Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤ELOhiirien tiistai¤¤

21.03.2006 |

Täällä minä taas olen sorvin ääressä. Tämän jälkeen yksi vuoro ja sitten alkaisi vapaa. Vapaille onkin tullut suunniteltua vaikka mitä. kirpputori kamat pitäisi laittaa kasaan ja vaatehuone siivota. Kevät on saanut minussakin vallan ja nyt pitäisi kotona saada tavarat ojennukseen.

Pumpuli: Mitäs muuten tapahtuisi jos saisitte tytön? Eilisessä pinossa joku (anteeksi nimi pääsi unohtumaan) tätä vaihtoehtoa väläytteli. Menisikö suku aivan " sekaisin" ? Seuraava odottaja voisi sanoa ettei suvussa ole juuri tyttöjä syntynyt mutta elokuussa -06 sekin ihme tapahtui. Sitten kaikki nyökyttelisivät päitänsä ja puhuisivat kuinka poikkeus vahvistaa säännön... (näin aamuyöstä tulee asioita pohdittua :) )

Tortaina olisi neuvola ja tällä kertaa mieskin pääsee mukaan. Kiva kuulla vauvansyke, mies ei sitä vielä ole kuullutkaan. Seuraava aika meneekin taas 4 viikon päähän ja silloin saan sen " maagisen" 154päivää todistuksen. Sen kanssa sitten henkilöstösihteerin pakeille laskeskelemaan lomalle jäämis päivää. Niin ja tietysti se äippäpakkaus :)

En tiedä onko ollut aiemmin puhetta mutta kysyn nyt kuitenkin eli KUINKA suurta perhettä olette ajatelleet?

Minulla haaveissa kolme lasta mutta tulevaisuus näyttää :) Kuten olen kertonut niin mies on puhunut kahdesta mutta mitään ei kai olla päätetty suuntaan tai toiseen. Antaa ajan kulua ja katsotaan kuinka syksyllä arki kahden pienen kanssa sujuu. Voi olla että jouluna olen tyytyväinen lapsilukuun ja perheen kokoon.

Nyt taitaa työt kutsua joten lopettelen tähän.

pubu ja Unski rv18+4 (yksi vuoro ennen vapaita ja noin 13 viikkoa ennen kesälomaa...)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä vielä ajan kuluksi tulla kirjoittelemaan!

Meillä kans tuo rakenneultra perjantaina ja vähän jännittää! Toivottavasti ei löydy mitään ikävää! Ainakin vauva liikkuu paljon ja sehän on hyvä! =)

Nimiä on myös meillä jo pohdittu! Päätettiin ettei haluta samaan tilanteeseen, kun kaverit jotka päättivät nimen varmaksi vasta noin viikkoa ennen ristiäisiä! =) On jo muutama molempia miellyttävä vaihtoehto löytynytkin! Ja molempia nimiä tarttee pähkäillä sinne syntymään asti, koska aiomme pitää " jännityksen" loppuun saakka! =)

Mutta eipä kai tässä taas tällä erää muuta! Hyviä vointeja kaikille! =)

-Mömmeli rv20+4-

Vierailija
22/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli se odotettu rakenneultra. Kaikki näytti käsittääkseni normaalilta, joten tästä sitten vain jatketaan eteenpäin. Oli aika liukuhihnamainen toimitus, 15 min. sisään ja ulos.

SUPISTUKSISTA: mulla on niitä ollut nyt viime perjantaista lähtien. Ainakaan vielä ne eivät ole vaikuttaneet kohdunkaulan tilanteeseen mitenkään, joten oletan niiden olevan jälleen vain harjoitussuppareita. Sama alkoi edellisessä raskaudessa rv20 paikkeilla. Ensimmäistä odottavillehan niitä ei välttämättä tule ollenkaan tai ovat vähäisempiä.

PERHEKOKO: Mä vähän luulen, että tämä kolmas saa jäädä meidän viimeiseksi. Mies alunperin olisi tyytynyt vain yhteen lapseen.

HIKOILETTEKO te muut? Mä yleensä hikoilen todella vähän, en edes saunassa, ja urheillessakin lähinnä kainaloista ja jalkateristä. Koko alkuraskauden palelin ihan horkassa, ja nyt muutaman päivän olen hikoillut aivan järjettömästi. Koko ajan tekis mieli olla suihkussa! Tokihan se liittyy raskauteen, mutta tää on kyllä ihan jotain muuta kuin kahdella edellisellä kerralla!

