Vierailija

Miksi mun varpaat on tosi herkästi tummanpunaiset? Etenkin jos seison vain paikoillaan. Ei verikierrä hyvin vai mikä?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

No ei mulla ainakaan ole. Tosin eikö punaisuus kerro hyvästä veren kierrosta, mutta ei kai nyt normaalisti seisoessa pitäisi varpaiden tummanpunaiseksi muuttua. Kuulostaa aika epäilyttävältä, minä kävisin kyllä lääkärissä.

Vierailija

On tai oikeastaan violetit. Mun teinitytöllä on myös ja hänelle lääkäri sanoi, että kyse on samasta asiasta kuin valkosormisuudessa. Mulla on myös sitä. Eli siis veri ei kierrä kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tai oikeastaan violetit. Mun teinitytöllä on myös ja hänelle lääkäri sanoi, että kyse on samasta asiasta kuin valkosormisuudessa. Mulla on myös sitä. Eli siis veri ei kierrä kunnolla.

Mullakin on etenkin suihkun jälkeen melko violetit.

Sanoiko lääkäri mitään, että auttaako tähän mikään? Esim. liikunta? Liikun todella vähän, niin olen miettinyt voisiko se olla syynä.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mullakin on etenkin suihkun jälkeen melko violetit.

Sanoiko lääkäri mitään, että auttaako tähän mikään? Esim. liikunta? Liikun todella vähän, niin olen miettinyt voisiko se olla syynä.

ap.

Luulisin että on perinnöllistä jos aina ollut noin. Ainahan voit kokeilla, ei liikunta sinulle varmaan mitään pahaakaan tee :)

Vierailija

Ei sanonut lääkäri muuta kuin että on vaaratonta. Mutta liikuntahan on aina hyväksi verenkierrolle. Ei mekään mitään himoliikkujia tytön kanssa olla. Tytön varpaisiin kiinnitettiin huomiota aina juuri silloin kun hän tuli suihkusta, koska ne olivat ihan tumman violetit, mutta sitten huomasin, että niinhän ne on minullakin. Samoin, jos istun kauan paikallaan, niin silloin väri muuttuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut lääkäri muuta kuin että on vaaratonta. Mutta liikuntahan on aina hyväksi verenkierrolle. Ei mekään mitään himoliikkujia tytön kanssa olla. Tytön varpaisiin kiinnitettiin huomiota aina juuri silloin kun hän tuli suihkusta, koska ne olivat ihan tumman violetit, mutta sitten huomasin, että niinhän ne on minullakin. Samoin, jos istun kauan paikallaan, niin silloin väri muuttuu.

Ihan just näin minullakin, että istuessa myös.

Ehkä sitten huokaisen helpotuksesta ja maltan odottaa, jos tulee lääkärille joskus asiaa muun syyn takia ja sitten vasta kysyn tästäkin.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan just näin minullakin, että istuessa myös.

Ehkä sitten huokaisen helpotuksesta ja maltan odottaa, jos tulee lääkärille joskus asiaa muun syyn takia ja sitten vasta kysyn tästäkin.

ap.

Jep, luultavasti juuri samasta on kyse kuin mulla ja mun tytöllä. Tytölläkin oli ollut tuota kauan ennen kuin muun asian yhteydessä  kysyi siitä lääkäriltä.

gu

Laskimoitten lä'pät vähän löysällä. Läpät on käytännössä vastaventiilit eli estävät veren kiertämisen väärään suuntaan. 

Vierailija

gu kirjoitti:
Laskimoitten lä'pät vähän löysällä. Läpät on käytännössä vastaventiilit eli estävät veren kiertämisen väärään suuntaan. 

Onko se paha vai lähinnä vain ominaisuus?

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
gu kirjoitti:

Onko se paha vai lähinnä vain ominaisuus?

ap.

Ei kai siitä mitään suurempaa haittaa ole jos ei ole mitään oireita, esim. että jalat turpoaisi tai seisominen tuntuisi pahalta. Kannattaa varautua siihen että suonikohjuja tulee iän myötä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.