on kuitenkin suuressa roolissa blogissani.
Ja toivoisin että lopettaisitte tuon ivaamisen, en ymmärrä mitä te siitä hyödytte, kun ette oikeasti edes ymmärrä millaista on olla lestadiolainen.
Bloggaaja kirjoitti:
Ja toivoisin että lopettaisitte tuon ivaamisen, en ymmärrä mitä te siitä hyödytte, kun ette oikeasti edes ymmärrä millaista on olla lestadiolainen.
Mitä oikein odotit? :D
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja kirjoitti:
Mitä oikein odotit? :D
Aika lailla odotin juuri tätä,mutta haluaisin edes jokusen järkevän vastauksen :)
Jos runollinen Lumienkeli on varattu, miten olis maanläheinen ja arkinen Pölyenkeli? :D
Ihan tosissani kyllä ehdotin, mutta ei sitten. Lumienkeleitä olisikin ollut tyhmä nimi.
Leevinkeli