Veitola & Forsberg yökylässä Live-seuranta
Kommentit (136)
Maria vaikutti jotenkin karmealta, kun kysyi enolta "Mitä sulle kuuluu?" Vaikutti hyvin epäaidolta.
Sara kommunikoi vahvasti huumorin kautta, mikä tuskin on uutinen kenellekään. Vakavampina hetkinä tulee jopa sellainen pallo hukassa -vaikutelma vähäksi aikaa. Toisaalta hän ei ollenkaan välttele vakavia hetkiä, kuten jotkut humoristit.
Minulle jäi myönteinen vaikutelma ohjelman perusteella.
Ihana tuo Saara. Julkisuuskuvansa perusteella pidin ärsyttävänä tyyppinä. Mut toihan on tosi rento ja maanläheinen ja mukava. Ei ees vaikuta tiedostavan miten älyttömän lahjakas on. Ja kaunis. Sisältä ja ulkoa. Jotenkin kuitenkin huomaa, että kiusaaminen jättänyt jälkensä, joka näkyy jotenki surumielisyytenä, joka on piilotettu roolin vetämiseen. Toivon parasta hänelle ja kaikkea hyvää. Toivottavasti pysyy jalat maassa eikä julkisuus ala ahdistaa. Sellaisestakin on kohtalokkaita seurauksia nähty julkisuudessa..Kun paparazzit ja yleisö on ahdistanu jonkun tähden nurkkaan. Miks mulle tulee Saarasta mieleen Amy Winehouse tyyppinä ja sen oloinen?
Oli kyllä yllätys tuo Saaran asunto. Tuiki tavallisen näköinen eikä mikään luxus lukaali. Jotenki sitä kuvitteli että asuu jossain hulppeassa paikassa. No sen eno kyl asu mahtavan näköisessä talossa.
Vaikutti kyllä hyvin vaatimattomalta ja jalat maassa olevalta. Toivottavasti sellaisena pysyykin.
Saaralla on kyllä nätit kasvon piirteet ja puhuu todella hyvin englantia. Lahjakkaalta vaikuttaa vaikken kovin olekaan hänen asioitaan seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Marian tyyli on tässä ihan kamala. Pikkupoika lippis päässä, ikään kuin joku Tintti.
Tää. Tuo tukka on hirveä.
Minun mielestä hieman jopa surullinen jakso. Saara vaikutti kyllä mukavalta, kauniilta, lahjakkaalta ja rauhalliselta tyypiltä, mutta epävarmuus ja yksinäisyys paistoi jaksosta. Tuntui, että hän sai itsevarmuutensa siitä, että sai näyttää kiusaajilleen ja muille, että mitä hän onkaan saanut aikaan maailmalla. Ja hänen ulkonäkö ja lahjakkuus ja osaaminen ja saavutukset toivat hänelle itsevarmuuden. Onnellisuus puuttui hänestä. Rankkoja hänen kiusaamistarinansa, varmasti on jäljet jättänyt.
Minusta Sara vaikutti ohjelman perusteella aidolta ja mukavalta, ehdottomasti sain hänestä paremman kuvan kuin mistään ohjelmasta, videosta tai somesta. Olen ajatellut hänen olevan ärsyttävä ja ylimielinen Suomessa esitettyjen ohjelmien perusteella, mutta hei, niissä hänestä on nähty vain show-puoli.
Minusta oli mukava nähdä Saran vakavampi puoli, Veitolan ohjelma aina tekee tehtävänsä, kaikki on niin aitoa ja ihmisläheistä. Enkä ymmärrä ihmisten vihakommentteja Saran hollywood-urasta, veikkaanpa että kuka tahansa lähtisi luomaan uraa suureen maailmaan jos tulisi tilaisuus. Eihän se Saran vika ole, että suosio vaan tapahtui. Eikä hän nyt niin onnelliselta vaikuttanut, ei ainakaan turhamaiselta tai ylpeältä.
