Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naiset, älkää käyttäkö kireitä housuja jos ette aio treenata pakaroita

Vierailija
15.03.2017 |

Kauhean näköistä kun löysä liha puristuu tiukoissa housuissa ja tulee sellainen perseen alaosaa leventävä muoto housuihin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato muualle. Käytän sellaisia housuja kuin haluan.

Vierailija
2/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Käytän tasan sellaisia vaatteita kuin haluan, oli kropan muoto mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä sä ajattelet mun perseestä. Se on just tässä aikuisuudessa parasta, kun ei enää kinostele muiden mielipiteet.

Vierailija
4/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kanssa samaa mieltä. Löysät läskiperseet salille kyykkäämään, hopi, hopi.

Vierailija
5/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköistä kun löysä liha puristuu tiukoissa housuissa ja tulee sellainen perseen alaosaa leventävä muoto housuihin.

🤢

Vierailija
6/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt liikaa ihmisten peräpäihin. Siksi kai tekstisikin on sontaa.

Vierailija
7/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä sä ajattelet mun perseestä. Se on just tässä aikuisuudessa parasta, kun ei enää kinostele muiden mielipiteet.

Kuulostat elämänkoululaiselta.

Vierailija
8/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten alapeukutit ja vastasit?

Vierailija
9/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 3-kymppinen "löllöperse" on siis ihan ok tunkea tiukkoihin housuihin? Minäkin yli kolmekymppinen, joka en treenaa pakaroita pukeudun edelleen kyllä mihin haluan, sori ap!

Vierailija
10/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten alapeukutit ja vastasit?

En alapeukuttanut. Ja se, että vastaa, ei tarkoita sitä, että mielipide kiinnostaa.

Vierailija
11/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänpäs, ihan vaan sun kiusaksi! Ahdan roikkuvan selluperseeni niin pieniin housuihin kuin haluan! Ehkä laitan tänään jopa sellaiset ohuet trikootreenihousut ja menen metroon pyörimään löllöpyllyni kanssa. ^ ^

Vierailija
12/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä koskee kyllä myös alle 30 vuotiaita.

Vierailija
13/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon huomannut tän itellä, samoin Voicen takahuonejuontajalla.

Mutta en jaksa mennä salille, on muutakin tekemistä.

Vierailija
14/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat elämänkoululaiselta.

Elämä opettaa suakin kunhan vähän kasvat. ;)

Vierailija
15/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänpäs, ihan vaan sun kiusaksi! Ahdan roikkuvan selluperseeni niin pieniin housuihin kuin haluan! Ehkä laitan tänään jopa sellaiset ohuet trikootreenihousut ja menen metroon pyörimään löllöpyllyni kanssa. ^ ^

Jos sulla oikeasti olisi tuohon puuhaan vaadittava itsetunto, niin sulla ei olisi tarvetta uhota vauvapalstalla.

Vierailija
16/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä miten vielä viisikymppiselläkin naisella voi olla treenattuna todella hyvännäköinen perse.

Vierailija
17/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nyt kun ne "katso minun persettä"-trikoot ovat muodissa, niin välillä näkee kyllä koomisia tilanteita. Siis kun joku läskiperse vetää pari kokoa liian pienet trikoot jalkaan. Kuvittelee varmaan olevansa tosi hemaisema.

Vierailija
18/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan löysät lökölahkeiset pökät näyttää sille kuin beduiiniteltta olis lähtenyt liikenteeseen.

t. läski

Vierailija
19/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla oikeasti olisi tuohon puuhaan vaadittava itsetunto, niin sulla ei olisi tarvetta uhota vauvapalstalla.

Muiden ärsyttäminen ei vaadi itsetuntoa. Aloittaja on esimerkki siitä, miten heikko itsetunto saa aikaan tarpeen tehdä muita ärsyttäviä uhoaloituksia vauvapalstalle. -eri

Vierailija
20/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää aina aion treenata, riittänee?