Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Offerilla tarjoukset...

Vierailija
16.03.2017 |

aika halpoja. Mikä koira niissä on haudattuna.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Olen kyllä käyttänyt useammankin tarjouksen.

Hieno homma se offeri mun mielestä.

Vierailija
2/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, täytyy sitte vaa ottaa käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yrittäjälle mainosta. Kallista sellaista kyllä, Offerilla-firma ottaa osansa eli ei se hinta välttämättä kata edes kuluja. Mutta kuten sanoin, se on firmalle mainostuskeino.

Vierailija
4/31 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loogista, että esim. tarjoamalla hiusten värjäyksen puoleen hintaan uudelle asiakkaalle liikkeessä toivotaan että siitä syntyisi pitkä asiakassuhde. Kannattaa muuten lukea tarkasti käyttöehdot jokaisesta Offerillan tarjouksesta, siellä voidaan aika tarkastikin rajata se, minä päivinä Offerillan tarjous on voimassa, esim. vain arkisin klo 9-15.

Vierailija
5/31 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nämä yrittäjät oikeesti tajua sitä ettei asiakas (eikä sen20parasta kaveria) tuu sinne uudestaan kun se eka kerta epäonnistuu siks ku yrittäjää vit**taa antaa halvalla..

Vierailija
6/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut ohjelmapaketteja ja olen ollut tyytyväinen. Vaikea pysyä välillä ruodussa yksin niin Paras tarjous on ollut kyllä etävalmennus 50€/kk! Ja olen todella saanut henkilökohtaista apua. Diili vissiin vieläkin myynnissä hyvinvointipalvelut anniina nimisenä!

Vierailija
7/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä virolaisia kauneushoidoissa ja kerran oli kurdikampaaja. Suomalaiset yrittäjät vähemmistönä. Palmun ratsutallilla taas on ikuinen tarjous voimassa.

Vierailija
8/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluja tarjouksia kuluttajan kannalta. Kannattaa hyödyntää.

Vierailija
9/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilaillut sitä kautta paljon erilaisia tuotteita esimerkiksi treenikuminauhoja ja olen kyllä säästänyt paljon rahaa. Myös kielikurssin sain offerillasta halvalla ja olen ollut todella tyytyväinen!

Vierailija
10/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan vain jotain "kaksi yhden hinnalla" -tarjouksia. Ilmeisesti pyrkivät syyllistämään yksineläjiä.

Vierailija
11/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa on tarjous, meillä kun maksaa sähköt yli 40 euroa kuussa nykyään ja nyt sen saa 12 eurolla

tuskin kauaa tohon hintaan https://www.tarjoukset.info/fortum-vakio-kiinteahintainen-sahkosopimus/

Vierailija
12/31 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut noita offerilla-lahjakortteja joskus. Yleensä jotain kauneushoitoja. Oon ollut ihan tyytyväinen, suurin osa yrittäjistä virolaisia tai venäläisiä kosmetologeja, mutta ei valittamista. Tosin mulla ei oo oikein vertailukohtaa, koska en itse osta ikinä mitään kauneushoitoja.

Usein yrittävät myydä jotain lisäpalvelua, mutta suhtautuvat asiallisesti, vaikka kieltäytyisi.

Mun mielestä noi offerit on hyviä just siihen, jos haluat testata jotain palvelua/yritystä.

Vierailija
13/31 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Offerilta Rinalara hiuskihartimen melkein 3vk sitten ei ole kuulunut mitään eivät vastaa viesteihin tilasin myös samana päivänä retro Nintendon myös Offerilta en saanut kuin maksuvahvistuksen sen jälkeen ei mitään tapahtumia.onko muilla kokemuksia jääkö tuotteita tulematta?

Vierailija
15/31 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä saa olla, että ostaa tuota kautta jotakin ja lataa tuon applikaation? Saman näkee googlesta ilman sitä. Ei tule yllätyksenä, että siellä myydään vanhoja tuotteita, tai palveluja mitkä jo lähtökohtaisesti ovat halpoja. Ottakaa hyvät ihmiset google käyttöön, sieltä näette samat tarjoukset vielä halvemmalla. Sama pätee yrittäjiä, vielä halvemmalla pääsette kuin käytätte googlen palveluja.Kuka nyt tällä vuosituhannella ja tekbonolohiagialla maksaa jostain surkeasta diilipalvelusta?😁

Vierailija
16/31 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän sivusto on täynnä konkurssia tekevistä yhtiöistä. Yks kaveri menetti autonrenkaat, toisen lahjakortti meni. Ei kannata käyttää, epätoivoisesti haalii yhtiöitä sinne, eivätkä tarkasta missä kunnossa firmat ovat. Huijausta koko touhu

Vierailija
17/31 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autohuolto puoleen hintaan

Vierailija
18/31 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettajia, erityisesti kampaajat. Aina jotain lisämaksuja. 

Vierailija
19/31 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USEIN NOSTAA ALKUPERÄISIÄ HINTOJA TARJOUKSEN AJAKSI JOTTA TARJOUS NÄYTTÄÄ PAREMMALTA... ESIM IHAN MONEN HIERONNAN KOHDALLA ON HINTA OLLUT VAIKKA 100EUROA NYT -50% 50EUROA JA SITTEN KU MEET KATTOMAAN KO. FIRMAN SIVUILTA SAMAN HIERONNAN HINNAN SE ONKI OIKEESTI OLLU AINA VAAN 60E KOKO HIERONTA..KANNATTAA TARKISTAA VÄHÄN ENSIN MITÄ OSTAA.. TÄÄ ON KÄYNYT JO KOLMEN OSTAMANI HOIDON KOHDALLA....  

Vierailija
20/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offerilla autonpesu+kovavahatarjous yrityksessä aivan Helsingin ydinkeskustassa. Hakiessani auton sain haukkuryöpyn kun toin niin likaisen auton pesetettäväksi. Ihan talven kaupunkiliat pelleissä, en ollut kruisaillut savipelloilla. En mene enää siihen yritykseen. Muistakaahan imuroida ja pyyhiä pölyt ennenkuin päästätte offerilla 3h kotisiivousta yrityksen töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän