Miksi postinjakajat eivät tiputa posteja kunnolla ovesta sisään? postit jätetään postiluukkuun
Tuohan on ihan selkeä turvallisuusriski. Kuka tahansa voisi oven ulkopuolelta vetää postit itselleen!
Kommentit (13)
Mulla oli sama juttu lehdenjakajan kanssa. Lisäksi taittoi lehden niin, että kun sen sitten siitä luukusta irrotti, se oli niin kippurassa, että oli vaikea lukea. Selvästi oli uusi lehdenjakaja. Laitoin yhtenä iltana postiluukun yläpuolelle keltaisen post-it -lapun, jossa pyysin, että jakaja ei taittaisi sitä lehteä ylimääräistä kertaa, ja että hän työntäisi sen kunnolla sisäpuolelle. Tehosi heti, sen jälkeen ei ole ollut ongelmaa. Kokeile samaa!
Kiire. Jokaista kirjettä ei ehdi jäädä tarkistamaan. Näin jo vuosia sitten kun olin postinkantajana.
Vierailija kirjoitti:
Testaappa miten helppoa sen postin pudottaminen on. Meillä ainakin helkkarin vaikeaa, ekasta luukusta menee mut tokaan jää kiinni.
Oli vaikeaa tai ei, loppuun asti se on pudotettava. Kuten ap sanoi, turvallisuusriskihän se on, jos postin jättää näkyville. Paitsi että kuka tahansa voi sen napata, se myös viestittää mahdollisille voroille, että asunnossa ei olla kotona.
On postinjakelijan ammattitaitoa jakaa posti oikeisiin osoitteisiin ja kunnolla postiluukun sisäpuolelle.
Minä taas arvostan niitä postinjakajia, jotka tuikkaavat aamupostin luukun väliin, eivätkö romisuta nippua lattialle saakka. En tykkää herätä meteliin, luukkuun tuikkaus taas ei kuulu juuri mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaappa miten helppoa sen postin pudottaminen on. Meillä ainakin helkkarin vaikeaa, ekasta luukusta menee mut tokaan jää kiinni.
Oli vaikeaa tai ei, loppuun asti se on pudotettava. Kuten ap sanoi, turvallisuusriskihän se on, jos postin jättää näkyville. Paitsi että kuka tahansa voi sen napata, se myös viestittää mahdollisille voroille, että asunnossa ei olla kotona.
On postinjakelijan ammattitaitoa jakaa posti oikeisiin osoitteisiin ja kunnolla postiluukun sisäpuolelle.
Jos sun luukkus on viallinen tai muuten outo, ei oo postinjakajan vika. Testaa nyt.
Toisaalta voit tehdä valituksen postiin, jos kaikki on kunnossa.
Täällä valittaminen on turhaa.
Minulle on tullut soitto poliisilta , että erään kotietsinnän yhteydessä olivat löytäneet postiani (pankin kirjeitä). Eivät sen enempää tarkentaneet missä tai kuka, mutta olen varma ,että alakerran narkkarit ovat vieneet postiani nimenomaan, kun sitä oli useasti jätetty vaan luukun väliin. Onneksi eivät saaneet mitään salaisempaa tietoa käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas arvostan niitä postinjakajia, jotka tuikkaavat aamupostin luukun väliin, eivätkö romisuta nippua lattialle saakka. En tykkää herätä meteliin, luukkuun tuikkaus taas ei kuulu juuri mihinkään.
Mitä jos laittaisit sinne luukkuun pehmustetarran niin ei kolisisi?
Olen ollut äitini kukkien kastelija muutaman kerran hänen ollessaan pitkään matkoilla ja ärsyttää suunnattomasti luukun väliin jätetty posti. Pieni kerrostalo hiljaisella alueella ja päivisin ovi rappuun auki.Jos joku tarkkailee ja huomaa ettei postiin ole moneen päivään koskettu, on aika selvä merkki ettei kukaan ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun luukkus on viallinen tai muuten outo, ei oo postinjakajan vika. Testaa nyt.
Toisaalta voit tehdä valituksen postiin, jos kaikki on kunnossa.
Täällä valittaminen on turhaa.
En ole ap, enkä ole valittanut täällä. Luukussani ei ole mitään vikaa.
Kiire leikkaamaan ruohoa, kolaamaan lumia, hoitamaam vanhuksia tai mitä postin työntekijät nykyisin tekevätkään.
Mä taas sinkkunaisena arvostan suuresti kun postinkantaja tuikkaa rullalla olevan lehden mun rectum-luukusta sisään.
Kiire leikkaamaan ruohoa, kolaamaan lumia, hoitamaan vanhuksia tai mitä postin työntekijät nykyisin tekevätkään.