Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä sillä loppujen lopuksi mitä muut sinusta ajattelevat

Vierailija
15.03.2017 |

ja juoruavat. Itseppä tiedät miten asiat on ja mitä olet tehnyt ja ollut tekemättä. Tämä on minun mottoni. Nauran sisäisesti tyhmille ihmisille.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ajatuksille ei voi mitään, mutta miten itse suhtaudut niihin merkitsee paljonkin. Otatko olankohauksella ja mietit no, tuolle en voi mitään vai alatko säntäämään joka mielipiteen perässä?

Vierailija
22/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurajille sanon, että naura vaan, naura niin, että ikenetkin näkyy. Ja minä katson sinua oikein tarkkaan. Katson siksi, että tiedän, kenen kanssa olen tekemisissä. Sinuna minäkin katsoisin minua, ja oikein tarkkaan. Ja sitä, kenen kanssa olisi kannattanut olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuluttaa energiaa miettimällä mitä muut sinusta ajattelee. Ei ne muut kuitenkaan ehdi sinua ajatella kun ovat liian kiireisiä miettiessään mitä muut heistä ajattelee. ;)

Vierailija
24/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24! Hyvin ajateltu :).

Vierailija
25/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minua loukkaa ilkeät kommentit niin elämässä kuin netissäkin. Elämässä on kuitenkin se, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, tämä on faktaa. Ja myös sitä, kun naurat jollekin, sulle nauretaan kymmenen kertaa takaisin. Kaikilla asioilla on merkitys.

Vierailija
26/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kiinnosta vähääkään mitä muut ihmiset minusta ajattelevat. Itse en myöskään kiinnistä muihin ihmisiin oikeastaan mitään huomiota. Mitä minulle kuuluu, mitä muut ihmiset minusta ajattelevat, sehän on puhtaasti heidän "ongelmansa". Minua ei myöskään kiinnosta mitä muut ihmiset tekevät, ajattelevat tai sanovat, siis noin yleisellä tasolla. Tietysti minua kiinnostaa läheisteni ajatukset ja tunteet, mutta esim. naapureiden mielipiteet minusta ovat yhdentekeviä. Autan mielelläni ihmisiä ja olen ystävällinen, joten ei ole kyse siitä, että olisin empatiakyvytön tms., minua ei vain kiinnosta onko naapurin tytär reputtanut yo-kokeessa tai sukulaisteini raskaana, työkaverin puoliso saanut sakot tms. Se on heidän elämäänsä, eikä kuulu minulle. Inhoan juoruamista, uteliaisuutta, kateutta, ilkeyttä, pahansuopuutta yms. Joten etupäässä on parempi pysytellä ihmisistä vähän etäällä, koska nuohan ovat monelle elämän pääsisältö.

Vierailija
27/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei kiinnosta vähääkään mitä muut ihmiset minusta ajattelevat. Itse en myöskään kiinnistä muihin ihmisiin oikeastaan mitään huomiota. Mitä minulle kuuluu, mitä muut ihmiset minusta ajattelevat, sehän on puhtaasti heidän "ongelmansa". Minua ei myöskään kiinnosta mitä muut ihmiset tekevät, ajattelevat tai sanovat, siis noin yleisellä tasolla. Tietysti minua kiinnostaa läheisteni ajatukset ja tunteet, mutta esim. naapureiden mielipiteet minusta ovat yhdentekeviä. Autan mielelläni ihmisiä ja olen ystävällinen, joten ei ole kyse siitä, että olisin empatiakyvytön tms., minua ei vain kiinnosta onko naapurin tytär reputtanut yo-kokeessa tai sukulaisteini raskaana, työkaverin puoliso saanut sakot tms. Se on heidän elämäänsä, eikä kuulu minulle. Inhoan juoruamista, uteliaisuutta, kateutta, ilkeyttä, pahansuopuutta yms. Joten etupäässä on parempi pysytellä ihmisistä vähän etäällä, koska nuohan ovat monelle elämän pääsisältö.

Ensin kirjoitat "Minua ei myöskään kiinnosta mitä muut ihmiset tekevät, ajattelevat tai sanovat, siis noin yleisellä tasolla" ja sitten "Inhoan juoruamista, uteliaisuutta, kateutta, ilkeyttä, pahansuopuutta yms. Joten etupäässä on parempi pysytellä ihmisistä vähän etäällä, koska nuohan ovat monelle elämän pääsisältö." Kumpaa mieltä nyt oletkaan?

Vierailija
28/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä naureskella. Tyhjääkin saa nauraa, mikäs siinä. Tyhmäksi sinun kannaltasi asian juurikin tekee se, että naurat jotain, mitä ei ole olemassa.

Vierailija
29/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kun kolikolla on aina kaksi puolta, voi esim. nettikiusaamisessa olla hyviäkin puolia. Vastaan sairaat, ilkeät, mielenterveysongelmaiset ym., netistä löytyy vaikutusvaltaisia, älykkäitä ja rahakkaita ihmisiä. Koko ilmiö kiinnostaa ihmisiä, niitä hyviäkin. Kun aikansa nauretaan, pöly laskeutuu ja todellinen pinta tulee esiin.

T. Luovan alan freelanceri, joka mielellään tekee yhteistyötä ja hieroo kauppaa osaamisestaan potentiaalisten sijoittajien kanssa.

Vierailija
30/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n teksti on aika hyvä pikkukylissä, missä juorut lähtee helposti liikkeelle. Suoraselkäisimmät ottavat itse selvää pitääkö asia paikkansa ja tarpeentullen korjaavat niitä. Muussatapauksessa jos tilanne ei elämää rajoita/vaikuta niin vakavasti ettei poliisia tarvi ilmottaa niin ap:n kommentti pitää paikkansa. Tiedän tapauksen, missä keskustelupalstan kautta pikkukylässä levitettiin tyhjänpäiväisyyksiä henkilöstä jonka kaikki tunsivat. Kyseinen palstailija pääsikin sitten poliisisedän juttusille.

Vierailija
31/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammakset peesaavat kaikessa muita, koska puuttuu rohkeus olla oma itsensä. Tietysti elämänsä voi viettää muita myötäillen, mutta hukkaan menee että tärähtää.

Montako lammaksta Suomessa mielestäsi on, jotka täyttävät kuvailusi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän