Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui MAREVAN - verenohennuslääke onkin ROTANMYRKYKKYÄ, vain lievenpänä

Vierailija
15.03.2017 |

Oli aamu tv ssä. Hurjaa - kuulin tästä vasta nyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin puoli vuotta ja kyllä haavat vuoti enemmän silloin.

Inhottavan kontrolloitava lääke oli ainakin minulle.

Vierailija
22/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marevanin kanssa kannattaa olla tarkka. Osalla on sellainen genetiikka, että puolikas annos vaikuttaa kuten täysi annos.  Tässä snipit http://emedicine.medscape.com/article/1733331-overview

Sen takiahan Marevaniin kuuluu veren hyytymisen seuranta verikokein, aluksi tiheämmin ja kun löytyy oikea annostus niin n. kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin puoli vuotta ja kyllä haavat vuoti enemmän silloin.

Inhottavan kontrolloitava lääke oli ainakin minulle.

Saman saat aikaan kalanmaksaöljyllä.

Vierailija
24/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tyypillistä länsimaista lääketiedettä, syötetään rotanmyrkkyä potilaille, eikä viitsitä selvittää mikä aiheuttaa veren hyytymisen. No se on infektioperäistä tietysti, kenties jopa biofilmejä verisuoniston seinämissä, joita bakteerit muodostavat. Se on samaa sitkeää tavaraa mitä muodostuu suussa, koska suussakin on paljon piileviä infektioita, jotka muodostavat limaa. Että sellaista, voisin luetella sivukaupalla lääketieteen hölmöyksiä tässä.

Vierailija
25/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tyypillistä länsimaista lääketiedettä, syötetään rotanmyrkkyä potilaille, eikä viitsitä selvittää mikä aiheuttaa veren hyytymisen. No se on infektioperäistä tietysti, kenties jopa biofilmejä verisuoniston seinämissä, joita bakteerit muodostavat. Se on samaa sitkeää tavaraa mitä muodostuu suussa, koska suussakin on paljon piileviä infektioita, jotka muodostavat limaa. Että sellaista, voisin luetella sivukaupalla lääketieteen hölmöyksiä tässä.

Pääasia on se, että lääketiedettä käytetään ihmisten hallintaan ja big pharma rikastuu. Olisi mielenkiintoista tietää voisiko kalanmaksaöljyllä hoitaa edes osaa marevanisoituja potilaita.

Vierailija
26/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan ollut kivaa, kun ei henki kulkenut ja toiseen kerrokseen portaita kiivetessä piti pysähtyä kaksi kertaa levähtämään. Ihan ilomielin marevania sellaisen jälkeen syön.

Mitä ihmeen ruokarajoituksia 18:lla on ollut? Minä olen syönyt marevania kohta 10 vuotta, eikä mulla ole mitään havaintoa ruokarajoituksista. En minä syö greippiä muutenkaan ( vai olisko se ollut joku muu lääke, joka ei greipin kanssa sopinut) ja tummanvihreitä kasviksia syön sen verran pieniä annoksia kerralla, että niiden syöminen ei ole aiheuttanut mitään vaikutusta INR:iin.

Eihän kukaan kiellä marevania käyttäviä kalanmaksaöljyä syömästä, eikä varsinkaan voi estää sitä. Eikä kukaan pakota marevania syömään. Siitä vaan kokeilemaan! Omapa on henkenne.

Vierailija
27/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosiaan ollut kivaa, kun ei henki kulkenut ja toiseen kerrokseen portaita kiivetessä piti pysähtyä kaksi kertaa levähtämään. Ihan ilomielin marevania sellaisen jälkeen syön.

Mitä ihmeen ruokarajoituksia 18:lla on ollut? Minä olen syönyt marevania kohta 10 vuotta, eikä mulla ole mitään havaintoa ruokarajoituksista. En minä syö greippiä muutenkaan ( vai olisko se ollut joku muu lääke, joka ei greipin kanssa sopinut) ja tummanvihreitä kasviksia syön sen verran pieniä annoksia kerralla, että niiden syöminen ei ole aiheuttanut mitään vaikutusta INR:iin.

