Te jotka harrastatte miehenne kanssa muutakin kuin seksiä, mitä harrastatte?
Mies koko ajan pyytää että tehtäis jotain yhdessä, mutta en mä halua. Mieluummin meen likkakavereiden kanssa vaikka salille tai kävelylle.
Kommentit (35)
Me pelataan nettipelejä kahdestaan
Aika vähän yhteistä harrastamista varsinaisesti, vaikka vietetäänkin aika paljon aikaa yhdessä. Siis käydään kävelemässä, kahvilla tai autoajelulla jossain kiinnostavassa paikassa, mutta varsinaisia yhteisiä harrastuksia esim. viikottain ei ole.
Jumpataan kotona. Käydään lenkillä, hiihtämässä.
Kuskataan lapsia.
Arkkitehtuurin silmäilyä eli talojen kattomista. Ja googlella reissaamista ympäri maailman.
Ennen lapsia lenkkeiltiin ja käytiin muutamassa juoksutapahtumassakin.
Nykyään ei ehditä harrastaa mitään, mutta ollaan edelleen kiinnostuneita kaikesta samasta: samoista kirjoista ja leffoista, tykätään rämpytellä soittimia perhearjen keskellä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia lenkkeiltiin ja käytiin muutamassa juoksutapahtumassakin.
Nykyään ei ehditä harrastaa mitään, mutta ollaan edelleen kiinnostuneita kaikesta samasta: samoista kirjoista ja leffoista, tykätään rämpytellä soittimia perhearjen keskellä jne.
Niin ja toki myös geokätköillään, ulkoillaan, kiipeillään, käydään uimassa jne. mutten laske niitä meidän harrastuksiksi, kun lapset aina mukana.
Kalastetaan, marjastetaan, sienestetään, retkeillään. Nämä melko kesäisiä harrastuksia. Talvella enimmäkseen lenkkeillään, hiihdetään, käydään uimassa.
Vaihdetaan vaatteita ja sukupuolia, ja pilkkaamme toistemme tapoja.
Yhdistäviä juttuja: Elokuvat, kirjat, futis, juoksu, videopelit. Kaikkea ei aina ehdi, mutta kausittain kaikenlaista. Futiksen arvokisat katsotaan yhdessä (tänä kesänä mennään Hollantiin koko perheen voimin), tiettyjä elokuvia odotetaan ja toki myös katsotaan yhdessä. Sama koskee kirjoja, esimerkiksi A Song of Ice and Firet ollaan luettu yhtä aikaa (2011 piti ostaa molemmille oma Dance with Dragons vaikka asuttiin yhdessä kun kumpikaan ei jaksanut odottaa, että toinen lukee ensin :D). Videopelejä pelataan myös yhdessä, vaikka yhdessä juoksun se on ehkä perheellistymisen myötä eniten kärsinyt harrastus.
Toki molemmilla on myös omia juttuja, joille toinen lähinnä kohteliaasti nyökyttelee.
Seksi on kivaa ja tärkeää, mutta luulen, että meillä parisuhde pysyisi pystyssä, vaikka lakattaisi kiinnostamasta toisiamme seksimielessä. Mulle on tärkempää kumppanuus ja toisen ymmärtäminen ja tästä ollaan oltu kuluneet vuodet samaa mieltä. En haluaisi enkä pystyisi parisuhteeseen, jossa toisen jutut eivät kiinnosta ja "miehet on marsista ja naiset venuksesta". Mitä järkeä siinä enää on, jos parisuhteen funktio on tarjoilla vakituinen panopuu eikä juuri muuta?
Katsotaan leffoja. Käydään museoissa. (Hankittiin museokortit tätä varten). Käydään luennoilla kirjastossa tms.
Oikeestiko joku vaan sekstaa oman puolisonsa kanssa?
Ulkoliikuntaa, matkailua, oopperaa. Joskus nämä voi yhdistää: lennetään Wieniin, juostaan aamulla lenkki puistossa, illalla Valtionoopperaan.
Käydään salilla yhdessä. Kotona katsotaan leffoja. Ja matkustamme niin paljon, että kai senkin voi katsoa harrastukseksi.
Nämä ovat niitä, joita tehdään aina kaksin.
Matkustellaan, pelataan golfia, katsotaan leffoja, käydään lenkillä, luetaan yhdessä - tosin eri kirjaa 😉.
Metsästystä ja kalastusta tulee harrasteltua.
Tehdään ruokaa/leivotaan yhdessä ja etsitään yhdessä uusia reseptejä tai käydään ravintolassa syömässä. Punaviinit ja oluet kiinnostaa molempia ja näitä myös yhdessä juodaan :)
Tehdään remonttia...minä suunnittelen ja olen apulaisena ja mies tekee.
Matkustellaan Suomessa ja ulkomailla.
Leffat ja tv-sarjat.
Emme harrasta seksiä, se on meille elämäntapa.
Me kalastamme.