Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että av-mammoilta tulisi vain kehuja jos Michelle Pfeifferin näköinen nuori nainen voittaisi vaikka Voice of Finlandin?

Vierailija
16.03.2017 |

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/81/71/44/8171449cbec4df446343…

Siis tämän näköinen. Tulisiko paljon kehuja vai väheksyntää? Mä arvelen viimeksi mainittua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että maailmassa on edes yhtä laulajaa, josta kaikki pitävät ikään, kansallisuuteen tai sukupuoleen katsomatta. Ulkonäkö nyt ei lauluääneen vaikuta millään tavalla.

Vierailija
2/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle Pfeiffer on 58-vuotias, joten jos hänen näköisensä nuori nainen olisi yhtään missään ainakin minulle tulisi mieleen vain että mitähän hänelle on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kehuisivat vuolaasti. Sitten heräsin.

Vierailija
4/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heräisin.

3

Vierailija
5/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko, että maailmassa on edes yhtä laulajaa, josta kaikki pitävät ikään, kansallisuuteen tai sukupuoleen katsomatta. Ulkonäkö nyt ei lauluääneen vaikuta millään tavalla.

No jos voittaa VOFin niin todennäköisesti silloin myös osaa laulaa.

Vierailija
6/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sara Forsbergiä sitten kehutaan kauniiksi kun ei se ulkonäkö ole se millä hän on julkisuuteen tullut.

Michelle Pfeiffer oli nuorena äärettömän kaunis. Hän teki myös mallintöitä.

Vierailija
7/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kaunis oli. Kyllä mammoja ketuttaisi jos tuon.näköinen pääsisi nyt valokeilaan. Harva kun noin kaunis on. Etenkään nykypäivänä.

Vierailija
8/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Sara Forsbergiä sitten kehutaan kauniiksi kun ei se ulkonäkö ole se millä hän on julkisuuteen tullut.

Michelle Pfeiffer oli nuorena äärettömän kaunis. Hän teki myös mallintöitä.

Mitähän sinä yrität sanoa tuolla ekalla lauseella? Minusta sekä Sara että Michelle ovat kauniita, mutta edelleenkään heidän ulkonäkönsä ei vaikuta lauluääneen.

Vierailija
9/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin keskusteltaisiin, miksi on valinnut itselleen nenän joka ei oikein sovi muuhun naamaan.

Vierailija
10/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että te miehet olette jäätävän kateellisia kaikille itseänne komeammille jännämiehille ei tarkoita, että joka ikinen nainen käyttäisi koko elämänsä kadehtimiaan ventovieraiden ihmisten ulkonäköä. Miten Virossa minulta on pois jonkun kauniin ihmisen ulkonäkö? Ei se minuun siirtyisi vaikka tämä ihminen rumenisi nyt. Näillä mennään, mitä syntymästä on saatu.

Vierailija
11/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että sen on kaikkien mielestä oltava tosi kaunis, ja jos joku uskaltaa olla toista mieltä, on vain kateellinen?

Ja vaikka kuinka osaisi laulaa, niin minä ainakin vaadin suosikeiltani jotain muutakin, se on ihan samalla tavalla kuulijan korvassa kuin kauneus katsojan silmässä.

Vierailija
12/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ainakin keskusteltaisiin, miksi on valinnut itselleen nenän joka ei oikein sovi muuhun naamaan.

Siellä joku pottunokka vihreänä kateudesta yrittää uskotella itselleen ja meille muille että Pfeifferin nenä olisi operoitu. Onko kurjaa kum jollain on kauniimpi nenä ja kasvot muutenkin kuin sinulla? Älä kuitenkaan vähättele ja syyttele heitä, ei se ole heidän syynsä että synnyit rumaksi ja ilkeäksi.

Vierailija
13/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten suuria negatiivisia tunteita Pfeifferin kaltainen kaunotar herättää.

14/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö nyt ei lauluääneen vaikuta millään tavalla.

Suosioon se ulkonäkö kuitenkin vaikuttaa nykymaailmassa erittäin paljon. Eihän diskopopissa tai räpissä tarvitse olla mitään erityisen hyvää lauluääntä, joten reilusti yli puolet suosiosta tulee ulkonäöstä ja muusta ulkomusiikillisesta habituksesta. Musiikkivideot ovat nuorille jopa tärkeämpiä kuin itse biisi.