Pepperille: kiva, että sait asian kerrottua töissä, ja hieno juttu, että pomosi otti asian hyvin vastaan.

Pantterille: voimia ja jaksamista koko perheelle. Toivottavasti puolisosi paranee pian.

Jamssa rv19+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUBU, PEPPER, HANNELI ja muut tyttöä meille miettineet: Väkisinkin oon nyt alkanut tota vaihtoehtoa miettimään...outoa kun ei ole tullut aeimmin kuulonnkaan, kun jotenkin on vaan päähän iskostunut, että tuon ukon kanssa tulee poikia. Suku menisi ihan sekaisin, se on varma. Näen jo anopin kauhistuneen katseen, jos meillä kerrankin sattuu olemaan vaikka vaaleansininen perintövaate isoveljiltä päällä...eihän suvun rinsessalle nyt mitään sinistä saisi laittaa!!! Toisaalta, en ehkä haluakaan ajatella tyttöä enempää, sillä jos oikein ala toivoa ja sitten tuleekin poika, saatetaan pudota korkealta. No, 4D.ssähän tuo selviäis, mutta kärvistellään nyt epätietoisena...tänään juuri toin vaaleansinisen vaatteen taas töistä kotiin ;-)

Mulla oli tänään neuvola. Kaikki hyvin, mutta verta edelleen pissassa. Alkuun panikoin, mutta nyt kun olen asiasta lukenut ja ottanut selvää lääkäriltäni, se saattaa vaan olla näin raskauden aikana ilman mitään vakavaa syytä. Tulehdusta ei löytynyt. Mutta sykkeet oli 150, hemppa huikeat 142 ja kaikki kohdallaan.

LAPSILUVUSTA oli puhetta. Noh, en ole kylläoikea ihminen ottamaan kantaa. Meille näitä ylläreitä on tullut nyt jo 2, joten piuhat poikki laittamalla saadaan kai se 100% ehkäisy. Itseolen kyllä haaveillut monesta lapsesta ja miehen kanssa on puhuttu, että max 5 lasta. Nyt kyllä tuntuu, että näissä kolmessa alle 3-vuotiaassa ja kahdessa koirassa riittää joksikin aikaa. Haaveileme vielä kyllä adoptiosta, tai mies haaveilee, ja olemme suvulle vitsailleetkin, että tyttö haetaan sitten Kiinasta.

KIITOS kaikille autoasiaa kommentoinneille! Kerroin kommentit miehelle ja sieltä tuli takaisin jotain jupinaa... On se kumma, ettei naiset voi käydä vakavasti otettavaa keskustelua autoista!

KATZU, siellä kylällähän minäkin olen nuorena tallaillut, mutta nyt asunut muualla jo yli 10v. Itse asiassa kun näitä kasvoja olen eri nikeille luonut, niin muistan kouluajoilta yhden Katzun, joksi sinut kuvittelen. Oli melkoinen sattuma, että oikeasti olet samalta kylältä ;-)

PUUHAPETET, myös PArola ja HML ovat tuttuja, suurin osa serkuistani asuu HML:n alueella ja taas parin vkon päästä mennään serkkuporukalla teatteriin kattomaan Teuvoa.

PANTTERIN perheelle hurjasti voimia toipua, varmaan pelästyttää tollainen kokemus!

PEPPERILLE helpotuksen huokaus, että uutinen otettiin hyvin vastaan! Jännä muuten, että meillä tosiaan on näin samanlaiset raskausoireet, varsinkin se kanaällötys ;-)

Nyt lopettelen taas ja kirjoitellaan myöhemmin!

Pumpuli 20+6

Vierailija
24/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelu on jäänyt kaiken muun kiireen keskellä, tosin ahkerasti olen kyllä lueskellut muiden samassa tilanteessa olevien keskustelua. Tylsä taustailija siis olen.

EIlen kävin rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Olin ajattelut kysyä sukupuolta, mutta siinä tutkimuspöydällä maatessa alkoi tuntua, että olisi tosi tökeröä ja " pinnallista" kysyä sukupuolta, kun tutkimuksen tarkoituksena on selvittää mahdolisia rakenteellisia vikoja, joten jäi kysymättä. Nyt tosin vähän harmittaa, mutta tärkeintä tietenkin, että masussa tuntui kaikki olevan kunnossa. Kysytään sukupuolta sitten seuraavassa ultrassa ;)

Perhekoosta oli tänään keskustelua. Minulle tämä on kolmas ja viimeinen raskaus :( Vähän haikea mieli sen suhteen, mutta olemme aikoneet hakea loput lapset sitten merten takaa.