Minusta Saara ei vaikuttanut sen epävarmemmalta kuin useat muutkaan ihmiset. Epvarmuus on ihan luonnollinen piirre. Se ei ainakaan minulle pompannut silmille.
Vierailija kirjoitti:
Maria vaikutti jotenkin karmealta, kun kysyi enolta "Mitä sulle kuuluu?" Vaikutti hyvin epäaidolta.
saara oli vaan oma itsensä mutta tuo Veitola on niin kylmä ja etäännyttävä selkäsi aistii ettei se ole koskaan edes kiinnostunut noista ihmisistä
tulisi paha olo varmaan olla lähelläkin, onko hän kateellinen käyk terapiassa onko ongelmia oman naiseutensa kanssa, kenties alkoholisti ja vai ajattelee että pääsis jo juomaan`?
"hei mä tulin kylään, tosi kiva tavata,...(vaikak oikeesti mä en halua tullakaan - no miksi sitten tulit?=)
HYI! oksettaa
Kertoo kyllä fiksuudesta ja syvällisestä ihmisestä, joka pystyy suhtautumaan noin suureen julkisuuteen noin rauhallisesti! Ja olemaan silti noin "tavallinen" vaikka on tunnettu ja tuollainen tähti. Miettikäähän joitain Miss Helsinki kisan bimboja, jotka on niin suurta staraa ja "jotain" kun voittavat jotku hikiset helsinki kisat. Hyvä Saara! :)
se veitola ei edes reagoinut Forsbergin silikonivitsiin, ei mitään reaktiota. reagoiko se mihinkään ellei saa puoli pulloa valkoviiniä?
ja kauhee tyyli ja kauheet hiukset
Mun mielestä ois hienoa jos Saara menestyis, se vois saada jonku roolin suositusta jenkkikomediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian tyyli on tässä ihan kamala. Pikkupoika lippis päässä, ikään kuin joku Tintti.
Tää. Tuo tukka on hirveä.
Vaihtoiko Marian hiukset väriä tuon kahden päivän aikana?
Tullessa oli porkkananpunaiset, seuraavana päivänä tummaverikkö.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Saara ei vaikuttanut sen epävarmemmalta kuin useat muutkaan ihmiset. Epvarmuus on ihan luonnollinen piirre. Se ei ainakaan minulle pompannut silmille.
Näin mäkin ajattelen. Saara oli tässä avoin ja rohkeni tuoda tätä puolta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki Marian jaksot (myös edelliseltä kaudelta) ja tämä on kyllä ollut tähänastisista surullisin. Sara on kertonut, että hän on oikeasti arka, Youtubessa esiintyy "ihanneminänään" – ihmisenä, joka haluaisi olla. Huomaan eron hänen videoihinsa selvästi. Pienistä eleistä, ilmeistä, liikkeistä ja sanoista näkyy suuri epävarmuus.
Jep. Ja kuvaa itseään ylivalotuksella noihin videoihin jotta näyttäisi kauniimmalta.
Tavallisemman näköinen tuossa Veitolan ohjelmassa joka om ammattilaisen kuvaama eli todenmukaisempi.
Milloin tämä sarja on kuvattu? Onko Sara siis tekemässä uutta musiikkia nyt Jenkeissä? Sehän on ollut Suomessakin parissa ohjelmassa...
Mitä ihmettä, missä arpikommentti? :D
en käsitä teitä jotka haukutte ja mollaatte Saaraa. Vaikka hän olisi Hollyvoodissa 5 minuuttia , 5 viikkoa, 5 kuukautta, 5 vuotta tai 50 vuotta, hän on voittaja. hän lähti ja tekee mitä huvittaa. te olette selvästi kateellisia hänelle!!!! kateellisia kotiäitejä!!! Itse en ole mikään saara fani, mut on kiva kahtoo ja seurata mitä hän tekee.
Saara on ihana ja toivon kaikkea hyvää hänelle <3 <3