Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun peppuvaon yläosaan tulee aina haavauma. Nytkin 10cm pitkä

Vierailija
16.03.2017 |

Itse peppureikään ei tule, mutta siitä ylempää ihan tuonne loppuun saakka on usein haavauma ja varsinkin seksin aikana tuntuu että se repeää kun haarat on levällään.

Siellä on arpi jossa se yleensä on ja saattaa parantua ja revetä taas, mutta nyt on ihan koko matkalta, ei pysty yhtään levittämään pakaroita.

Basibackt salvaa laitoin, kun en muutakaan löytänyt, mutta millähän tuon saisi kuntoon? Tiedän että kokonaaan sitä ei varmaan saa kuntoon tuon arven takia, on juuri siinä vaossa mikä harvemmin on ilman kanssa tekemisissä, mutta jos nyt tämän pahemman edes saisi kuntoon

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh!?! En ole IKINÄ kuullut tällaisesta vaivasta ja olen lähihoitajanakin toiminut jopa vanhusten vuodeosastoilla lähtien eikä kenelläkään ole ollut tuollaista vaivaa!! Millaisia alishousuja te naiset käytätte? Stringejä? Onko liian pienet? Mitä materiaalia,onko puuvillaa/keinokuitua? Entä housut? Onko miten tiukat/meneekö miten pakaravakoon sauma? Suosittelisin kyllä ihan ilmavampaan vaatetukseen kiinnittämään huomiota..

Vierailija
42/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vako nyt vaan on tuolla niin syvällä ettei se pääse ilman kanssa tekemisiin vaikka olisi millaiset housut tahansa.

Kuinkakohan nopeasti tuon canestenin pitäisi auttaa jos on hiivasta kyse?

Joskus jos on pienempi haavauma niin se paranee ihan itsestään kun ei kamalasti pyllistele ettei se aukea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene.lääkäriin.

Vierailija
44/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kovasti suositeltu talkkia, niin suosittelen minäkin. Mutta huomio, todellakin talkkia, ei mitään perunajauhoa. Perunajauho kun on ruokaa hiivalle, sitä ei kannata pöllytellä vauvan pyllyyn eikä muuallekaan.

No höpö höpö perunajauholla lasten perset on hoidetu ennen vanhan ja omanikin pienenä  ja lasteni ja toimi 100% edellen

Vierailija
45/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Vako on niin syvällä, ettei pääse ilman kanssa tekemisiin"No jopas on erikoinen takapuoli.

Mene lääkäriin. Älä täällä ihmettele.

Vierailija
46/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canesten tuntuu auttavan, eli hiivaa taitaa olla.

Tosin mahdollista myös sekin että ihan sama mitä rasvaa olisi laittanut niin olisi auttanut.

Ja ei, perseeni ei ole mitenkään erilainen. Sulla on outo perse jos se vako on ilman kanssa kosketuksessa, muilla kun siinä on kankut vastakkain, vai onko sulla ne jotenkin erillään? Pakko nähdä kuva tällaisesta takapuolesta

Vierailija
47/57 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappa semmonen kun "pilonidal cyst". Olisko semmonen?

Vierailija
48/57 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa miehen panna paljaalla perseeseen. Sperma parantaa yleensä taudin kuin taudin ja haavatkin.

Vierailija
49/57 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinus pilonidalis (SP) on ihon sisään jäänyt onkalo/käytävälabyrintti, jossa kasvaa karvoja. Se sijaitsee aina pakaravaon yläosassa keskiviivassa häntäluun yläpuolella ja iholla on nähtävissä usein vain vain pieni aukko(joskus useampiakin). Vähäoireinen/oireeton SP ei tarvitse leikkaushoitoa, alue kannattaa pitää karvattomana, huolehtia siitä, ettei sitä haudo/hikoiluta, huolehtia hyvästä hygieniasta, ja ettei se painu/hankaudu istuessa.

Vierailija
50/57 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibicort voidetta ja ongelma alkaa kadota.

Lähtee hiivat ym .

Ongelma on ihan yleinen riippumatta onko kiloja tai ei.

Herkkä uusiutumaan.

Vierailija
51/57 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen taas tätä ketjua kun nyt on taas samassa kohtaa haavauma. Ei sinne pysty edes katsomaan kun pakaroita jos yrittää raottaa, niin sattuu tosi kovin.

Oisko lisää vinkkejä kellään?

Vierailija
52/57 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vain tule koskaan. Pesettehän kunnolla?

Tai sitten pestään liian kunnolla ja limakalvojen herkkä tasapaino on kuivunut. Ei minun limakalvoni ainakaan kestä mm. pesuainetta.

Hiiva voi  olla toinen vastaus.

Polkupyöräilijöillä tahtoo olla hankaumia nivusalueella: kovassa käytössä kuluu. Pesu on todella tärkeää. Hikistä vaatetta ei saa pitää. Kuivatus. Yöllä ilman alushousuja siis.

Chamois Creme  http://www.fillarifoorumi.fi/forum/archive/index.php/t-39495.html

Vierailija
53/57 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskihan jos sinne laittais harson että pysyy kosteus poissa ja sais parantua? Kyse ei siis ole haavasta vaan haavaumasta. Siellä on arpi jonka reunat yleensä menee pienestäkin venymisestä haavaumille

Canestenia oon nyt taas laittanut, saa nähdä tepsiikö

Vierailija
54/57 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen kun vaivaa taas :/

Vierailija
55/57 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperista tuskin johtuu kun en mä paperilla pyyhi tuolta melkein alaselästä asti.

Ei siis ole lähelläkään persreikää tämä haavauma jos joku nyt käsitti väärin.

Kokeilen sinkkivoidetta ja sitten canestenia jos onkin sieni

Ap

Minulla on persvaon yläpään kohdalla niinkuin häntäluun päällä haavauma. Ja kaikki sai alkunsa siitä kun siinäkohdin kun öisin heräsin kivuliaiseen polttavaan kipuun. Hieromalla juuri sitäkohtaa sormien kanssa, sitten kipu hävisi mutta nyt siinäkohden on haavauma. Mitä tämä voisi olla. M

Vierailija
56/57 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihuttaa niin läskit hinkkaa yhteen. Muutenki helepottaa:)

Vierailija
57/57 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oon välilihassa ja häntäluussa haavaumat aina kun on hiiva.

Kivuliasta!!