Eihän kukaan kiellä marevania käyttäviä kalanmaksaöljyä syömästä, eikä varsinkaan voi estää sitä. Eikä kukaan pakota marevania syömään. Siitä vaan kokeilemaan! Omapa on henkenne.

Katso ruoka-ainerajoitukset esim. tästä: http://www.terve.fi/muut-potilasohjeet/verenohennuslaakitys-potilasohje

Eikä minulla ole ollut rajoituksia, koska kardiologi suositteli heti tätä uutta nimenomaan sen helppouden vuoksi.

Vierailija
28/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso ruoka-ainerajoitukset esim. tästä: http://www.terve.fi/muut-potilasohjeet/verenohennuslaakitys-potilasohje

Eikä minulla ole ollut rajoituksia, koska kardiologi suositteli heti tätä uutta nimenomaan sen helppouden vuoksi.

Nuo ruokarajoitukset ovat kyllä niin kohtuulliset, että tuskin ne vaikuttavat muiden kuin fanaattisimpien kasvissyöjien ruokavalioon. Harva meistä syö PÄIVITTÄIN esimerkiksi 4 lautasellista hernekeittoa, yli puoli litraa mustaherukkaa, monta kiiviä tai avocadoa, paljon pinaattia tai ruusukaalia. Olennaisempaa on välttää kovin suuria muutoksia, eli ei mätetä yhtenä päivänä koko padallista kaalikeittoa vaan jaetaan se useammalle päivälle.

Vierailija
29/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

liki kaikki lääkeet tappavat suurissa määrin. Esim Panadol tekee maksanekroosin. 

Eikä tarvitse olla suurissa määrinkään. Lääkkeet ovat yksi yleisimmistä kuolinsyistä länsimaissa ja ihan ohjeen mukaan otettuna. Oikein annosteltuun särkylääkkeeseenkin voi kuolla tuosta vain. Ihan helpolla en kyllä lääkkeisiin tartu! Lääkebisnes on täysin riistäytynyt käsistä viimeisten vuosikymmenten aikana, siitä on tullut laillistettua huumekauppaa.

Vierailija
30/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Zyklon B kehitettiin alunperin kasvinsuojeluaineeksi mutta sillä tapettiin myös juutalaisia. No, tuholaismyrkky.

Vierailija
31/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia!

Ainoastaan homeopaattisilla tuotteilla ei ole sivuvaikutuksia, kun niissä ei ole mitään vaikuttavaa ainettakaan.

Vierailija
32/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki lääkkeet ovat vaarallisia, ne tappavat lopulta kaikki ihmiset, vaikka lääkkeitä ei edes käyttäisi. Jokainen kuolee!

Vierailija
33/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kun tällaisia uutisoidaan, joku lopettaa sen Marevanin-käytön ja saa päähänsä tukoksen. Siitä tulee kansankielellä aivohalvaus, pahimmillaan kuolema. Nykyään monilla käytetään uusia verenohennuslääkkeitä. Isä jätti aikoinaan Marevanin ominpäiten ja sai halvauksen, jiutuis sänkyynhoidettavaksi ja vähän ajan päästä kuoli. Että ei noita lääkkeitä kannata ominpäiten rukata.

Vierailija
34/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sitten elättää rottia kropassasi?

Vierailija
35/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on se, että lääketiedettä käytetään ihmisten hallintaan ja big pharma rikastuu. Olisi mielenkiintoista tietää voisiko kalanmaksaöljyllä hoitaa edes osaa marevanisoituja potilaita.

Että mitä että. :D Kyllähän nyt vaikka eteisvärinäpotilaalla on ihan päivän selvää, mikä tulppia aiheuttaa, eikä siinä mikään kalanmaksaöljy vaikuta. Marevan nyt on niin halpa lääke muutenkin, että sen ansiosta ei lääketehtaiden pomot urheiluautoja ostele.

Vierailija
36/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini on hyttysmyrkky ja kielletty mm. luomuviljelyssä. Joo, ei, myöskään tupakoida ei siis saa luomuviljelmillä. Kofeiini on myös ihan toimiva myrkky sekin. Marevan ei ole rotanmyrkky, vaan verenohennuslääke. Sitä kun syötetään rotalle paljon, veri ohenee niin paljon, että se elukka pötkähtää sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä