Mitä mieltä olette nimestä 'Simba' pienellä pojalla?
Kommentit (33)
Simppa olisi parempi näin meidän oloissa.
Laita ihmeessä isän nimi ja sukua edes jossain määrin.
Matti Simba Abdullah Virtanen.
2-vuotias Simba, 8-vuotias Simba, 19-vuotias, armeijaa käyvä Simba, 32-vuotias, projektipäällikkö Simba, 45-vuotias perheenisä Simba...
Jos se pieni poika on kissa, niin sitten sopii. Itse harkitsen kyseistä nimeä juuri kissalle. :-)
Onko nimi otettu Anna Vanhasen koiran, tai äitinsä koiran nimestä :D Ei näin!
Ensimmäisenä tulee mieleen simpanssi.
Joo erittäin kiva. Siis jossain Afrikassa tai muualla hyvin kaukana täältä. Meillä täällä Suomessa on ihan eri nimet.
apina kirjoitti:
Onko nimi otettu Anna Vanhasen koiran, tai äitinsä koiran nimestä :D Ei näin!
Ensimmäisenä tulee mieleen simpanssi.
Ootko koskaan kuullu Leijonakuninkaasta?
Vierailija kirjoitti:
2-vuotias Simba, 8-vuotias Simba, 19-vuotias, armeijaa käyvä Simba, 32-vuotias, projektipäällikkö Simba, 45-vuotias perheenisä Simba...
:D Vaaleatukkainen, puoliksi kaljuuntunut, vähän keskivartalolihava, suomalainen, 45-vuotias perheenisä Simba Virtanen.
Ihan kiva nimi. Itse en antaisi omalle lapselle, mutta ei saa mitään inhotusreaktioita aikaan. On sitä paljon erikoisempiakin nimiä. Ei kuulkaa sadan vuoden päästä ole enää Marjattoja ja Pirkkoja tai Matteja, nimimuotikin elää. Hyvin erikoisia nimiä on nykyään,mitkä jonkin ajan kuluttua ovatkin jo ihan tavallisia.
Pienellä pojalla ehkä juuri ja juuri menettelee, vaikka aika kaamea ihmislapselle onkin. Mutta entäs kun siitä pienestä pojasta kasvaa iso mies? Pääministeri Simba Tossavainen?
Joskus nimi on enne, omituisen nimen omaavalla täytyy olla jollain lailla vinksahtaneet vanhemmat, ja sitten ne geenit...
Aina kun poikaa nostaisi niin tulisi pakko laulaa Circle of life.
Kuullostaa piirretyn hahmolta tai pehmoeläimen lempinimeltä. Ja aikuinen simba? From Etiopia?
Minulle tulee Simbasta mieleen erään bloggaaajan sheltti
Ihan kiva nimi jos poika on leijonakuningas.
Tykkään paljon enemmän Bwanasta