Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä sillä loppujen lopuksi mitä muut sinusta ajattelevat

Vierailija
15.03.2017 |

ja juoruavat. Itseppä tiedät miten asiat on ja mitä olet tehnyt ja ollut tekemättä. Tämä on minun mottoni. Nauran sisäisesti tyhmille ihmisille.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ihmiset inhoaisivat sinua, niin varmasti huomaisit sillä olevan merkitystä.

Vierailija
2/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten ajatukset sinusta määräävät koko elämäsi. Työnantajasi ajatukset määräävät onko sinulla töitä, puolisosi ajatukset onko sinulla puolisoa, jne.

Äärimmillään jos riittävän moni on sitä mieltä, että sinun on kuoltava, niin lähtee henkikin. Riittävä määrä ihmisiä tuon ajatuksen takana, niin kaikki säännöt perustuslakia ja ihmisoikeusjulistuksia myöten voidaan muuttaa sellaisiksi, että tappamisesi on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ihmiset inhoaisivat sinua, niin varmasti huomaisit sillä olevan merkitystä.

Mutta silloin olisi syytä katsoa peiliin. Onneksi noin ei ole kohdallani vaan suurin osa kanssaihmisistä on kivoja. Ap

Vierailija
4/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus, mutta se tuhottiin näsästelykommenteilla.

Vierailija
5/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin hieno tainnut ollakaan, kun noin vähällä tuhoutui.

Vierailija
6/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja juoruavat. Itseppä tiedät miten asiat on ja mitä olet tehnyt ja ollut tekemättä. Tämä on minun mottoni. Nauran sisäisesti tyhmille ihmisille.

Itseluottamuksen ei siitä kärsi mutta työni puolesta sillä on merkitystä ja pitää yrittää pitää kulissit pystyssä.

T. Pienyrittäjä

Vierailija
7/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan, karavaani kulkee ja koirat räksyttää. siinä vaiheessa kun poliisi kiinnostuu,on aika arvioida tilanne uudestaan

Vierailija
8/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei olekaan, karavaani kulkee ja koirat räksyttää. siinä vaiheessa kun poliisi kiinnostuu,on aika arvioida tilanne uudestaan

En ole tehnyt mitään laitonta joten ei koske minua. Ap

Vierailija
9/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin olisi syytä katsoa peiliin. Onneksi noin ei ole kohdallani vaan suurin osa kanssaihmisistä on kivoja. Ap

Mitä se peiliin katsominen auttaisi, jos syy inhoon olisi esimerkiksi jokin synnynnäinen poikkeama, johon et itse ole syyllinen?

Huomaan, ettet ole ajatellut asiaa kovinkaan syvällisesti.

Vierailija
10/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta ap.

Minun ainutlaatuinen elämäni on minun ikiomani. Siihen vaikuttaa asiat, mitkä annan siihen vaikuttaa. Turhien en anna.

YKSIKÄÄN ihminen omine elämineen ei vaikuta omaani jos en halua. 

Eläkööt omansa miten haluaa, minä elän omani. Hyvillä mielin =))

Vierailija
12/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se peiliin katsominen auttaisi, jos syy inhoon olisi esimerkiksi jokin synnynnäinen poikkeama, johon et itse ole syyllinen?

Huomaan, ettet ole ajatellut asiaa kovinkaan syvällisesti.

Ehkä luulet, että inhoavat, koska inhoat itseäsi? En usko että ketään inhotaan vamman vuoksi. Eiköhän inho toista kohtaan johdu huonosta käyttäytymisestä. On vammaisia, joiden sydän on puhdasta kultaa, kiten heitä voisi inhota? Ap

Vierailija
13/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen näsästelyä on todeta, että asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin ap ehkä ajatteli. Totta kai on tärkeää olla sen verran selkärankaa, ettei välitä jokaisesta nillittäjästä, mutta ei taida olla todellisuutta ajatella, ettei muiden mielipiteillä ole yhtään mitään merkitystä.

Vai oletko valmis myös sanomaan, ettei positiivisillakaan mielipiteillä ole merkitystä?

Vierailija
14/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei loukkaa mikään mitä muut sanovat, mutta välillä kaipaan hieman draamaa tai muuten vain jännitystä elämään niin saatan käydä keskustelemassa näiden lörpöttelijöiden kanssa ja hieman muistuttelen kenestä he puhuvat 😈 elämäni on ehkä hieman tylsää mutta kyllä siitä hupia saa kun toinen juoruilee selän takana ja sitten kun itse menee paikanpäälle hieman juttelemaan niin nää tilanteet on kyllä unohtumattomia 😂

Vierailija
15/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen näsästelyä on todeta, että asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin ap ehkä ajatteli. Totta kai on tärkeää olla sen verran selkärankaa, ettei välitä jokaisesta nillittäjästä, mutta ei taida olla todellisuutta ajatella, ettei muiden mielipiteillä ole yhtään mitään merkitystä.

Vai oletko valmis myös sanomaan, ettei positiivisillakaan mielipiteillä ole merkitystä?

Kollektiivinen ylemmyyden tunto ja narsistinen kusipäisyys pitäisi eliminoida. Kusipäiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä, kun taas solidaaristen ihmisten mielipiteillä on merkitys. Kollektiivinen, arvohierarkiaan perustuvava kusipäivyys häviää hyvinkin nopeasti lyijyllä.

Vierailija
16/31 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammakset peesaavat kaikessa muita, koska puuttuu rohkeus olla oma itsensä. Tietysti elämänsä voi viettää muita myötäillen, mutta hukkaan menee että tärähtää.

17/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vaikuttaa vähän samalta kuin se, että ihminen jolla on tarpeeksi rahaa, sanoo ettei rahalla ole väliä (mutta huomaisi toisin, jos olisi köyhä), tai ihminen joka on kelvollisen näköinen, sanoo ettei ulkonäöllä ole väliä (mutta huomaisi toisin, jos olisi ruma).

Esimerkin ihmisten kannattaisi mieluummin sanoa, että rahasta tai ulkonäöstä ei kannata välittää liikaa. Ap varmaan tarkoitit, ettei muiden mielipiteistä kannata välittää liikaa tms. Mutta sitä voisi tarkentaa, että mikä on liikaa.

18/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille loppupeleissä voikaan mitään mitä muut sinusta ajattelevat. Turha lähteä itsessään mitään muuttamaan ollakseen harmaata massaa. Olla oma itsensä jonka kanssa (viihdyt itse) pitäisi riittää, tai jos ei riitä muille niin se on voi voi.

Vierailija
19/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas joillain tekee vaikeaa... :D hyvä teksti, ap

Vierailija
20/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on köyhää, kun oma mottokin pitää lainata Feynmanin ekalta vaimolta:

https://en.wikipedia.org/wiki/What_Do_You_Care_What_Other_People_Think%…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän