Sokeritonta herkkua kaupasta?
Onko sellaista olemassakaan? Jotain raikasta ja herkullista, missä ei ole sokeria.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjoja ja kermavaahtoa. Uuniomenaa, onnistuu ilman lisäsokeria. Hedelmät yleensäkkin, luonnon omaa karkkia mutta niissä on sitä hedelmäsokeria tietysti. Taatelit on supermakeita.
Kermavaahdossa on sokeria.
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista olemassakaan? Jotain raikasta ja herkullista, missä ei ole sokeria.
Mustikoita, mansikoita ja rahkaa. Ei ole sokeria ja täytyää vatsaa.
Kuivatut omenalastut ja muut kuivatut hedelmät.
Lakerolilla on ainakin niitä pieniä karkkipusseja, joissa ei sokeria.
Musta ne colakarkit esim. hyviä. Ainahan on hedelmät.
Itse tehden amerikkalainen juustokakku, herkkua ja täyteläistä, todella rasvainen mutta tosi vähän sokeria! Resepti valion sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuivatut omenalastut ja muut kuivatut hedelmät.
Täynnä sokeria :)
Yksikään ei ol vielä vastannut ap:n kysymykseen. Hedelmissä on sokeria, joten miksi jankkaatte siitä?
Lähtisin etsimään jotain aspartaami/steviamoskaa, ne on sokerittomia ja makeita. Ehkä jos kyseessä olisi sorbetti, niin voisi olla raikaskin. Sitä en tiedä, löytyykö sellaista.
Marjoja ja hedelmiä. Pakastemansikoita, -vadelmia, mustikoita, omena, ananas, persikka, yms. Tee sekasalaatti em. aineksista. Itse syön lähes joka perjantai - herkkupäivänä - marja/hedelmäsalaattia. Sekoitan reilusti pakastemarjoja ja tuoreita hedelmiä.
Syön marja-hedelmäsalaatiin lisänä kermavaahto-mascarbone -seosta, johon olen kyllä lisännyt jonkun verran sokeria. Varmaan jokin makeutusainekin kävisi, esim. hedelmäsokeri. Raikas, kylmä herkku kyseessä - okei, sisältää VÄHÄN sokeria...
Jos totaalisokerikielto: jääkaappikylmät hedelmät ja marjat. Nimenomaan viileinä syötävä omena, persikka, mandariini, appelsiini, jne. on hyvää!
On aika vaikea löytää sokeritonta tuotetta, koska esim. marjat ja hedelmät sisältävät luontaisesti jonkin verran sokeria/hedelmäsokeria. Marjat ovat kyllä hyviä: pensasmustikat, vadelmat, lakka, mansikka. Mutta tällä hetkellä on syötävä pakastemarjoja. Niitä suosittelen. Puoliksi sulaneina ovat ainakin kylmiä ja raikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ei ol vielä vastannut ap:n kysymykseen. Hedelmissä on sokeria, joten miksi jankkaatte siitä?
Lähtisin etsimään jotain aspartaami/steviamoskaa, ne on sokerittomia ja makeita. Ehkä jos kyseessä olisi sorbetti, niin voisi olla raikaskin. Sitä en tiedä, löytyykö sellaista.
Kyllä kermavaahto+marjat on suht sokeriton. Marjoissa ei paljon sokeria ole. Hedelmät tosiaan on oikeita sokeripommeja.
Vierailija kirjoitti:
Marjoja ja hedelmiä. Pakastemansikoita, -vadelmia, mustikoita, omena, ananas, persikka, yms. Tee sekasalaatti em. aineksista. Itse syön lähes joka perjantai - herkkupäivänä - marja/hedelmäsalaattia. Sekoitan reilusti pakastemarjoja ja tuoreita hedelmiä.
Syön marja-hedelmäsalaatiin lisänä kermavaahto-mascarbone -seosta, johon olen kyllä lisännyt jonkun verran sokeria. Varmaan jokin makeutusainekin kävisi, esim. hedelmäsokeri. Raikas, kylmä herkku kyseessä - okei, sisältää VÄHÄN sokeria...
Jos totaalisokerikielto: jääkaappikylmät hedelmät ja marjat. Nimenomaan viileinä syötävä omena, persikka, mandariini, appelsiini, jne. on hyvää!
Varsinainen urpo! Jos totaalikielto, niin ehdotat hedelmiä!
Kyseessä on hedelmäsokeri, joka on eri asia kuin valkoinen sokeri, jota yleensä jalostetaan sokerijuurikkaasta.
Maapähkinävoi, apua, on liian hyvää!