Meillä esikoinen lähti loppuviikoksi yökylään mummin ja papan luo loppuviikoksi. Ikävä meinaa vaivata. Mennään muu perhe vasta perjantaina perästä. Pikkutypykin on ollut aivan ihmeissään kun veikkaa ei näy eikä kuulu. Saa nähdä miten hoitopäivät sujuu, kun yhdessä ovat tottuneet olemaan.

Joko te muut laskette viikkoja loman alkuun? Mulla on työmotivaatio aivan nollassa, tosin löysäillä ei pysty - siitä oppilaat kyllä pitävät huolen... En muista milloin olen tänne kirjoitellut, mutta kerron uudestaan mikäli olen jo kertonut. Kerroin jännittyneenä rehtorille, että TAAS olen raskaana ja odotin jotain tylyä kommenttia, mutta hänpä vain tuumasi, että ne ovat maailman parhaita uutisia ja toivotti onnea odotukseen. Olin tosi ihmeissäni. Kai ne oppilasennusteet on tosissaan heikot ;). Meidän kunnassa syntyy kymmenisen lasta vuodesta, joten tarvetta kyllä lapsille kunnan tulevaisuuden kannalta on. Mekin kyllä taidetaan kyllä olla vain käypäläisiä täällä. Tulevaisuutta ei aiota tänne rakentaa.

No joo, mutta nyt alan seurata 24 h- sarjaa. Koukussa olen.

:)Marusha 19+1

Vierailija
25/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minä nykyään kovin myöhään liikkeellä. Aiemmin ei ehdi. Tänäänkin koko päivän ystäväni oli pikkuisensa kanssa kyläilemaässä koko päivän. Huomenna toinen ystävä tulossa :) Kivaa!

PUMPULI: Olen asunut tällä paikkakunnalla vasta muutaman kuukauden, eli enpä taida olla kouluaikojesi katzu. :)

Mietinnässä myös kovasti tuo 4-d ultra, etenkin eilisen TV-ohjelman jälkeen. Kehukaa nyt joku niin paljon, että raaskin raottaa kukkaron nyörtä (tai siis isäntä), pliis.

Omassa olossa ei valittamista. Noita normaaleja ihon kuivumisia, levottomia unia, närästystä, liitoskipuja ja ähkyä oloa lukuunottamatta :)

Enpä taida enempää " turista" kun en tiedä, lukeeko näitä enään edes kukaan.

Öitä!

Katzu ja asukki 20+5

Vierailija
26/27 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntui olevan kohdallaan, joskin yllätyin että raskausaikana uudelleen synnyttäjällä on vain kaksi lääkärikäyntiä (silloin alussa ja viikolla 36)...on kait niitä aikaisemmin ollut enemän, mutta ei kait tuosta käynnistä taitaisi paljoa viisastua.

Pumpuli pahoinvoinnista: Tiedän että vastakkaisiakin kokemuksia on, mutta... minulla kahdesta ensimmäisestä raskaudesta tuloksena oli pojat - pahoinvointia ja yökötystä oli, mutta ei PAHOINVOINTIA ja OKSENTAMISTA. En voinut kuvitella, että kolmas voisi olla niin totaalisen erilainen. Pahoinvointi alkoi jo ennen raskauden varmistumista ja jatkui aina keskiraskauteen. Tuloksena oli tyttö! Kätilökin sanoi, että jos raskaus on hyvin erilainen voi olla mahdollista että kyseessä on eri sukupuolta oleva tulokas. Toki näin ei aina ole, sillä äidin fysiologinen tilakin vaikuttaa....

nyt nukkumaan äippä ja nekku 20+5

Vierailija
27/27 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan 4 setää/enoa. Joskaan ei nyt niin poikavaltaista suvuissa ole kuin teillä. Serkut menee aikalailla 50-50.

Lapsiluvusta: Kyllä tää neljä on hyvä, mutta ei meistä taida kumpikaan vielä uskaltautua sterilisaatioonkaan - se on niin lopullinen päätös ja kun tätä hedelmällistä ikääkin vielä kuitenkin on jäljellä jokunen vuosi... jos syystä tai toisesta haluaa vielä hankkia lapsen.

kretu