Olisiko Rihanna/Jenni Vartiainen yhtä suosittu jos näyttäisi 120 kiloiselta lähiömammalta? En ihan jaksa uskoa. Ihan sama miten hyvin laulaisi. Miksi Britney Spears - jolla on kammottavan epävireinen ääni - myy edelleen miljoonia? Koska laulaa hyvin?

Vierailija
15/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista aidosti kaunista ihailisin. Sen sijaan jos voittaja olisi nykyajan "kaunotar" instagram-tyyliin eli ankanhuulinen takapuoltaan pyllistelevä bimbo niin kommentit olisi toisenlaiset.

Vierailija
16/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3087 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosioon se ulkonäkö kuitenkin vaikuttaa nykymaailmassa erittäin paljon. Eihän diskopopissa tai räpissä tarvitse olla mitään erityisen hyvää lauluääntä, joten reilusti yli puolet suosiosta tulee ulkonäöstä ja muusta ulkomusiikillisesta habituksesta. Musiikkivideot ovat nuorille jopa tärkeämpiä kuin itse biisi.

Olisiko Rihanna/Jenni Vartiainen yhtä suosittu jos näyttäisi 120 kiloiselta lähiömammalta? En ihan jaksa uskoa. Ihan sama miten hyvin laulaisi. Miksi Britney Spears - jolla on kammottavan epävireinen ääni - myy edelleen miljoonia? Koska laulaa hyvin?

En osaa vastata yleiseltä kannalta, mutta vastaan omaltani. Ulkonäkö ei vaikuta lauluääneen millään tavalla. Huonot biisit ovat huonoja oli esittäjän lauluääni tai ulkonäkö mitä tahansa. Rihannasta tykkään, samoin Jenni Vartiaisesta ja Britney Spearsistakin, koska heillä on heille sopivia biisejä. Yleensä kuulen laulut radiosta ja huomaan, että tämähän on hyvä vaikkei esiintyjästä minulla ole mitään tietoa. Etsitkö sinä ensin laulajat ulkonäön perusteella ja sen mukaan päätät, kuka on hyvä ja kuka ei?

Vierailija
17/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten suuria negatiivisia tunteita Pfeifferin kaltainen kaunotar herättää.

Yritähän nyt vielä

Vierailija
18/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että te miehet olette jäätävän kateellisia kaikille itseänne komeammille jännämiehille ei tarkoita, että joka ikinen nainen käyttäisi koko elämänsä kadehtimiaan ventovieraiden ihmisten ulkonäköä. Miten Virossa minulta on pois jonkun kauniin ihmisen ulkonäkö? Ei se minuun siirtyisi vaikka tämä ihminen rumenisi nyt. Näillä mennään, mitä syntymästä on saatu.

Ei me niille miehille olla kateellisia, vaan nauretaan naisille, jotka menee mieluummin hakattaviksi ja salakuvattaviksi jotta saisivat "komean" miehen, kuin tyytyisivät tavallisen näköiseen joka ei lyö eikä salakuvaa.

Vierailija
19/19 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3087 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleiseltä kannalta, mutta vastaan omaltani. Ulkonäkö ei vaikuta lauluääneen millään tavalla. Huonot biisit ovat huonoja oli esittäjän lauluääni tai ulkonäkö mitä tahansa. Rihannasta tykkään, samoin Jenni Vartiaisesta ja Britney Spearsistakin, koska heillä on heille sopivia biisejä. Yleensä kuulen laulut radiosta ja huomaan, että tämähän on hyvä vaikkei esiintyjästä minulla ole mitään tietoa. Etsitkö sinä ensin laulajat ulkonäön perusteella ja sen mukaan päätät, kuka on hyvä ja kuka ei?

Ei, vaan levy-yhtiöihin tulee paljon tarjouksia hyviltä laulajilta. Yhtiö sitten valitsee, kuka saa levyttää ja kenen markkinointiin satsataan. Tällöin kahdesta yhtä hyvästä valitaan paremmannäköinen, kuten muussakin elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi