Vierailija

Eipä mulla muuta.

• ylös 19
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Onnea! :) Täällä saatiin loppuun kolmevitosina. Painelin yliopistoon, uusi elämä alkoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi olkoon, minä maksan viimeisen erän huomenna! Tai menee siis tililtä:-) 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Suomalaiset ovat varmaan ainoa kansa joille velattomuus sinänsä on suuri itsesarvo :) Jopa niin suuri että vältellään omaisuuden kertymistä jos sillä saa vältettyä hetkellisenkin velan ottamisen :D

Vierailija

Meillä meinaa mennä asuntovelka alle sadan tonnin. Huomenna pankkiin neuvottelmaan jos saataisiin remonttilainaa ja taas laina kahteen sataan tonniin.

Vierailija

Hienoa, nyt voit käyttää velkavipua vaurastumiseen. Itselläkin alkaa taas velkakapasiteettia olla sen verran, että vielä yhden sijoitusasunnon voisin ostaa loppukeväästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä meinaa mennä asuntovelka alle sadan tonnin. Huomenna pankkiin neuvottelmaan jos saataisiin remonttilainaa ja taas laina kahteen sataan tonniin.

Otatte lähes 100 000€ remonttilianen? On melko perusteellinen remontti.

Meillä päästiin viime kuussa alle 200 000€ lainasummaan. Enää 20 vuotta jäljellä. Odotan innolla 01/04/2037, kun lähtee viimeinen erä.

Vierailija

24 vuotta jäljellä, jee. Eli n. viisikymppisenä olen suunnitelman mukaisesti velaton. Tosin siihen mennessä on todennäköisesti joko lyhennetty lainaa ennenaikaisesti tai vaihdettu toiseen ja otettu lisää lainaa, että tuskin pitää paikkansa lopulta tuo 24 vuotta.

Vierailija

Mulla vielä asuntolainaa alle 2v. Sitten tarvii maksaa enää vain yhtiövastike noin 210€ 😊. Sitä odotan!

N44

Vierailija

Onnittelut! Vielä vajaa 7 vuotta jäljellä, oon 52v kun laina maksettu. Sitten onkin aika rempata talo :D

Vierailija

Mekin oltais oltu velattomia 35 vuotiaana, mutta haluttiin rakentaa 250m2 talo eikä enää asua 100m2 rivarissa. Noh, 5 vuotta vielä niin sitten tämäkin on velaton.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.