Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko mielummin kissan vai koiran lemmikiksi?

Vierailija
16.03.2017 |

Ja kumpaa sukupuolta edustat?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tuntuu huolehtivan ihan hyvin poikasistaan, joten varmaankin myös lemmikeistään. Kissat ovat ehkä vähän tehokkaampia metsästäjiä, joten ehkä olisin mielummin kissan lemmikki.

Vierailija
2/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elänyt lähes koko elämäni kissojen kanssa, kunnes muutin kotoa pois ja avopuolison myötä kissa tuli taas elämääni. Arvaatte varmasti vastauksen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on kissa (tai siis kissalla on minut)

Vierailija
4/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamiehet on ällöttäviä. 

Sopii kuvaan, että juuri he roikkuvat täälläkin. 

Vierailija
5/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, että koiramiehet on vähemmistössä, itsekin miehenä haluaisin kissan :)

Vierailija
6/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja kisu odottaa kotona.

Vierailija
7/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nylkyttäisi tai nuoleskelisi minua, siksi kissan lemmikki.

Vierailija
8/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin koiran lemmikki, koirat vaikuttavat lämpimämmiltä ja luotettavammilta kuin kissat.

Vierailija
9/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo molempia kaksin kappalein. Yks koiramainen koira, kissamainen koira, koiramainen kissa ja kissamainen kissa.

Vierailija
10/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koiran persoonallisuudesta hieman enemmän, mutta se on liian haastava lemmikki, joten kissa. Kissoistakin kuitenkin tykkään paljon.

M35

Vierailija
11/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän kissa-, kuin koiraihminen. Minulla on ollut aikoinaan pari kissaa, joista aika on jättänyt vanhuuden ja sairauden takia. Ne siirtyivät rauhallisesti "vihreämmille metsästysmaille". Luopumisen tuska on ollut todella vaikeaa, siksi en halua minkäänlaista lemmikkiä juuri nyt.

Vierailija
12/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää. Kissan kanssa olisi helpompaa ja niitten touhuja on kiva seurailla, mutta koirasta saa enemmän seuraa ja tulisi lenkkeiltyä kunnolla. 

Vierailija
13/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira mutta haluaisin mieluummin kissan. Tykkään kyllä molemmista mutta olen kuitenkin enemmän kissaihminen ja olen niin laiska että toi koiran hoito tuntuu usein aika väsyttävältä. Sitten kun tuo kuolee tulen tuskin enää ikinä ottamaan toista koiraa vaan kissoja.

Vierailija
14/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en jaksaisi käydä ulkona koiran kanssa tarpeeksi vaikka liikunnasta muuten pidänkin paljon joten vastasin että olen mies ja haluan kissan.

Vierailija
15/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kissaa koska tällä hetkellä se voisi sopia elämäntilanteeseen paremmin kuin koira, olen aika yökukku enkä jaksaisi nousta aikaisin vain siksi että pitäisi viedä koira ulos. Rakastan kyllä porukoiden koiran kanssa kävelyä, pitkiäkin lenkkejä mutta mieluiten iltapäivällä :D

Vierailija
16/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Äänestin kissaa koska tällä hetkellä se voisi sopia elämäntilanteeseen paremmin kuin koira, olen aika yökukku enkä jaksaisi nousta aikaisin vain siksi että pitäisi viedä koira ulos. Rakastan kyllä porukoiden koiran kanssa kävelyä, pitkiäkin lenkkejä mutta mieluiten iltapäivällä :D

Mäkin olen yökukkuja ja koirallinen. Koirien kanssa käydään vielä myöhään illalla/yöllä lenkillä, eikä siten tosiaankaan tarvitse herätä kovin aikaisin.

Vierailija
18/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minkään eläimen lemmikiksi. Jonkun hyvän naisen lemmikiksi voisin ruveta.

Vierailija
19/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat voitti!